@Edith1987 Wat spannend. Veel succes. Hier net terug van controle afspraak bij de gyn. Ik heb al 2 cm ontsluiting (niks van gemerkt) en ze hebben me gestript. Hopelijk geeft dit net het zetje om aan de gang te gaan
2 cm al! Wie weet zet het door.. spannend!! was er voor jou dan ook aanleiding om te kijken of er ontsluiting was?
Spannend @Edith1987 hier controle gehad en alles was weer goed. Ligt Volledig ingedaald en vast. Dus kom maar op met die bevalling
daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar ja haha! vaak bij een volgende zwangerschap heb je al gauw de eerste cm”ters te pakken schijnt.
Ivm eerdere ks en ivm te verwachten geboortegewicht van onze beeb willen ze inleiden voorkomen. Gewoon gevraagd om es te "kijken" en was geen probleem.
je had hiervoor groootte kids? Maar kijken is toch iets heel anders dan direct strippen? Haha hoe dan ook, zou fijn zijn als het wat voor je deed!! ben benieuwd!
Mijn tweede zoontje woog 5500gram Tijdens het kijken voelde ze 2 cm ontsluiting en vroeg ze of we direct wilden strippen Tot nu toe alles nog rustig hier.
Holymoly! Echt bizar dat baby’s zo verschillen in gewicht zeg!! Hihi hmm das dan weer jammer dat het nog weinig doet
Wow jullie hebven vast twee keer gekeken op de weegschaal toen. Hopelijk doet het toch nog iets. tot hoever laten ze je nu doorlopen ?
hebben jullie dat ook, dat je ligt te wachten op maar 1 enkel signaaltje dat de bevalling kan gaan beginnen..? Waar ik bij m’n eerste zwangerschap ongelooflijk nonchalant was... zit ik nu te duimendraaien dat t maar begint etc. Gewoonweg naar!!!!
Ja heel irritant. Elk steekje en elk pijntje merk je en maakt je alert.. ik ga voor je duimen dat het nu ook echt gaat gebeuren!!
Jaaa ik wil zo graag dat t begint haha! Maar niet dit weekend. Man is aan het werk. Dus liever vanaf maandag hahah
Ja heel herkenbaar, ik denk ook steeds zou het nu gaan beginnen? De ene dag wel meer dan de ander. Ga er nu maar vanuit dat het nog wel twee weken gaat duren, dan kan het altijd mee vallen. Hoop wel dat het vanzelf begint en niet hoef in te leiden.
Ik heb t heel lang vooruit kunne schuiven... maar ik begin nu toch wel erg zenuwachtig (en bang) te worden!!
Echt he. Sochtends wordt ik haast gefrustreerd wakker. Weer geen baby.. ik begin de hoop op spontaan ook wel te verliezen 40+4 mag nu toch wel eens komen. Haal me ook meer in mijn hoofd hoe groot het straks ook wel niet is. Al zegt het niets dat weet ik maar ja krijg het er maar eens uit.
Ik ben ook werkelijk niet te genieten.. M’n man weet ondertussen niet beter haha Was vanmorgen zo chagrijnig dat ik in de zeikende regen maar stront vd pony’s bij elkaar ben gaan scheppen (doe ik al weeeeeeken niet meer zelf) en wat plantjes ben gaan verpoten.. en gewoon lekker in de regen staan te gaan verpieteren! En eerlijk... wát een heerlijkheid was dat zeg!