De intake is telefonisch. De spulletjes, zoals kratten, test en cadeautje, komen ze brengen aan de voordeur. Hoef dan alleen handtekening te zetten. De test kun je dan zelf thuis doen.
Oh! Hoe kom je aan een asherman? Curettage? Wat vervelend zeg! Was mijn grote angst, gelukkig allemaal goed gegaan toentertijd..
Hier is het standaard elke 4 weken echo bij de verloskundige. Dat vind ik zelf wel heel erg fijn. Mits de corona regels niet terug gaan naar begin dit jaar natuurlijk.
Even een klaagmomentje dames...ineens slaat de angst weer toe. Dit alleen omdat ik gisteren niet misselijk ben geweest en vanochtend ook niet. Alsof de symptomen afnemen en dan raak ik weer in paniek. Symptomen hoeven toch niet elke dag aanwezig te zijn? Pfff laat het snel vrijdag zijn!
Kloppend hartje ik ben zo opgelucht. Keurig op termijn ook. Zal straks even een foto plaatsen. Er was nog even twijfel of het er misschien twee waren haha, maar de “tweede” was begin van de navelstreng
Jaaa..!!! Wat super fijn zeg! Er valt vast voor nu een hele last van jullie schouders. Nu maar lekker genieten samen
Ik heb amper symptomen, ene dag zijn mn tepels wel gevoelig andere dag minder. En ene dag moeier als de andere dag. Ik maak me daar allemaal niet zo druk om. Symptomen zeggen helemaal niks.
Ik heb ook niet iedere dag evenveel last van symptomen. De ene dag wel en de andere dag weer niks. Dat geeft niks!
Dankjewel! Ja het is echt een enorme opluchting, zo ver ben ik nog niet eerder gekomen, althans niet met een stevig kloppend hartje en embryo op termijn. Ben zo blij! Ps. Ik krijg dit kindje alleen ben zwanger van een donor via IUI-D.
Een met hele vruchtzak, dooierzakje en embryo in beeld, en een close up van het embryo met aan de onderkant het dooierzakje
Wat bijzonder en knap dat je dit alleen gaat doen! En super fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien
Ik duim voor jullie ook hard, de komende dagen en daarna, dat jullie ook allemaal prachtige echo’s met kloppende hartjes voorbij zien komen! En over kwaaltjes, de ene dag wat meer dan de andere is heel normaal volgens mij. Herken het wel. Net alsof je lichaam even moet wennen aan de hormonen, dan eventjes gewend is, totdat de hormonen weer flink zijn toegenomen. En zo door.
Precies, ik heb ook de ene dag meer symtomen dan de andere, geen zorgen over maken je kunt er ook niets aan veranderen door je zorgen te maken, probeer te genieten Ik moet dus erg lang op mijn officiële echo wachten, maar ik heb nu samen met mijn man besloten onze eigen echo te doen volgende week vrijdag (9/10). Dan ben ik 8+3. Zo spannend! Succes ook aan alle andere dames met de eerste echo!