Wat ontzettend vervelend! Ik hoop voor je dat toch nog alles goed zit ondanks de schrik. Hopelijk krijg je je echo. Succes!
Ze willen geen echo maken. Ik moet maandag testen, en als het dan positief is kan ik wel een echo krijgen. Dames hoe kom ik deze dagen door
Jeetje dat meen je niet. Wat een bijzondere aanpak zeg. Dat wordt heel veel afleiding gaan zoeken en hopen dat het bloeden stopt. Ik vind het echt super rot voor je
Het ziekenhuis wil natuurlijk zo min mogelijk bezoek nu. Wedden dat dat erachter zit? Zat ik nu maar gewoon bij een vk
Zou je niet een verloskundigepraktijk kunnen bellen en je verhaal neerleggen? Misschien willen ze alsnog wel wat voor je betekenen? Geen idee hoor...
Destijds zat ik ook bij de gyneacoloog en kon ik geen afspraak krijgen heb toen gewoon een verloskundige gebeld en snel een afspraak gekregen. Echter was het nooit doorgegaan omdat de miskraam goed doorgezet had en ik de afspraak geannuleerd had
Ha @MarloesK85, wat vervelend om te lezen. Snap dat het nu heel spannend is. Ik zou ook kijken of er mogelijkheden zijn om toch vandaag ergens voor een echo te kunnen. Plaatselijke verloskundige allereerst maar eens? Of nog een keer het zh, misschien krijg je een andere telefoniste-iets.. en is diegene wat milder.. Kijk inderdaad hoe je verder voor afleiding kan zorgen..
Hoi @MarloesK85 wat rot dat hier zo mee om wordt gegaan zeg! Het klopt misschien wel dat een echo er niks aan zal veranderen, maar er wordt nog wel eens vergeten wat dit met je doet. De menselijke maat is soms ver te zoeken. Een optie is al gezegd, bel een vk en kijk of zij iets voor je kunnen betekenen. Andere optie, maar de vraag is of je daar nu, op donderdag, nog wat aan hebt: je huisarts vragen of je op hcg mag prikken, twee keer, vandaag en zaterdag als dat ergens kan. Heel heel veel sterkte!
Baby's hartje klopte, was allemaal moeilijk te zien. Wel maar 6,4 weken gemeten, maar had ik bij de andere kinderen ook. Helemaal happy verder ❤
Ik vind het bizar. Echt zo krom geregeld. Je zit al zoveel dagen in onzekerheid Ik hoop dat een vk misschien iets voor je kan betekenen. Heel veel sterkte
Wat fijn zeg! Het kindje meten is nu natuurlijk ook nog wel heel erg lastig 1mm is al meteen een paar dagen. Lekker van genieten. Op naar de volgende echo!
Heb een verloskundige praktrijk gebeld. Veel meer medeleven joh, echt een wereld van verschil. Ze gaat het bespreken of een echo mogelijk is en ik word teruggebeld.