Moe zijn heb ik ook. Ik houd met pijn en moeite het uit om tot 23;00 uur wakker te blijven. En slaap dan tot mn wekker gaat, had nu half 10 de wekker. Voorheen sliep ik nooit zo lang. Ik sta ook op en voel me nog steeds moe. Misselijk ben ik met vlagen maar vooral met avond eten eet ik slecht. Krijg t niet goed weg.
Hier vooral erg moe en gister na VK rest van de dag misselijk. En ik kan dus bijzonder slecht mijn tandenpoetsen; moet de hele tijd kokhalzen herkennen anderen dat ook?
Hier ook echt zó beroerd ! Ganse dag door misselijk, krijg bijna geen hap binnen. Maar een lege maag maakt de misselijkheid nog slechter Gisterenavond had m’n eten zo gesmaakt stoofvlees friet.. nou heb het dus 2x gegeten
Ik kocht me voor de zomer een mooie jumpsuit van mamalicious voor moest ik ooit zwanger zijn. Nu heb ik hem net aangedaan. Op zich nog niet nodig hoor maar die zit zo geweldig. Moet straks eten bij mijn ouders. Zou dat opvallen dat dit zwangerschapskleding is?
Door mn onzekerheid toch nog een testje gedaan. Test streep is zelf dikker dan de controle streep. Ga over paar dagen nog een keer doen. Vorige keer toen ik bloed verlies had deed ik ook een test en was die al aan t afnemen de test.
Wow wat een mooie knaltest @Mallejan Het bloedverlies is ook minder geworden toch? Het blijven onzekere weken! Konden we maar even een week of 10 doorspoelen. Of een luikje in de buik, is ook goed haha
Jaa t is bijna niks meer. Vergelijkbaar met wat je normaal aan afscheiding verliest zeg maar. jaaaa kon dat maar.. ik kan er echt totaal niet van genieten nog.. donderdag nog een extra echo in de hoop dat t hartje al te zien is. Wil heeeel graag doorspoelen naar volgend weekend
De vermoeidheid hier ook erg aanwezig. Voel me ook een beetje alsof ik ziek ga worden, voel me niet helemaal fit, maar kan ook gewoon van de zwangerschap komen. Gisteravond ook kortademig, dat heb ik nog niet eerder gehad, nu weer weg gelukkig
Zou hem gewoon aan doen, lijkt me heerlijk. Hier begint mijn broek ook al te knellen omdat ik zo opgeblazen ben. Bij jullie ook al?
Ben, zeker aan het einde van de dag, echt opgeblazen dus draag mijn zwangerschaps broeken weer tempt iemand nog? Ik zit de hele tijd zo hoog, rond de 37.4!
temp niet, maar word wel elke nacht zeiknat van t zweet wakker mn man heeft t elke keer koud maar ik heb t hele dag bloedheet! Ik zal is mn temp opmeten
Jaa echt mijn broek kan na het eten niet meer dicht.... Dat is echt nog te vroeg! Nou ben ik ook bijna nooit misselijk in integendeel zelfs ik heb de hele dag zin in zoute dingen. Dat groeien mag van mij nog wel 10 weken wachten
O meiden ik heb nog steeds zo'n maga last in mijn mond / kaak en hoofd door die kiezen trekken... ik voel daardoor geen enkel kwaaltje.. Bah! En ik wil alles zo graag voelen Leef alleen maar op om de 4 uur 2 pcm...
Nou ik had gisterenavond zon opgezette dikke buik dat was niet normaal meer. Heel hard ook, leek echt 6 maanden zwanger. Kan dit door de obstibatie komen?
Wat vervelend. Ja dit zou kunnen hoor! Even in de gaten houden misschien..? Ik ruik echt zo enorm, en ga ook echt van bijna elke geur over mn nek, bleegh.. Vooral brood kan ik echt niet zien, lang leve een peuter die fan van brood is.
Pittig he die eerste weken. Hier nu ook hele dag misselijk en rommelende darmen. Moet ‘s morgens echt rennen. Moeheid begint ook toe te nemen. Hoop zo op een goede echo donderdag. Dat zie je tenminste waar je het voor doet. Hang in there girls! Het wordt beter
Eindelijk was het zover! 11.45 de echo gehad en ik kan het nog niet geloven. We hebben een kloppend hartje gezien Was heel mooi op termijn en zag er goed uit. En dat hartje, zo mooi <3