Uitgerekend 16 mei t/m 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door roever, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flothe

flothe Bekend lid

27 dec 2017
    540
    334
    63
    Haha herkenbaar hoor ;) ik had vorige week de MvM test en dat was wel even tof om die te zien knallen :)

2. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    @Citroentje93 heerlijk zeg, lekker van genieten samen! Veel plezier.

@sannekrul Wat balen zeg dat je zoveel last hebt. Is het verder wel goed gegaan? Moet je nog weer heen of was een behandeling genoeg? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

@roever dat lijken mij best lastige gedachten. Ik ben nu helaas ook thuis zolang de regering ons niet laat werken. We hebben gelukkig nog veel bij huis te doen maar moet er ook niet aan denken dat het altijd aan blijft. Mijn vriend is alleen in het weekend thuis, dus hier ook avonden alleen. Misschien dat je een dagdeel per week ofzo iets voor jezelf kunt gaan doen? Iets wat je weer wat positieve energie geeft voordat er strak nog een druktemaker bij is.
    Vergeet jezelf niet!

sannekrul en Citroentje93 vinden dit leuk.
  3. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Hehhh dat zou toch nooit zoveel pijn mogen doen? En toch ermee doorgaan zonder dat de verdoving werkt :( zou wel een klacht indienen hoor. Hoe is het nu?

4. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Ja doorgegaan, ze deden elke keer een kleine stukje , wat heb ik gegild.. ze hadden al iets gedaan dus ik kon niet halverwege zeggen doei maar pff.. zat zo zooo vast.. de andere kant ging hij never nooit doen want die zat helemaal vast in de kaak.. Dus narcose maar duurt nog even

5. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Hoe is het daar❤

6. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik hoop dat je t nooit meer hoeft mee te maken!

Ja hier is het heerlijk, lekker ontspannen en rond 13.00 uitchecken en op naar NL.

Wat betreft zwangerschapskwalen ik heb afgelopen nacht wel moeten braken en voor de rest vaaK duizeligheid overdag. Elke keer als ik opsta ben ik duizelig, meerdere last van?

7. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    De andere kant moet ooit nog.. Maar dan wil ik fijn onder narcose ..

A fijn, jullie hebben goed genoten dus❤!

Vervelend jou kwaaltjes, ik heb geloof ik geen enkel kwaaltje... Maar misschien ook omdat ik meer met die stomme pijn bezig ben..

8. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    @Sooff

9. DLCGXPY

DLCGXPY Lid

18 mrt 2012
    78
    82
    18
    Vandaag echt de allerlaatste test opgemaakt. Hebben jullie ook van die rare dromen?

Bijgevoegde bestanden:

Citroentje93, Mallejan en LunaLee vinden dit leuk.
  10. MarloesK85

MarloesK85 Actief lid

5 feb 2016
    274
    415
    63
    Fijn dat jullie genoten hebben!
    Vervelend dat je zo duizelig bent, dat ken ik eigenlijk niet zo.

Zelf voel ik even niks, dat maakt me best wel weer onzeker.:oops: Ik ben vandaag precies 5 weken, net een weken test gedaan en deze geeft nog steeds 2-3 weken aan. Jammer, had ook graag 3+:$

11. MarloesK85

MarloesK85 Actief lid

5 feb 2016
    274
    415
    63
    @DLCGXPY Fijn hoor je mooie test!:thumup:
    Ook wel veel dromen die best raar zijn, kan het me smorgens alleen niet meer herinneren.

12. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Wat een hel :eek:

13. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Ja hier ook heel veel dromen.

14. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Hier ook een test gedaan met 4,6 en toen ook 2-3 weken. Had ook stiekem gehoopt op 3+

15. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Hier een konstant lichte misselijkheid, maar gewoon goed te doen wel.
    Hebben jullie ook zo'n last van jullie borsten snachts? Dan draai ik me om en hangen me borsten de andere kant op ineens en dan doet 't echt pijn een tijdje :p en 't zelfde als ik sochtends opsta haha
    Ik droomde zelfs al hoe ons kind gaat heten, maar die naam kies ik toch maar niet :roflmao:

16. Sarah00

Sarah00 Actief lid

14 dec 2018
    171
    208
    43
    Vrouw
    Hoi meiden,

Allemaal van harte gefeliciteerd! Mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben vandaag 5 wkn zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 13 maanden. Ik denk zelf dat ik een wat kortere cyclus had met een vroege eisprong. Waarschijnlijk zit ik dus nu op 5,5 wkn. Eerst de echo maar even afwachten. Ik mag op 8 okt.

Hoewel ik het best weer spannend vind, voel ik me goed en heb er ook wel vertrouwen in. Die eerste echo is wel een dingetje. Bij mijn eerste zwangerschap bleek het toen een m.a. te zijn. Dat heeft veel indruk gemaakt.

De testen zijn in elk geval erg positief dus dat stelt al wat gerust.

Bijgevoegde bestanden:

Sterre* en Mallejan vinden dit leuk.
  17. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw

Welkom! En prachtige testen :)

18. DLCGXPY

DLCGXPY Lid

18 mrt 2012
    78
    82
    18
    Ja! Hier ook echt last van. Draag nu een naadloze bh/topje, zodat ze een beetje strak ingepakt zitten. Dan is het minder gelukkig.

LunaLee vindt dit leuk.
  19. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg nog een keer bah. Inderdaad onder narcose doen hoor. Ik heb het ook gehad een die nog bijna helemaal in de kaak zat... einde van het verhaal gebroken kaak.
    Eerst maar genezen en uitkijken naar de echo's!

20. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Komende week de eerste echo's spannend!!:D Ik ben woensdag aan de beurt. Ben heel benieuwd.. super spannend. Los van rugpijn en rommelende darmen heb ik niet echt ergens last van.

Hopelijk veel goed nieuws en mooie foto's hier komende week!

Citroentje93, Sterre* en sannekrul vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina