ghoh ja. Varieert he De eerste tijd was onze zoon wel continu ziek en had ook reflux. Nu is hij amper ziek, wel nog gevoelige m voor verkoudheid en oorontsteking Ik wil het alleszins een kans geven..
Geen kind/moeder/situatie is gelijk idd. Ik ga het ook gewoon weer proberen hoor. En misschien lukt het nu wel. We zullen zien. Zo niet, dan niet. Onze kids hadden beide reflux. Mijn zoontje zo erg, dat hij iom de kinderarts met 6 maanden oud al volledig aan de vaste voeding zat.
Lief dat je er nog naar vraagt. Was een behoorlijk heftige week. Maar nog steeds wel “blij” met de keuze dat ze uit haar lijdensweg is. Ze is heel vredig ingeslapen bij ons op het erf, dus absoluut geen stress. Nu vooral een groot gemis en gewenning. Onze oudste (4,5) die beseft alles wel goed en begint er zo nu en dan wel eens over.. pijnlijk.. maar ook eerlijk. zoals we ze groot brengen ook merk wel dat het behoorlijk impactnop me heeft gehad, mentaal maar ook fysiek.. Nu gaan we lekker rustig aan doen... En uitkijken naar ons vierde droppie
Ja, dat soort dingen hakken er toch wel even in... Gelukkig dat je er vrede mee hebt en het goed verlopen is, dat scheelt al heel veel in het verdriet.... Nu lekker voorbereiden op je aankomende guppie!
Hee meiden! Hoe gaat het? Hier gister naar het zh gegaan. Had hele regelmatige weeën die steeds sterker werden. Zat ze al uren weg te zuchten. En toen ze ook uit mijn benen en rug kwamen toch maar gebeld voor overleg. Aan de monitor, inwendig onderzoek. 1 cm ontsluiting pas. Na 2 uur weer aan de monitor, weer onderzoek. Nog steeds 1 cm dus lekker naar huis. Wel spannend, want het kan nu echt doorzetten maar ook nog weken zo doorgaan. In dat geval nemen ze me op en moet ik om de zoveel dagen in het zh slapen met sedatie en pijnstillers, om uitputting te voorkomen. Ik snap heel goed dat ze tot 38 weken niks doen, maar stiekem baal ik als een stekker (erg hè).
@Maan84 zow, dat was ff spannend... Ik snap wel dat je het ook wel een beetje jammer vindt dat het niet door heeft gezet hoor, je bent immers bijna 37 weken. Hopelijk zet het toch snel door dan. Hier kijk ik met een lichte spanning uit naar donderdag. Dan krijg ik weer een groeiecho (inmiddels de 4e in 8 weken). Is onze meid dan nog steeds zo groot, dan zal worden gekeken naar inleiden met 38 weken.
Het is weer gezakt.. af en toe nog eentje maar zeker niet meer zo heftig. Ze vlogen om de haverklap naar de 100. Morgen ben ik 37 weken. De klinisch vk zei; O het is nog precies hetzelfde (1 cm). En ze begreep dat dat een teleurstelling was voor me. Ik heb gewoon best wat pijn en ik was er eigenlijk wel klaar voor. Nu maar afwachten... Morgen volle maan en wij zijn allemaal de ochtend na volle maan geboren, haha. Donderdag moet ik weer terug. @Dubbeltje82 voor jou ook spannend! Hopelijk mag je met 38 weken aan de bak.
@Maan84 ik hoop dat het snel doorzet voor je. En hopelijk mag ik ook wat eerder idd. Zou fijn zijn. Ik heb nu nog nergens last van, op de gebruikelijke pijntjes en moeheid die erbij horen na dan.
@Maan84 jeetje wat spannend zeg. Fijn dat het weer rustig is maar kan me de teleurstelling ook wel voorstellen. @Eevie82 hoe ging jouw versie vrijdag? Of heb je het toch maar niet gedaan? Hier vandaag echo en gesprek bij gyn. Suikerwaardes van vrijdag waren keurig dus geen grote baby door zwangerschapssuiker. Nu afwachten of de versie lukt woensdag en dan verder kijken.
@Maan84 Oeh wat vervelend dat het zo intensief is nu! Hoop echt voor je dat het snel doorzet dan, of dat het snel zover is dat ze zullen gaan inleiden. Hier datum bekend, 7 mei mag ik me 's middags melden.. Dan zou ik 37+5 zijn. Baby was bij meting vandaag enorm, vorige twee keren was de grootste meting P99,2 en nu ruim boven de P100 aan, gemiddelde van de metingen. Geschat gewicht, na 3 x meten zo strak mogelijk..: 4137 gram momenteel. Vandaag 36+1 weken zwanger. Dus dat was best wel even schrikken.. Weet ook dat ze er naast kunnen zitten hoor. Maar gewicht zou nu op P50 ca. 2600 gram moeten zijn, dat is nogal een verschil Morgen een suikercurve bijhouden voor de zekerheid. En ze denken dat beeb toch flink veel binnenkrijgt via placenta waardoor hij/zij wellicht even moet blijven in het ziekenhuis om suiker in de gaten te houden. Waar ik eerst absoluut niet ingeleid wou worden deze bevalling wordt dit scenario wel steeds realistischer. Hopelijk is dient het kindje zich eerder aan natuurlijk hihie. Vorige bevalling was met beeb van 3510 gram behoorlijk pittig, vacuumverlossing en knip. Dus de gyn zei al, als het nu groter is, gelukkig wel tweede, maar dat ze daar ook rekening mee houden met ervaring van vorige keer.
Ooooo ruim 8 pond!!! Jeetje... hopelijk komt baby eerder en anders misschien toch beter een zetje laten geven.
Oef dat is vast even slikken allemaal. Zeker als je al de ervaring van een pittige bevalling hebt. Wel Fijn dat je nu wel al echt kunt aftellen. Ik hoop voor je dat het deze keer wat mee valt. Spannend hoor voor de dames met de eerste tekenen. Ik ben benieuwd of de volle maan ook baby's gaat brengen in dit groepje! Morgen alweer 37 weken los van verkouden voel ik me nog steeds verrassend goed. De kleine zou hier nog wel even blijven zitten denk ik.
Donderdag werd ze geschat op 3,3 kg. Valt nog mee dus in vergelijking met de baby van @Gloriosa. Sjonge zeg, hopelijk zitten ze er een beetje naast. Versie vind ik wel spannend merk ik maar wil het graag een kans geven. Ben ook dat hoofd in mijn maag nu wel zat eerlijk gezegd