Waaaat!!! Gefeliciteerd met je mooie dochter!! Hopelijk komt het allemaal goed en mag ze gauw met je mee. Nu even bijkomen! Liefs!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei LunaLee - 1e kindje - jongen 18 mei Mommytobe090818 - 2e kindje - meisje Sooff - 2e kindje - verrassing Maan84 - 3e kindje - meisje 19 mei Flothe - 2e kindjes - verrassing 20 mei Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje - meisje 21 mei Roever - 4e kindje - verrassing 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje - jongen Gloriosa - 26 jaar - 2e kindje - verrassing 25 mei Sterre* - 35 jaar - 2e kindje - meisje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje - meisje 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 28 mei Nina2011 - 33 jaar - 3e kindje - jongetje LisaLisaLisa- 26j- 3e kindje - meisje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje meisje Mallejan - 28 jaar - 1e kindje - jongetje 30 mei Furby - 3e kindje Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje - meisje 31 mei Edith1987 - 33 jaar - 4e kindje - verrassing ♡♡♡ jongen (5) meisje (9) verrassing (5) onbekend (3) ♡ Bevallen 15 jan Heidezicht - 37 jaar - 1e kindje - jongen - Mason Alexander * 6 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje - meisje - 38+4 Afspraken 10 mei Dubbeltje82 controle vk ♡♡♡ Even de lijst weer naar voren gehaald
Waah @Eevie82 , heel bijzonder! Gefeliciteerd met je dochtertje. Je klinkt als een trotse moeder, samen vechten!
Hier is het plan beetje onduidelijk en spannend, maar probeer maar zo relax mogelijk erin te staan. De gynaecoloog vond vorige week maandag dat ik zsm ingeleid moest worden ivm geschatte gewicht baby. (Toen ruim 4100 gram met 36 wkn). Protocol is pas na 38 weken, maar de beschikbare plekjes waren vol van 38.0 tot 38.5, volgende wk vrijdag. Dus de eerste mogelijkheid binnen protocol is toen vast gezet voor me. Toen heeft hij een gewone afspr voor mij gepland voor vanmiddag, en gezegd, ik wil je er dan als spoed tussen zetten. Dus neem je vluchttas mee, dan gaan we ervoor. Maar nu ben ik dus gebeld voor die plek voor geplande ingeleid bevalling dat er eerder een gaatje is gekomen en ze me nu op volgende week dinsdag ingepland hebben. Waardoor ik denk.. wellicht dat de gyn dan vanmiddag wel zegt, geen week maar 4 dagen wachten dat kan nog wel. Opzich prima wat mij betreft. Maar alsnog vandaag soort wel compleet voorbereid op pad, hier thuis alles netjes, alles wat echt gebeurt moest zijn is gelukt.. oppas voor de kleine voor vanacht haha. En dan ben ik dalijk vanmiddag om half 5 weer gewoon thuis haha dat wordt hoe dan ook schakelen. Warrig verhaal wel beetje hè?
Ik baal wel een beetje van de starre houding van de gyn en vk hier. De kleine zou bij 40 weken geschat op 4.300-4.500 uitkomen. Maar omdat ik al 2x bevallen ben van een 8-ponder (1x bij 38+2 en 1x bij 39+6) gaan ze niet eerder inleiden. Ik ben dus weer terug bij mijn eigen vk en die geeft aan voor 41 weken geen actie te ondernemen (niet strippen of vliezen breken od). Nou, lekker dan. Ik hoop dat onze meid zich snel zelf aandient.
@Eevie82 proficiat! Oh waw wat bijzonder! Hopelijk kan ze idd snel geopereerd worden en kan ze nog sterker worden! Hier vreugdedansje.. 37 weken. Hoera. ik voel stilaan meer prikkeling aan baarmoeder e.d. Soms licht menstruatie gevoel.. ook in rug en benen.. Hier ligt alles kei klaar. Enfin nog wat opkuis hier en daar en nog wat klooien met huishouden.. De nieuwe slaapkamer van de oudste heeft een start gehad maar staat wat on hold.. En enfin dat kan nog wel even wachten. wat bijzonder dat de tweede baby in deze groep geboren is! Benieuwd naar wie de volgende zal zijn
Anders misschien met 40 weken extra groeiecho vragen? Wat is voor jou een max gevoelsmatig qua gewicht? Vorige keer ben ik van beeb met 3500 gram en gemiddelde hoofdomtrek bevallen, dat pastte niet perse dus was hulp bij nodig Wou deze keer absoluut geen inleiding behalve bij echt echte nood.. Maar nu de beeb dus al gewicht heeft van geschat 4500 gram met 38 weken is dat voor mij dus wel de grens..
@Gloriosa tja... De max.... Lastig. Ik heb de 8-ponders zonder kleerscheuren gekregen, dus zou een 9-ponder ook wel passen. Maar wil ik dat wel? Ik sta er een beetje dubbel in. Ik moet vanwege medium risk toch naar het ziekenhuis, dus dat verandert niet.
Oh wauw!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! En wat een heerlijkheid dat je onverwachts eerder mocht, denk dat dat heel veel spanning heeft weggenomen (onbewust) En wat een vechtersbaas! Mooi gewicht! Lekker gaan genieten zoveel als mogelijk is.... heb je haar al wel even lekker mogen knuffelen? Of ligt ze echt vanaf eerste sec op bewaking oid. (Echt geen idee.. sorry) nogmaals, van harte en succes komende tijd
@Eevie82 gefeliciteerd! Hahaha meiden je kunt wel zien dat iedereen verlof heeft, ik kijk even niet en 30 nieuwe berichten Ik vermaak me prima nog! Zoontje af en toe thuis, zo nu en dan de stad in, nog even naar de kapper, thuis wat rommelen, met vrienden/familie afspreken, sporten.. Dagen gaan wel veel sneller dan met m’n eerste verlof, toen had ik ook nog tijd om hele dagen te netflixen, herkenbaar? Nu de bevalling dichterbij komt wordt het toch wel weer spannender vind ik, al heb ik er ook veel zin in! Ik stem voor Stef!
@Eevie82 gefeliciteeerd!!! Hoop dat ze het goed blijft doen en de operatie goed gaat! hier vannacht weer erge menstruatie krampen waar ik wakker van lag... t begint steeds meer te rommelen.
@Nina2011 Welke reactie wordt je blijer van? Iemand die voor Stef of iemand die voor Joep kiest? En welke naam past het beste in het rijtje bij die van je andere 2 kindjes? Stiekem voorkeur voor Joep hier
Hahahaha jaaa we vinden t zooooo lastig! Al vanaf begin van de zwangerschap twijfelen we hierover. Zal even de namen van de andere op een gekke manier spellen: G-ie-l , Annna en Joep Offff G-ie-l , Annna en Stef We hadden knoop doorgehakt het werd Joep, ondanks we bang zijn dat t een pestnaam is.. mn man had geboortebordje gemaakt en ineens komen we de naam stef tegen op leuke manieren.. en zat er t weekend een wat minder leuk kindje joep naast ons hahaha alsof t een teken is ofzo..
Ik vind Stef leuker bij de andere namen, maar opzichzelfstaand vind ik Joep leuker. Hmm, hier heb je ws ook niks aan, haha! Iemand nog een tip tegen kramp in je bekken (echt onderin aan de onderrrug). Tis niet te harden. Al de hele nacht en ochtend last van en pcm helpt niks.
Lekkere warme/hete kruik! Ik sta er mee op en ga er mee naar bed ondertussen! In mijn geval voor in m’n nek dan haha Maar ik zweerrr erbij.. toch iets van verlichting
@Eevie82 wauw wat een verrassende wending voor jou. Gefeliciteerd met jou kleine meisje, leuke naam ook! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en je toch wat genieten kunt. Je bent een voorbeeld voor velen met al jou positieve doorzettingsvermogen. @Nina2011 gewoon je gevoel volgen hoe lastig dan ook. Hier ook twijfels over de jongens naam Mijn verkoudheid heeft zich veranderd in flinke Bijholten ontsteking. Vooral bij kaak en hoofd doen er echt mega zeer door. De dokter heeft het gespoeld wat een vies gevoel zeg nu met een paracetamol op bed en hopen dat het snel beter wordt. Waarom ook weer nu he...