@flothe hier nu ook rond de 16 a 17 kilo Bij de eerste 30 en bij de tweede 25 dus ik ben tevreden haha! T is er normaal gesproken bij mij na de bevalling zo weer af.. @Eevie82 heeeeeel veel succes en sterkte morgen! Denk aan jullie! @Gloriosa ik ben de hele dag al aan t checken hoe t bij jou gaat! Zooo benieuwd! @roever slaap lekker vannacht!!
zeker spannend!!! Ik denk aan jullie , en m’n duimen draaien!!! Hoop dat je nog beetje goed slapen kan komende nacht!!
Ik heb werkelijk geeeen idee hoeveel ik aangekomen ben dit x! eerste zwangerschap maar iets van 5kg maar wel eerst 13 afgevallen tweede zwangerschap kilo of 8? derde 12? En nu? Ik denk weer minder maar geen idee dus! Nou ik heb m’n shot op, ben benieuwd! Goodnight!!
@Eevie82 succes voor morgen! @Gloriosa hopelijk snel van jou een goed bericht, denk aan je! Ik ben zo rond de 17 kg aangekomen denk ik. Vorige keren vergelijkbaar. Is er redelijk snel weer vanaf, btje jammer van het slappe velletje en de extra strepen wel Horen jullie ook wel eens vanuit je buik een soort plopje/knikje? Ik hoor het heel regelmatig als de baby heel druk is. Ik lees op Internet dat het de gewrichtjes van de baby kunnen zijn. De vk vond het volgens mij een heeeel ongeloofwaardig verhaal maar ik hoor het toch echt! Gisteren hoorde mijn man het voor het eerst ook!
@roever slaap lekker!! @Gloriosa hoe gaat ie? @Eevie82 succes voor jullie morgen! @Edith1987 ik herken het niet, maar t klinkt ook niet heel bizar ofzo. @Nina2011 @Dubbeltje82 hoe gaan jullie vandaag? Ook zo moe na Moederdag?
Nog niet gehoord, maar als je het hoort, hoor je het weet niet of dat echt gewrichtjes kunnen zijn die je hoort maar wie weet !
jup hier de laatste week ook regelmatig gehoord. Ik ben als de dood voor het feit dat het een klein vliesscheurtje is .. al klinkt ook dat onwaarschijnlijk. Naar mijn vermoeden gisteren ook voorweeën gehad. buik, rugpijn, beenpijn en deze nacht was het beter.. maar 2x moeten plassen, geen houding vinden en een pijnlijke hyperactieve baby als of er een uitgang zocht maar op de verkeerde plaats.. gesloopt dus nu gisteren moest ik ook zo nodig nog strijken en opruimen. En kreeg al pijnlijke harde buiken van niks te doen heel de dag. die nestdrang stak weer de kop op. nog een week tot volgende controle bij gyn.. haal ik die of zal ik eerder al eens aan monitor liggen. spannend
Helemaal toetie kapoetie haha Sochtends om 10 uur al in de speeltuin, drna een ijsje gaan eten en toen nog bij mn ouders in de tuin gezeten! Half 8 waren we thuis, kids naar bed en ik meteen er achteraan moet ik niet te vaak doen haha, mn rugggg! En mn banden leken soms wel gescheurd?! Maaaaar nog maar 1 week vakantie voor de kids.. haha zal blij zijn als ze weer naar school kunnen! Hoe ging t bij jou??
Ik heb ook flink last van voorweeën. Eergisteren heel de avond en nacht om de tien minuten maar in de ochtend stopte het weer. Bij mijn eerste begonnen ze met 35 weken en uiteindelijk kwam hij pas na de 40 weken Bij de jongste begonnen ze en na een paar dagen was hij er al.. Ik ga er dus maar vanuit dat het alle kanten opkan!
@Eevie82 heel veel succes vandaag, wat een spannend voor jou vandaag. Ik hoop dat alles goed gaat. @roever hoe gaat het nu met jou ?
Ik ook.. gelukkig werd ik vrij laat (8 uur) wakker. Ontbijt op bed, cadeaus, je kent t wel. M’n schoonmoeder kwam gelukkig naar ons toe en ik had een brunch besteld dus ik kwam er makkelijk vanaf Ze is gezellig spelletjes blijven doen en ging om 5.15 weg. Toen was ik af! Dus ik lag met opnieuw weeen in bed om 18 uur. Gelukkig zakten ze af en kon ik met 5 plaspauzes gelukkig nog wel wat slapen. Maar t was gezellig en de kinderen hechten er ontzettend veel waarde aan, maar ben ook wel weer blij dat het erop zit. Hier zijn ze weer naar school gegaan net. Heerlijk!!! @furby heel herkenbaar dus al die voorweeën!! Je denkt soms: dit zal het zijn, maar nee hoor.. weer niks! Hoe gaat het met de rest? @roever hoe was je nacht?
Je lichaam pakt de voorweeën sneller op dan bij de eerste.. nu heeft t zo iets van aaaaaah dat moeten we gaan doen ermee hahaha zo legde mn verloskundige t uit, en dat is de reden dat een volgende vaak sneller komt dan de eerste... dus wie weet hihi
oh zou fijn zijn. Ik herinner me geen voorweeën bij de eerste en nu denk ik dus wel Dus ik hoop dat het iets uitdoet