♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei 17 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje 18 mei Mommytobe090819 - 2e kindje Sooff - 2e kindje 19 mei 20 mei LunaLee - 1e kindje Flothe - 2e kindje 21 mei Roever - 4e kindje Sannekrul - 31 jaar- 3e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje 24 mei Gloriosa - 2e kindje 25 mei 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei 28 mei Sterre* - 34 jaar - 2e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje 30 mei MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje 31 mei Mallejan - 28 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (1) onbekend (12) ♡♡♡ Afspraken: 1 oktober - Sannekrul ~ 1e echo 2 oktober - Flothe ~ 1e echo 2 oktober - citroentje93 ~ 1e echo 2 oktober - Lyan88 ~ 1e echo 6 oktober - Eevie82 ~ 2e echo 8 oktober - Sarah00 ~ 1e echo 9 oktober - pandabeer95 ~ 2e echo 9 oktober - Gloriosa ~ 1e echo 12 oktober - Sterre* ~ 1e echo 12 oktober - mallejan ~ 1e echo 15 oktober - Mommytobe090818 ~ 2e echo 19 oktober - MarloesK85 ~ 1e echo 23 oktober - Eevie82 ~ termijnecho 26 Oktober - Sooff ~ termijnecho + NIPT 9 november - Mommytobe090818 - 12 weken echo + NIPT ♡♡♡
dankjewel het is/was heel verdrietig, maar het was wel goed zo. het mocht toen nog niet zo zijn, hopelijk deze keer wel. het voelt gelukkig wel allemaal anders dus we zullen geduld moeten hebben. jaaaa ik hoop ook wat moois te zien. ik houd jullie op de hoogte.
jaaa maar ik plaats ze liever niet op internet. T gaat tenslotte nooit meer van t web... misschien vinden jullie dat wat raar hahah. Maar vind t een raar idee dat t wezentje al op internet staat voor t ubeehaupt geboren is
Welkom! Ik heb net een echo gehad met 5+2 en mn rijstkorrel was al goed te zien dus denk dat jij ook wel wat gaat zien
Halloooo!! haha, ja gaat goed hier! Ik leef even in m’n overlevingsbubbel! Veel misselijk, moe! En veeeel hartkloppingen ... Daarnaast stel jonge honden in huis en veestapel buiten = overleven! Ghehe morgenavond hebben we eerste echo, benieuwd ! Had vd week t idee dat t er mis wel 2 konden zijn.... maar weer gauw van me afgezet! Hihi maar idd even niet heel aanwezig op forum... lees af en toe even mee en thats it. hoe is het met jou? Ende rest?!
Nee dat meen je toch niet!! Wat ontzettend K*t zeg. Ik leef met jullie mee heel veel sterkte! Dikke knuffel
Oh neeee @MarloesK85 wat ontzettend klote! Ik hoop op een wonder maar bloed + krampen is vaak geen goed teken nee. Heel veel sterkte, dikke knuffel
Nee dat meen je niet ik leef met jullie mee .. oh dit is zo’n verschrikkelijk nieuws ! Een hele dikke virtuele knuffel ♥️
Nee meid! Het hoeft niks te zeggen maar pff... ik snap je onzekerheid nu... Mag je niet nu voor echo komen. ? Nier dat dat veel zegt
Nu kan ik even niks. Morgenochtend bel ik gelijk het ziekenhuis. Bloeden is nog niet gestopt helaas Enige 'troost' is dat ik bij mijn dochter ook rond deze tijd veel en heftig bloedverlies heb gehad en daardoor destijds meerdere keren dacht dat het over was. Alleen ben al paar dagen niet meer misselijk, en die 2-3 test. Het voelt nu echt over