@Maan84, nee het pinksterweekend gaan we weg, 21 tm 24 mei. Dit weekend wel spannend, het huis van mn moeder komt op Funda. Best gek gevoel hoor, heb er best een poosje gewoond ook. Doordat de styliste al eea veranderd had is het (gelukkig) niet echt meer het huis zoals ik het kende, dat maakt afscheid nemen wel makkelijker.
Aah zo bijzonder die foto van je kleine meid @Eevie82 ! Echt aftellen, wat pittig voor veel zeg. Nee indd, dan moeten ze niet zeggen van probeer maar te genieten hihie, kan ik me voorstellen! Hier zojuist de controle gehad, met baby alles goed gelukkig. 2 cm ontsluiting en bbm half verstreken. Zegt me allemaal niet heel veel, maar was wel blij dat het niet nog potdicht zit Nu naar huis, maar mag me morgen 11 u melden voor de inleiding. Dus wel opgelucht ergens. Hoop zo voor jullie die klaar zijn met zwanger zijn / op een inleiding hopen het snel begint of de vk/gyn snel doorpakt!
dat is waar! maar na m gebruikt te hebben heb ik nu ineens enorm veel last/pijn.. Dus wacht op telefoontje van m’n huisarts voor n telefonisch consult.. bummerrrr
O dat zal inderdaad wel even gek zijn! Hopelijk wordt het goed verkocht. O shoot, dat is niet best. Hopelijk heeft de ha wat tips voor je! Oooo meid zo spannend!!! Zet hem op! En hou ons op de hoogte he(als je wilt). Want ik brand van nieuwsgierigheid haha!
Ooo Eevie wat een plaatje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik hoop dat de dagen snel voorbij vliegen en dat de operatie voorspoedig verloopt, zodat jullie daarna kunnen kroelen! Het veel succes de komende week!
@roever hopelijk gaat het snel beter met je nek! Ik heb het een paar jaar geleden een keer gehad, kon echt niets meer, recht kijken was onmogelijk. Na een dag of drie kwam er weer beweging in. Maar het is knap waardeloos en pijnlijk!
Ooo meiden de kids hebben vakantie en ik vind het zo pittig! De jongste wilt de hele dag samen spelen en ik heb echt nergens zin in. Ik voel me op alle vlakken tekort schieten. Qua zwangerschap is het echt nog wel te doen maar ik merk dat ik een enorme behoefte heb aan met rust gelaten te worden.
@Dubbeltje82 oops was zeker niet bedoeld als dooddoener, meer als hart onder de riem want weet als geen ander hoe het is als je lichaam er klaar mee is. Ik probeer zelf positief te blijven door te denken dat ze komt als ze er klaar voor is. Maar iedere situatie is anders en ik ben het er helemaal mee eens dat de VK en de gyn goed moeten luisteren naar wat wij als moeders aangeven.
Ja hou jullie op de hoogte zodra er ruimte voor is! Verder weet alleen mn schoonma en een vriendin van de situatie hihie dus voor ons verdere netwerk loop ik nog wel 2 tot 4 naar verwachting.. Morgen waarschijnlijk alleen het balonnetje plaatsen, eerst nog hartfilmpje etc. En dan zondag pas als het niet zelf doorzet vervolgen met weeen opwekkers.
@Maan84 hier gaat het echt bagger. Man wat doet mijn hoofd zeer zeg. Ondertussen nemen de ik denk oefen weeën toe. . . Waarom juist nu he. Hoe gaat het nu met jou? @Gloriosa wat spannend. Je kunt de uren gewoon al aftellen. Heel veel succes morgen!
Ik hoop t ook, dit is afzien! Ik kon al niet meer veel staan/zitten ivm zere buiken... maar nu kan ik gewoon ook amper fatsoenlijk liggen zonder enorm pijn.. Ha kon totaal niets voor me betekenen ivm pijnstillers.. echt zwaar om te janken!! Heb m’n fysio nog berichtje gedaan in de hoop dat zij misschien nog wat hoor me kan betekenen.. Janken janken janken zo... En dan nog 3 stuiterballen om me heen. Godzijdank is t weekend en man thuis
@Eevie82 ahh gefeliciteerd meid! Wat een mooie naam en wat een knap meisje! Fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat, hopelijk verloopt de operatie ook goed en mag je snel met je mooie meisje knuffelen! ♡♡
Knap waardeloos inderdaad! Ik mocht toen ook niks ivm borstvoeding en paracetamol deed echt niks. Zou fijn zijn als de fysiotherapeut er even naar wilt kijken! Heb je wel het idee dat er iets van verbetering in zit of nog steeds hetzelfde als van de week?
had er 2 dagen nu last van en weinig verbetering, Vanmiddag dacht ik t iets minder te worden. Toen een massage kraag om gehad wat echt super fijn was!!! Tót ik m af deed, nu lijkt het tot x zo erg te zijn...
Gatver wat waardeloos. Hier hetzelfde. Gelukkig geen hoofdpijn maar wel zere harde buiken en bekkenpijn. Weinig slapen door de zere benen en een humeur als een rotte appel. @roever Hier hielp een flinke pijnprikkel en massages van de fysio wel. Ik kreeg uiteindelijk tramadol maar daar ga je heel raar van doen... dus das geen aanrader. Ik verlies meer afscheiding. Hopelijk niet weer bacteriele vaginose. Een slijmprop ben ik nooit (bewust) verloren. Zou die al weg zijn als je 1 cm ontsluiting hebt?
@priscil89, hoe is het met jou? Ik heb net een meevaller gehad, ik zat te dubben over vaccineren mocht ik straks zwanger zijn. Ik durf het niet goed in het 1e trimester. Nu werk ik op oproepbasis (wel regelmatig) bij een manege voor gehandicapten, vanuit hun kreeg ik vandaag een uitnodiging voor vaccinatie en ik wordt dinsdag al geprikt! Geen zorgen meer dus over 1e trimester. Stel dat alles meezit en ik deze ronde zwanger raak dan zou mn 2e prik wel in t 1e trimester vallen, maar de 2e prik voelt voor mij minder spannend.
kei herkenbaar! voel me ook vaak zo schuldig en waardeloos. hier het nieuws gehad dat ik ditmaal niet aan de ab moet tijdens de bevalling. Geen GBS bacterie gevonden dit maal. Hoera.. De badbevalling wordt nog een beetje meer werkelijkheid. en blijkbaar is ze wat gezakt wat mijn buik hangt precies lager.. Onwijs spannend @Gloriosa veel succes en genieten
@furby ik snap je gevoel om met rust gelaten te willen worden... Knuff. Kids mogen hier maandag gelukkig weer naar school. Voor mij de eerste echte dag helemaal voor mezelf. @Afua32 dank voor je toelichting.