ja heerlijk hè !! Vind het ditmaal ook echt súperfijn!!!! Anderen keren was die altijd na een week Max 2 weken weer aan t werk. Maar gezien ik nu echt goed op eigen herstel moet letten, nu dus 5 weken!
Weet je waar ik ook zó ontzettend zat van ben! Al die nieuwsgierige mensen!!! Ik ontloop serieus m’n hele familie en iedereen die maar loopt te zeuren... bluhh alsof ze bang zijn dat we ze niet bellen ofzo als t geboren is Zo, net even flink naar toilet geweest... ook iets waar ik me druk om maakte hahah Maar gelukkig ben ik nu weer aardig leeg! Nu gewoon niet meer zoveel eten
heb ook niet direct nog zin om veel met mijn zoon te ondernemen. enfin ik wilde op stap. wandelingetje samen maken.. Maar hij is te moe. Dus blijven we allemaal thuis.. woehoew thuis daar was ik nog niet geweest. lig dan maar te janken in bed :/ was ik na vanochtend niet meer geweest. Stomme hormonen
oh ja ik ben ze ook zat. had gisteren nog een discussie met mijn moeder erover.. Zij is van mening dat het allemaal goed bedoeld is dus wat loop ik dan te zeuren. :/ goed dat je leeg bent. Kan deugd doen
Zoooo herkenbaar. Ik word er doodziek van. Elke dag appt wel iemand “ is t nog rustig?” HOU GEWOON OP! kan er erg agressief van worden
Oooo dat gaat goedkomen, meid! Echt!! Ik had ook geen zin in de andere kinderen voor en na m’n bevalling. Logisch ook, je bent gefocust op je baby.
Ja bizar hè!! Alleen mijn vader is t meest relaxte van alle familie! Die kan ik gewoon aanspreken voor iets heel anders, zonder dat hij überhaupt vraagt hoe of wat. Terwijl hij natuurlijk net zo nieuwsgierig is denk ik! Alleen accepteert en respecteert hij gewoon dat ik daar absoluut niet van jou.. De rest ontloop ik echt hahah bluh.. haha nou wie weet! Het maakt de bevalling ansich alweer een stuk aantrekkelijk nu ik weet dat m’n darmen niet vol zitten hahaha
Haha ik ook dus! Des te fijner vind ik t hier gewoon slap te lullen om tijd maar uit te zitten ha! mij reageer gewoon niet meer op papjes etc.. vind t wel prima! Sterker nog... iedereen weet dat ik niet van die poespas jou, dus dan is t gauw duidelijk als ze niets meer horen. En anders hebben ze pech!
Om 15.38 is onze meid M.ade é geboren. 52 cm en 4.105 gr schoon aan de haak! Bijna geen kleerscheuren en de kleine lijkt het ook goed te doen.
Jeej!!! Van harte gefeliciteerd met de kleine (flinke?) meid!!! En wat fijn dat alles goed met jullie lijkt te gaan! Alweer thuis ondertussen?
Prachtige naam!!! En wat fijn dat het nog zo vlug is gegaan! Heel erg gefeliciteerd en nu even lekker bijkomen!