N Nee, dat is ook zo... Heb alleen zo afschuwelijk hekelde aan die “deathline” van Max 42 weken! Stel.... die was er niet.. was t allemaal net even wat anders, iets met minder druk etc!
@Dubbeltje82 succes vandaag! @roever wat balen dat er nog steeds niets gebeurt. Ik voel volledig met je mee. Hier gaat het niets anders helaas. Maar hey morgen is het volle maan, bloed maan en maansverduistering op een dag als dat ons niet gaat helpen weet ik het ook niet meer. Morgen gewoon babyboom hier
Ja laten we hopen dat we snel aan de beurt zijn Hier ook een drukke baby en alleen met inspanning/beweging harde buik maar verder nog nergens last van qua gerommel. Mijn vermoeden is dat ze nog wel even blijft zitten. Succes met je afspraak vanmiddag en met strippen als dat lukt! Laat maar horen.. Ik heb donderdag weer controle en ben ook aan het nadenken of ik me wil laten strippen, maar heb ook geen idee of ze dit op deze termijn al wel willen? Soms hoor je ook vanaf 41 weken pas?
Bij onze verloskundige vanaf 40 weken. Ik ben bij de eerste 3 x gestript geweest. De laatste x was 40.6 en toen zette t door
mn gevoel zegt ook steeds meer dat t strippen helemaal niet zo heel veel zegt.. En we/niemand zal ook ooit te weten komen of het ook daadwerkelijk gewerkt heeft of dat je anders alsnog bevallen was. Dat maakt t voor mij toch ook wel lastig... qua keuze. Bij vliezen breken bijv. Weet je gewoon dat je binnen zoveel uur kind op je borst heb liggen door verdere inleiding of niet.. Hoe dan ook... die verdomde mormeltjes moeten gewoon spontaan komen standaard, niks niets van al dat andere geneuzel
Wil ik dr ook nog even bijzegge dat ik volgens de termijnsecho 1 week verder was.. maar omdat het ivf is mogen ze niet van de oorspronkelijke datum afwijken.. net als nu.. zou vandaag 40 weken zijn als t via de "normale" weg was gegaan
Hier schuift de planning een dag op ivm capaciteit in het ziekenhuis. Morgen wordt de ballon geplaatst en donderdag verder inleiden.
Hier ook fijn nieuws! net gebeld door vk, een andere colllega. Donderdag as controle en kijken of er binnenin überhaupt al wat gebeurd is.. Wanneer er al iets verstreken is en 2 cm ontsluiting oid worden er vrijdagochtend vliezen thuis geprikt (iom ziekenhuis ivm bezetting ) kikker er wel wat van op zeg maar! Nu maar gewoon hopen dat t of nog spontaan komt, of dat alles er gewoon klaar voor is om te prikken!!!
Wat balen zeg. Gelukkig wel maar 1 dag verplaatst. Ah dat is fijn nieuws zeg, hopelijk geeft dat je nog een beetje rust voor de komende dagen! Voor je het weet is de kleine spruit er nu echt.
Oooh wat balen allemaal meiden. Ik wil ook zo graaaaag mn baby knuffelen. Maar helaas laat ie nog even op zich wachten. Het rommelt flink met krampen en harde buiken maar het zet niet door...
Ja t geeft me absoluut rust als in: wetende dat de kans op thuis bevallen er gewoon is! Mits verstreken bmh/enkele ontsluiting en géén meconium! Ha Anderzijds ook wel spannend.. want ik weet van de jongste dat de weeen van “niets” flink snel kunnen gaan oplopen naar heavy door t prikken naja wie weet komt t alsnog spontaan Lijkt me wel wat hebben, tussen de onweersknallen door iig goede reden om nu toch echt maar alles klaar te gaan leggen etc!!!
Hier ook L tijden nare harde buiken.. ze trekken me Krom :s Vaak maar even plat.. dan kan ik er weer even tegenaan HAHA
irritant heh? Word er ook gek van. Soms loop ik in de supermarkt en dan het liefst zou ik ff op de grond liggen omdat ik half krom loop zo hard wordt mijn buik! ik ben voor de verandering maar weer is aan de schoonmaak gegaan... die nesteldrang blijft ook maar hier. Man word soms gek van mezelf. Op mn knieën de douche schoonmaken en vervolgens amper overeind kunnen komen door de harde buik ahg hele dag op de bank zitten kan ik echt niet.
Weer terug van vk. Bmm was 2/3 verstreken. Nog wel stug. Maar begin ontsluiting is er. Ze heeft ook een beetje kunnen strippen. Auch! Nu weer afwachten en anders vrijdag weer afspraak. Kom maar op baby!
Jaa al die mitsen zijn nog een dingetje. Maar het geeft goede hoop. Ja het kan echt snel gaan. Bij mijn dochter was het vliezen breken zonder weeën en kleine 3 uur later was ze er. Ik hoop morgen dat ze voor mij ook nog wat trucjes uit de kast kunnen halen om thuis te bevallen. Ben echt heel benieuwd. Het mooie weer komt eraan dus die baby's zullen nu wel snel gaan komen.