Ik weet niet hoe voor weeën voelen maar ik heb soms zulke erge buikpijn dat ik niet kan op staan of kan lopen. Ik ga daarna meestal ff naar de wc en dan gaat het weer. Zouden dat mn darmen zijn waar die kleine dan op drukt ofzo? benieuwd hoe t met @Gloriosa gaat!
herkenbaar. heb dat ook met mn blaas.En soms ook gewoon zonder aanleiding (denk ik). Kan van darmen zijn maar misschien toch ook wat voorweeën?
Wát een berichten allemaal! En wat hebben veel ook gewoon al voorweeen zeg!? Ook dat heb ik nooit gehad haha grappig Als ik voorweeen heb, was t kind er binnen 12 uur! Ik ben half vd wereld momenteel haha Heb een super fijne nacht gehad als in, geslapen als een roos!!! Wel veel wakker En ook nog veel pijn.. maar al stuk beter te doen! Morgen fysio voor mijn nek, en die allerliefste man van me heeft vandaag en morgen vrij genomen.. echt zonder hem jongens... En dan straks is hij ook gewoon 5 weken thuis om goed te kunnen herstellen, en samen een gezin van 6 te helpen opstarten! Verliefd en dankbaar momenteel haha. door al deze gekte tussendoor vliegt de tijd ook ineens weer zeg, maar dan weer op heel andere manier Hoe zou t met t dochtertje van @Eevie82 gaan?! Ook dat houdt me onbewust enorm bezig wel . Bizar niet... gewoon een vreemde... Ik hoop zo, dat de operatie goed mag verlopen! men gloriosa.. niet helemaal meegekregen, maar die werd ingeleid toch? Zal dat de 2 de baby wezen??
Same here! @Mallejan of harde buiken? Of is het anders? Als ik moet plassen/poepen heb ik er ook mega last van, loop er soms echt krom van tot ik naar het toilet ben geweest
@Eevie82 ik ben ook zo benieuwd hoe het met jullie gaat.. ook bij @Gloriosa ben ik benieuwd. bij jullie dus ook al wat gerommel.. Ik heb sinds gisteren enorm veel druk aan de onderkant, pijn/zeurend gevoel bij schaambot en stuitje. Ging de hond uitlaten en kon bijna niet meer fatsoenlijk lopen. De dag ervoor nog nergens last van! Net controle gehad en ze is helemaal ingedaald. Nu maar even rustig aan doen, niet zo handig met nesteldrang.. ben wel benieuwd of dit gewoon de indaling is of toch ook al wat voorweeen.
Merken jullie ook zo giga duidelijk dat alles aan t verslappen is? Bij elk wc bezoekje is t allemaal opgezwollen zeg :0
Hier een update vanaf toch wel een beetje een roze wolk! Ons meisje is gisteravond geboren, een moederdagcadeautje! Na een ontzettend pittige bevalling die wel heel snel ging.. ik zal voor jullie maar niet te veel details delen hihie omdat jullie er nog voor staan. Maar alle clichés zijn waar, het is het uiteindelijk allemaal waard! En een meisje dus, helemaal verbaasd en super bijzonder! Na een zoon nu een dochter.
Gefeliciteerd @Gloriosa! Ik ben ook heel benieuwd naar een update van @Eevie82... De duimen draaien hier heel de dag al.
@Gloriosa gefeliciteerd!! Lekker genieten Ik moet trouwens ook opeens 3-4 keer per dag poepen , tmi.. ook een voorteken?
@Gloriosa gefeliciteerd!!!!!!! Die details houden we nog tegoed!! Hier staat de boel ook bol na het plassen, net of ze er zo uitzakt. En die buikpijn is herkenbaar! Voorweeën ook, ben blij als we morgen groen licht krijgen. Belde net m’n vriendin om te zeggen dat ik misschien word ingeleid morgen. Deed heel raar, dat zij dat niet zou doen, dat ik beter kan wachten etc. Echt vreemd. Ze deed laatst ook al zo raar tegen m’n man. Echt niet leuk!!
Oh nee ik voel een griepje opkomen. Waarschijnlijk dezelfde als die mijn dochter vorige week had. Blegh daar zit ik zo erg niet op te wachten. Weg energie, hallo beroerdheid
Ah wauw, van harte gefeliciteerd!!! Een echt Moederdag cadeautje. Super leuk een meisje! Ben wel benieuwd naar de details
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei LunaLee - 1e kindje - jongen 18 mei Mommytobe090818 - 2e kindje - meisje Sooff - 2e kindje - verrassing Maan84 - 3e kindje - meisje 19 mei Flothe - 2e kindjes - verrassing 20 mei Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje - meisje 21 mei Roever - 4e kindje - verrassing 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje - jongen 25 mei Sterre* - 35 jaar - 2e kindje - meisje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje - meisje 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 28 mei Nina2011 - 33 jaar - 3e kindje - jongetje LisaLisaLisa- 26j- 3e kindje - meisje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje meisje Mallejan - 28 jaar - 1e kindje - jongetje 30 mei Furby - 3e kindje Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje - meisje 31 mei Edith1987 - 33 jaar - 4e kindje - verrassing ♡♡♡ jongen (5) meisje (10) verrassing (4) onbekend (3) ♡ Bevallen 15 jan Heidezicht - 37 jaar - 1e kindje - jongen - Mason Alexander * 6 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje - meisje - 38+4 9 mei Gloriosa - 26 jaar - 2e kindje - meisje - 38w Afspraken 17 mei Dubbeltje82 controle vk ♡♡♡ Even de lijst weer naar voren gehaald en aangepast
Dankjulliewel! Ze is nog aan het bijkomen van de bevalling, slaapt veel en nog niet echt energie om te drinken. Hopelijk snel wat bijgekomen. Verder doet ze het heel goed! Met mij gaat het redelijk. Ben wat slapjes en pijnlijke naweeën. Dus maar even lekker rustig aan doen. Onderkant zoveel gunstiger als vorige keer dus ben helemaal blij dat ik bed op en af kan zonder al te veel pijn o.a.