Hoeft niet, het is een indicator, geen waarheid! Je kan hem open maken en vergelijken met je vorige clear blue test?
Morgen is het eindelijk zover de eerste echo. Super spannend.. Hier ook op en af kwaaltjes helaas weet ik dat dat allemaal helemaal niets zegt. Gewoon maar duimen voor een goede echo. @Mommytobe090818 wanneer mag jij morgen? Hopelijk ook voor jou weer een mooie echo!
Ik ga vanmiddag naar de vk voor een echo. Wil toch zien wat er gebeurd. Zij dacht zelf dat t door t paardrijden van gister avond komt. Helemaal omdat t echt minimaal verlies is zou er een vaatje gesprongen kunnen zijn. Ik weet dat ik waarsch geen hartje ga zien maar wil toch weten of er uberhaupt sen vruchtzakje zit en voor mn eigen gerustheid.
Wat fijn dat je mag kijken! Hoe laat mag je? Vervelend he dat bloedverlies, dat maakt het steeds zo onzeker. Klinkt wel heel plausibel dat het door het paardrijden komt. Ik duim voor je! @Sooff en @Mommytobe090818 veel succes en plezier vandaag!
Jaa ik word er echt zo naar van ik mag om 14:45 uur! t lijkt nu al weer weg te zijn maar ga toch kijken
Net terug van de echo! Ons 2de baby’tje zijn/haar hartje klopte goed en hematoom was volledig weg! Oh wij zijn in de 7de hemel ♥️♥️ @Sooff wanneer mag jij?
Ik weet zo goed hoe je je voelt nu echt zo vervelend maar weet dat het ook onschuldig kan zijn! Succes vanmiddag x
Dankjewel allemaal! T is gelukkig roze en geen rood bloed dat stelt me iets geruster maar alsnog maakt t me erg onzeker. Duimen maar dat deze rijstkorrel blijft zitten
Oh wat fijn zeg! Heerlijk zulke berichten ik hoop dat ik mij vanmiddag ook zo mag voelen. 13:20 ben ik aan de beurt en ik vind het nu toch behoorlijk spannend worden!!
Wat fijn dat je vanmiddag mag komen. Ik hoop dat je gerustgesteld wordt vanmiddag. Zou voor je duimen!
Ik hoop niet.dat het je onzeker maakt. Je ziet wellicht echt heel weinig . Fijn dat je mag komen vanmiddag