Ik ben laatste dagen ook vaker misselijk ineens Haha idd de volle maan straks! Ben benieuwd! Heb ook heel veel harde buiken, maar ze doen geen pijn? Ik kan wel sinds gister bijna nie meer lopen, waar mn pijn in mn bekken verdwenen waren.. heb ik nu ineens steken/krampen als ik blokje rond loop.. Dus ben nu ook wel klaar ermee haha
ja blijf nog ff in de zetel. ben vooral plots zou kouwelijk en rillerig.. ben nochtans warm gekleed.:/
Hier drukke buik heel de avond en af en toe wat menstruatiekrampen.. Ja ja wie houden we voor de gek jongens! Ik ga m’n ogen zo sluiten! Goodnight! Ten tot morgen!!! Haha
Hier weer thuis na zkh. Ballon heeft welgeteld 1 uur en 15 minuten gezeten en viel bij mijn eerste plaspauze er alweer uit. Nu flink gerommel en rugweeën. Als het vannacht op gang komt kunnen we bellen, en anders morgenochtend 7.30 uur melden.
Hier uiteraard rustig! Op wekker van man na, die kwart over 5 ging, terwijl die avonddiensten heeft :s
oh spannend.. hier belabberde nacht.. helaas niet door weeën ofzo maar door teruggekeerd maagzuur? het was al 2 weken weg en had geen medicatie meer overigens valt me op dat ik niet kan uitplassen, al een tijdje.. als ik me dubbelplooi dan komt er vaak nog een stroompje. herkenbaar voor iemand?.. ik lijk nu ook wel vocht op te houden :/ Ik begin ook angstiger te worden dat er iets zou mis lopen.. we verloren onze tweede zoon met 26wk en ik ken inmiddels zoveel verhalen waarbij het op het einde mis liep.. ik denk dat dat mijn depri gevoel ook wat in de hand werkt.. zou ik dit bespreken met de gyn? zou ze er überhaupt iets mee doen? ben morgen 40wk en ga dan op controle..
Gewoon al je zorgen uitspreken, voelt sowieso al stuk fijner!! Herken die angsten ook wel, maar je kunt er in principe weinig aan doen .. omtrent uitplassen... Jan verdrukking zijn van je blaas, je bekkenbodem is nu redelijk verslapt zo eind vd zwangerschap... Evt over poosje naar bekkenbodem fysiotherapie.
Het enige wat je er aan kan doen is inleiden. Zal ze wellicht pas vanaf 41wk doen. Maar op zich is 40w toch ook af. En als je,jezelf op vreet van ongerustheid lijkt me dat ook niet goed. nu inleiden door vliezen breken is wel het enige wat ik wil. Geen medicatie ofzo :/
Ik zou inderdaad je zorgen uitspreken. Al is het maar zodat de gyn je kan geruststellen. Zeker gezien jullie verleden snap ik dat het extra spannend is allemaal. Van het plassen herken ik niet echt. Heb je geen blaasontsteking?
heb geen pijn bij plassen of aan blaas ofz.. moet wel vaker maar ligt aan de druk van de baarmoeder/baby denk ik. morgen nog is bevragen