Dat wordt een nieuwe vanuit de basis verzekering vergoed onderzoek naar ernstige afwijkingen ipv dat je dat pas bij 20 weken echo ontdekt. Echter geen vervanger voor erbij. Omdat de nipt zulke dingen niet ziet.
https://www.24baby.nl/zwanger/echo/13-wekenecho/ Heb even voor je gegoogeld. Verloskundige had het er over. Ik ben groot voorstander hiervan .
Haha oops! Zaten nog even te babbelen met oppas/zus! het viel reuze mee, die man! Haha Serieus het eerste waar we t over hadden was die verzakking en dat ik eigenlijk niet meer bevallen wil! Haha maar hij kon me wel al een soort geruststellen dat alles bespreekbaar is/blijft. Fijn idee... maar t belangrijkste! Er was een mini te zien, mét hartslag! Circa 7.1 week oud. Heel bizar, ontzettend onwerkelijk... Alsof we nooit meer wegkomen uit die vk praktijken! Maar... na dit cadeautje gaan we toch wel serieuze stappen zetten denk ik 4 vinden we een mooi getal <3
Gelukkig was alles goed. Gefeliciteerd! Fijn dat het je mee viel die man. Hopelijk wordt dit een positieve ervaring.
Hier ook geen positieve ervaring de vorige keer.. Maar voor een andere elke keer ver rijden dat is wel een lastige overweging vind ik. Heb de eerste echo in het zh dus tot die tijd nog even over nadenken. Wat zijn voor jullie overwegingen bij de keuze voor vk? Weten jullie of een soort vrijblijvende intake mogelijk is om even kennis te maken en de werkwijze te horen?
Fijn dat je eerder mag, maar kan het me inderdaad voorstellen joh.. Dat je minder onbezorgd ben nu je dit mee gemaakt heb. @roever Wat goed om te lezen! Heerlijk dat je hartje gezien hebt.
Wat fijn meiden van alle mooie echo’s!! Maar ook veel onzekerheid lees ik.. Bij mij is sinds gisteren de moeheid toegeslagen, ben niet meer vooruit te branden.
Mooie echo's dames, ontzettend fijn! Ik moet nog een week wachten nu.. Zal ik mijn onofficiele echo ook in de lijst zetten? Als ik de lijst kopieer moet ik alle kleuren opnieuw aanpassen, klopt dat? Of iemand die dit beter kan?
Wat vervelend dat ook jij geen positieve ervaring hebt met de vk. Persoonlijk zou ik kiezen voor een waar jij je goed en gehoord voelt. Je kunt ze altijd bellen en dat vragen, lijkt mij dat je overal vrijblijvend heen moet kunnen toch ?
Als je het stukje boven de tekst tussen de haakjes weg haalt en onder de tekst ook de [/QUOTE ] dan blijft de rest het zelfde en kun je jou gegevens er zo bij zetten.
Volgens mij vandaag ook weer enkele dames een echo, succes en geniet ervan! Heb nog even verder gezocht op de 13-weken echo. Helaas wordt dat niet meer dit jaar: https://www.rivm.nl/nieuws/invoering-13-wekenecho-in-2021
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei 17 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje 18 mei Mommytobe090819 - 2e kindje Sooff - 2e kindje 19 mei 20 mei LunaLee - 1e kindje Flothe - 2e kindje 21 mei Roever - 4e kindje Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje 24 mei Gloriosa - 2e kindje 25 mei 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei 28 mei Sterre* - 34 jaar - 2e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje 30 mei MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje 31 mei Mallejan - 28 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (1) onbekend (12) ♡♡♡ Afspraken: 2 oktober - Flothe ~ 1e echo 2 oktober - citroentje93 ~ 1e echo 2 oktober - Lyan88 ~ 1e echo 6 oktober - Eevie82 ~ 2e echo 8 oktober - Sarah00 ~ 1e echo 9 oktober - pandabeer95 ~ 2e echo 9 oktober - Gloriosa ~ 1e echo 9 oktober - LunaLee ~ echo zelf spieken 12 oktober - Sterre* ~ 1e echo 12 oktober - mallejan ~ 1e echo 15 oktober - Mommytobe090818 ~ 2e echo 19 oktober - MarloesK85 ~ 1e echo 23 oktober - Eevie82 ~ termijnecho 26 Oktober - Sooff ~ termijnecho + NIPT 26 oktober - Sannekrul ~ termijnecho 9 november - Mommytobe090818 - 12 weken echo + NIPT ♡♡♡ Ik heb je eigen echo er op gezet @LunaLee klopt het zo?