Wat fijn dat je in ieder geval gehoord bent door hun. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen. Heb je nog bloed verlies?
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei 17 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje 18 mei Mommytobe090819 - 2e kindje Sooff - 2e kindje 19 mei 20 mei LunaLee - 1e kindje Flothe - 2e kindje 21 mei Roever - 4e kindje Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje 24 mei Gloriosa - 2e kindje 25 mei 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei 28 mei Sterre* - 34 jaar - 2e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje 30 mei MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje 31 mei Mallejan - 28 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (1) onbekend (12) ♡♡♡ Afspraken: 2 oktober - Flothe ~ 1e echo 2 oktober - citroentje93 ~ 1e echo 2 oktober - Lyan88 ~ 1e echo 6 oktober - Eevie82 ~ 2e echo 8 oktober - Sarah00 ~ 1e echo 9 oktober - pandabeer95 ~ 2e echo 9 oktober - Gloriosa ~ 1e echo 12 oktober - Sterre* ~ 1e echo 12 oktober - mallejan ~ 1e echo 15 oktober - Mommytobe090818 ~ 2e echo 19 oktober - MarloesK85 ~ 1e echo 23 oktober - Eevie82 ~ termijnecho 26 Oktober - Sooff ~ termijnecho + NIPT 26 oktober - Sannekrul ~ termijnecho 9 november - Mommytobe090818 - 12 weken echo + NIPT ♡♡♡[/QUOTE]
zonet [/IMG] een serieuze knaltest gehad. Vermoedelijke bevaldatum moet ergens rond 25 -30 mei zijn of misschien zelfs begin juni. Heb nog al een onregelmatige cyclus dus dit moet ik even nagaan bij de ha via een bloedafname. Mag ik er bij?
Ja ik denk bij Fenn* eind 2017 en het miskraam vorig jaar januari. Kan dat ? jij bent ook voor eind mei uitgerekend dan? Zo fijn!
dat denk ik? Weet t zo niet meer, je naam komt me wel bekend voor.. ja, of nouja, geen idee eerlijk gezegd, denk half mei ofzo. Vanavond eerste echo dus we zullen t wel mee gaan maken.. t was voor ons een grootse verassing/cadeautje
Thanks...! Bijna misselijkmakend haha Dan word het wel heul echt ineens weer heb een mannelijke vk, ben benieuwd :-/ Heb niet 1x een echt fijne tijd bij vk gehad. Pfff
O echt meen je? Ik zit bij een hele fijne. Ik zat vanochtend heel chill in de stoel.. ben na 2 gezonde kinderen en gezonde zwangerschappen zo enorm gezegend en dus zo nuchter onder alles deze keer, echt fijn
@MarloesK85 wat spannend! Hopelijk zet het niet door en kan je zo terecht bij de verloskundige. Ik ga duimen voor mooie en goede echo’s. Mag zelf helaas pas over 2 weken dus nog even wachten. En ben best ongeduldig , dus dat wachten is niks voor mij. Vooral omdat de kwaaltjes soms weg lijken te zijn.
Hopelijk vanavond een positieve ervaring. En een mooie echo! Ik zou persoonlijk niet weer naar een verloskundige gaan waar ik geen positieve ervaring mee heb. Zou toch juist een fijne tijd moeten zijn?
haha deze is dus ook nieuw voor ons... De eerste ervaring was een heftige tijd door ma met lange nasleep. Tweede zwangerschap bij dezelfde praktijk, werd weer een ma geconstateerd... tijdens bezoek ziekenhuis was er mooie echo mét flinke hartslag... Je snapt t , vertrouwen meer dan weg.. Vorig jaar tijdens verhuizing snel praktijk gekozen... dat was echt een bagger praktijk met (sorry...) paar jonge meiden. Eind zwangerschap hebben ze me echt voor t blok gezet en werd er ineens gediscuseerd over uitergerekende datum en dus inleiding etc Tijdens laatste gesprek vroeg ik om nazorg ivm verzakking en die domme doos kon of wilde me niet verder helpen/wist het niet... Nu dus weer een ander gezocht, de laatste in regio en is dus een man.... niet echt m’n voorkeur helaas.. pluspunt is wel dat hij in principe alle controles bij ons thuis doet!
Pff wat vaak pech zeg! Hopelijk is deze wel prettig thuis controles lijkt me super zeker in deze tijd. Wie weet voelt dit ondanks dat het een man is wel heel vertrouwd! Spannend weer.. Zou voor je duimen.