Uitgerekend 16 mei t/m 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door roever, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw

Moe zijn heb ik ook. Ik houd met pijn en moeite het uit om tot 23;00 uur wakker te blijven. En slaap dan tot mn wekker gaat, had nu half 10 de wekker. Voorheen sliep ik nooit zo lang.
    Ik sta ook op en voel me nog steeds moe. Misselijk ben ik met vlagen maar vooral met avond eten eet ik slecht. Krijg t niet goed weg.

Citroentje93 vindt dit leuk.
  2. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ohja, en veel plassen.... daar word ik wel gek van

3. flothe

flothe Bekend lid

27 dec 2017
    540
    334
    63
    Hier vooral erg moe en gister na VK rest van de dag misselijk. En ik kan dus bijzonder slecht mijn tandenpoetsen; moet de hele tijd kokhalzen :rolleyes: herkennen anderen dat ook?

4. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Hier ook echt zó beroerd !
    Ganse dag door misselijk, krijg bijna geen hap binnen. Maar een lege maag maakt de misselijkheid nog slechter :confused:
    Gisterenavond had m’n eten zo gesmaakt stoofvlees friet.. nou heb het dus 2x gegeten :confused::confused:

sannekrul vindt dit leuk.
  5. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Ik kocht me voor de zomer een mooie jumpsuit van mamalicious voor moest ik ooit zwanger zijn.

Nu heb ik hem net aangedaan. Op zich nog niet nodig hoor maar die zit zo geweldig.

Moet straks eten bij mijn ouders.
    Zou dat opvallen dat dit zwangerschapskleding is? :p

6. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Door mn onzekerheid toch nog een testje gedaan. Test streep is zelf dikker dan de controle streep. Ga over paar dagen nog een keer doen. Vorige keer toen ik bloed verlies had deed ik ook een test en was die al aan t afnemen de test.

Bijgevoegde bestanden:

Citroentje93, Sterre* en LunaLee vinden dit leuk.
  7. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Vast niet! :) zou m lekker aan doen

8. Eevie82

Eevie82 Bekend lid

2 jun 2018
    892
    1.186
    93
    Vrouw
    Wow wat een mooie knaltest @Mallejan Het bloedverlies is ook minder geworden toch? Het blijven onzekere weken! Konden we maar even een week of 10 doorspoelen. Of een luikje in de buik, is ook goed haha

MarloesK85 en Lisalisalisa vinden dit leuk.
  9. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw

Jaa t is bijna niks meer. Vergelijkbaar met wat je normaal aan afscheiding verliest zeg maar.

jaaaa kon dat maar.. ik kan er echt totaal niet van genieten nog.. donderdag nog een extra echo in de hoop dat t hartje al te zien is. Wil heeeel graag doorspoelen naar volgend weekend

10. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    De vermoeidheid hier ook erg aanwezig. Voel me ook een beetje alsof ik ziek ga worden, voel me niet helemaal fit, maar kan ook gewoon van de zwangerschap komen. Gisteravond ook kortademig, dat heb ik nog niet eerder gehad, nu weer weg gelukkig

11. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Zou hem gewoon aan doen, lijkt me heerlijk. Hier begint mijn broek ook al te knellen omdat ik zo opgeblazen ben. Bij jullie ook al?

12. flothe

flothe Bekend lid

27 dec 2017
    540
    334
    63
    Ben, zeker aan het einde van de dag, echt opgeblazen dus draag mijn zwangerschaps broeken weer :roflmao: tempt iemand nog? Ik zit de hele tijd zo hoog, rond de 37.4!

13. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    temp niet, maar word wel elke nacht zeiknat van t zweet wakker :o::roflmao: mn man heeft t elke keer koud maar ik heb t hele dag bloedheet! Ik zal is mn temp opmeten

14. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Jaa echt mijn broek kan na het eten niet meer dicht.... Dat is echt nog te vroeg! Nou ben ik ook bijna nooit misselijk in integendeel zelfs ik heb de hele dag zin in zoute dingen. Dat groeien mag van mij nog wel 10 weken wachten :eek:

sannekrul vindt dit leuk.
  15. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    O meiden ik heb nog steeds zo'n maga last in mijn mond / kaak en hoofd door die kiezen trekken...
    ik voel daardoor geen enkel kwaaltje..
    Bah! En ik wil alles zo graag voelen
    Leef alleen maar op om de 4 uur 2 pcm...

16. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Oooh wat vervelend zeg! Dat je zo lang pijn hebt! Sterkte

17. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Nou ik had gisterenavond zon opgezette dikke buik dat was niet normaal meer. Heel hard ook, leek echt 6 maanden zwanger. Kan dit door de obstibatie komen?

18. Gloriosa

Gloriosa Bekend lid

10 okt 2016
    506
    309
    63
    NULL
    NULL
    Wat vervelend. Ja dit zou kunnen hoor! Even in de gaten houden misschien..?

Ik ruik echt zo enorm, en ga ook echt van bijna elke geur over mn nek, bleegh.. Vooral brood kan ik echt niet zien, lang leve een peuter die fan van brood is. :(

19. Sarah00

Sarah00 Actief lid

14 dec 2018
    171
    208
    43
    Vrouw
    Pittig he die eerste weken. Hier nu ook hele dag misselijk en rommelende darmen. Moet ‘s morgens echt rennen. Moeheid begint ook toe te nemen. Hoop zo op een goede echo donderdag. Dat zie je tenminste waar je het voor doet.

Hang in there girls! Het wordt beter :o:

20. MarloesK85

MarloesK85 Actief lid

5 feb 2016
    274
    415
    63
    Eindelijk was het zover! 11.45 de echo gehad en ik kan het nog niet geloven. We hebben een kloppend hartje gezien:eek:
    :D:D
    Was heel mooi op termijn en zag er goed uit. En dat hartje, zo mooi <3

Bijgevoegde bestanden:

Gloriosa, Sarah00, Sterre* en 9 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina