@Gloriosa je hebt het vast al meerdere keren verteld, maar waarom werd je ook alweer ingeleid (ik heb niet alle verhalen van iedereen meer scherp.. )? Succes!!
@Gloriosa super spannend allemaal hopelijk een mooi moederdag cadeau morgen! @roever wat waardeloos voor jou zeg zo niet iets wat je er nu nog even bij kan hebben. Ik hoop dat je toch op een of andere manier wat rust krijgt vanacht en anders inderdaad morgen maar toegeven en je kijken of je je rust dan wel krijgt in het zkh. Zou er nog een spontane moederdag baby komen ?
Tot half 3 Morgen toch maar weer bellen.. straks is t een nekhernia oid. Hoe dan ook.. dit trek ik absoluut niet in combi met bevallen.. of überhaupt iets
@roever, bel anders eens een masseur, als je kijkt of de masseur een NGS opleiding gedaan heeft weet je dat de opleiding goed is. Ik denk dat je met een goede massage en eventueel wat stretch echt een stevige vermindering van je klachten zult hebben. Een goede masseur kan je daar bij helpen en die hebben soms in het weekend ook tijd/plek voor je, waar dat bij de fysio vaak lastig is.
Nee.. Ben 5 uur onder de douche gestapt tot 6 en daarna nog klein uurtje kunnen rusten. Maar zodra ik weer wakker benardst pijn knop weer op standje 100! net dus weer huisartsenpost gebeld voor een afspraak.. dit trek ik gewoon niet.. ze zorgen maar voor verlichting oid... Lijkt me ook niet zo gezond voor beeb al die paracetamol ineens in grote hoeveelheden enz
@roever Hebben ze nog iets voor je kunnen betekenen? Hoeveel zijn jullie aangekomen inmiddels? Ik ging vrij rap ik het eerste een tweede trimester maar gewicht lijkt nu redelijk stabiel; weet m’n start gewicht niet precies maar denk nu ongeveer +16/17 kilo?
Er is fijn naar me geluisterd en heb een kuurtje diazepam meegekregen... Dus mag vanavond even lekker gaan spacen hoop ik! Heb 5 tabletjes meegekregen en hopen hiermee de negatieve spiraal te doorbreken. Ik heb gewoon non stop m’n nek verkrampt door spanningen.. en het lukt mezelf niet meer om te ontspannen. Ben heel benieuwd! Maar vooral heel blij dat er echt naar me geluisterd/gekeken is en me willen helpen...
ik ben 8 kg aangekomen. Zal deze laatste weekjes wat bij komen door groeiende baby en wat vocht. Maar ik heb er niks aan gegeten in ieder geval
@roever wat fijn. Toi toi toi dat het helpt Hier inmiddels op +34 kg. Het gaat nu vanwege extreem vocht vasthouden ineens weer hard met de kilo's
Ik zit nu op 15 kg. Bij mijn eerste ging ik richting de 25 kg en mij tweede was het 11 kg. Nu heb ik de afgelopen tijd ook wat meer chocolade gegeten, dus het valt me nog mee
Ik was 16 kg aangekomen. Morgenochtend zal ik eens wegen, kijken wat er nu van af is! Ik ben benieuwd hoe het bij @Gloriosa gaat Hier morgen een spannende dag, morgen zal de operatie plaatsvinden om het gat in het middenrif te repareren en de organen weer op de juiste plek te brengen. Ze is in ieder geval vrij snel na de geboorte stabiel gekregen én gebleven, hopelijk gaan de operatie en de periode daarna ook zo goed!