waarom wachten als je helemaal op bent zoals jij? Zij staat niet in jouw schoenen toch.. jammer dat mensen zo reageren mocht het morgen gebeuren, heeeeeel veel succes
hier iemand een idee? al super lang lag de baby duidelijk rechts met rugje , meer int midden met poepje en linls met voetjes nu ligt dit omgekeerd of precies meer voeten naar boven/midden.. is ze san dan ingedaald of gewoon gedraaid?
Ze kunnen helemaal om hun as draaien hoor. Ik kon het aan mijn meisje merken dat haar kontje ineens een stuk lager lag
ha ja maar ze lag echt al zo sinds 32 weken.. en nu kan ik ze nog moeilijk positioneren mijn buik maakt trouwens echt heel gekke geluiden Mijn daag en darmen zijn helemaal in de war ofzo de ene borrel en plop na de andere .
@Gloriosa gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje. Nu maar lekker samen bijkomen! Ik hoop dat bij eevie alles goed is gegaan. Na een weekend lang kapot gaan van de pijn 6 x gespoeld sinds vrijdag gaat het langzaamaan beter. De ontsteking was enorm volgend de dokter. Vandaag uren geslapen, wat kun je daar gelukkig van worden zeg morgen alweer 39 weken kom maar op met de spontane baby's!
@Gloriosa : wat bijzonder om te bevallen op moederdag! Van harte gefeliciteerd hoor! Lijkt me heerlijk om het weer achter de rug te hebben! @buikpijn : ik moet steeds vaker plassen en dan indd echt flinke buikpijn ervan. Vooral in bed. Kun je alvast wat ademhalingsoefeningetjes oefenen he Verder ook van die rare geluiden vanuit m'n buik. Ennn jeuk! Even aankijken maar!
Van harte gefeliciteerd @Gloriosa met jullie meisje ❤️ Wat fijn dat ze er is! Geniet van je kraamtijd, hopelijk zijn jullie snel bijgekomen! Vandaag is mijn meisje geopereerd en het is supergoed gegaan. Ze is stabiel gebleven en ik hoop met heel mijn hart dat ze dat ook blijft. Van de chirurg mochten we niet “voorzichtig optimistisch” zijn, maar toch echt wel wat meer! Toch vind ik de komende nacht nog wel heel spannend, maar ik weet dat er heel goed voor haar gezorgd wordt. edit: iedereen heel erg bedankt voor het kaarsjes branden en duimen draaien! Ik ben enorm dankbaar en alle (digitale) steun is ontzettend fijn!
Ohhh wat goed om te horen, en wat super spannend!!! Ondanks ik nu gewoon weer verder ga snurken, blijf ik verder door duimen! K kijk uit naar je post morgen! Hoop dat jullie ook watvkunnen rusten/slapen!
oh wat een ellendige nacht had echt heel erg last van pijnlijke winderigheid kon maar geen houding vinden want op mijn zij aan beide kanten liggen deed pijn en zorgde voor winderigheid meermaals gaan plassen maar normaal beweegt ze nadien en nu dus niet. kei gespannen buik. was super ongerust omdat ze zo rustig was :/ heb zo intussen wel lichtjes gevoeld .. ik merk dat die 37 weken drempel me rustig maakte want ze mag veilig komen maar ook ongerust want wat als ik iets niet voel of ze beweegt niet meer. ben om 3u maar op bank gaan liggen om mijn man te sparen.. maar ben gebroken nu. moe en rug vast... het gekke is (sorry voor details) dat ik gister tot 4x toe zeer vlot stoelgang heb kunnen maken.. en verder at ik volkoren brood, smeerkaas, appel en aardbeien en dronk water en melk.. normaal geen probleem met deze voedingswaren .. wordt een slaapdag vrees ik..
@Eevie82 wat een goed nieuws zeg. Ik hoop dat jullie de nacht goed zijn door gekomen. @Lisalisalisa dat wordt maar even lekker relaxen vandaag. Vandaag een 39 weken dansje. Die heb ik bij mijn dochter nooit gehaald. We zijn nu ook allemaal de 37w grens gepasseerd hier en niet 1 spontane te vroeg geboren baby. Ze zullen het allemaal wel lekker naar hun zin hebben daar binnen. Als we maar geen 41+ weken groepje worden . Hoe gaat het met iedereen?
Wat fijn @Eevie82 dat het gisteren goed ging en ze zo positief zijn! Ik ben zo blij voor jullie! De duimen blijven draaien hoor, dat het goed mag blijven gaan, want dat dat niet vanzelfsprekend is heb ik wel gezien in de FB groep ook.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei LunaLee - 1e kindje - jongen 18 mei Mommytobe090818 - 2e kindje - meisje Sooff - 2e kindje - verrassing Maan84 - 3e kindje - meisje 19 mei Flothe - 2e kindjes - verrassing 20 mei Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje - meisje Roever - 4e kindje - verrassing 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje - jongen 25 mei Sterre* - 35 jaar - 2e kindje - meisje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje - meisje 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 28 mei Nina2011 - 33 jaar - 3e kindje - jongetje LisaLisaLisa- 26j- 3e kindje - meisje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje meisje Mallejan - 28 jaar - 1e kindje - jongetje 30 mei Furby - 3e kindje Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje - meisje 31 mei Edith1987 - 33 jaar - 4e kindje - verrassing ♡♡♡ jongen (5) meisje (10) verrassing (4) onbekend (3) ♡ Bevallen 15 jan Heidezicht - 37 jaar - 1e kindje - jongen - Mason Alexander * 6 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje - meisje - 38+4 9 mei Gloriosa - 26 jaar - 2e kindje - meisje - 38w Afspraken 17 mei Dubbeltje82 controle vk ♡♡♡
toch maar even gaan wandelen. 7km met de hond. Dat het maar iets op gang brengt. Ik wil mijn baby knuffelen @Eevie82 hoe gaat het met jullie meisje?
Nou laten we het hopen!! ik denk dat ik last heb van een spatader aan de onderkant. Voelt zwaar en is pijnlijk. Iemand van jullie hier ervaring mee of een tip?