Over hoelang ze me hier willen houden weet ik nog niets, dat zal afhangen van hoe snel mijn lichaam reageert op het infuus denkik... Ik voel me vooral nog steeds misselijk en heel slap. Dankje!
@Pandabeer95 oei dat lijkt me echt vervelend ook.. Inderdaad in gedachten houden dat het voor een goed doel is, succes! Voor jou ook! @Mommytobe090818 Hier gelukkig zeer weinig last, iets vermoeider, maar that's it
Mooie en verdrietige berichten vandaag dames, sterkte voor jullie dames! Hier begint de misselijkheid toe te nemen, met name overdag, gelukkig nog niet zo erg dat ik niks binnen houd. Zijn er nog meer dames die het geslacht niet willen weten?
Hier vandaag 3 x overgegeven.. top, not. Maarja @Pandabeer95 Ik hoop voor je dat het max enkele weken duurt , niet te doen zo... bah! Ik wil het geslacht niet weten, maar mijn man wel, dus pech voor mij, met de 20.weken echo weten wij wat het wordt
Oh wat een gemengd nieuws. Voor diegene met slecht nieuws. Echt veel sterkte. Hier valt de misselijkheid behoorlijk mee. Heb soms eens een vlaagje maar zelfs niet dagelijks. Ben wel moe en snaai nog wel is. Hoofdpijn soms ook. Maandag eerste echo, spannend.
Ik wil super graag het geslacht weten! Maar..... Ik kwam een uur geleden tot besef dat dit hoogstwaarschijnlijk allerlaatste zwangerschap is... En ik toch eenmaal in m’n leven de ervaring wil van het verassingseffect tijdens/na bevalling. voorgaande 3 zwangerschappen wisten we het wel... 3 x hetzelfde geslacht. (Vandaar waarschijnlijk dat ik zo mega nieuwsgierig ben haha) Maar... eens overleggen met manlief! Kijken hoeveel wilskracht ik heb komende maanden!
Ah dat is lief. Ik vertel nog niets tot zeker de termijn echo. Nog even geduld hier dus. Jeetje wat heftig Hopelijk gaat het snel beter. Gelukkig wel een mooie echo dat is toch weer een troost. Sterkte daar! Ja hier willen we het ook niet weten! Ik heb ook oprecht geen voorkeur of wens.
Hahaha, begrijpelijk hoor! Ik vond het wel echt heel tof om pas bij het aanpakken van m’n zoon het geslacht te weten te komen (ik was ook eigenlijk vergeten dat we het nog niet wisten, ik had tijdens het bevallen wel iets anders aan m’n hoofd )! Dus ik kan het aanraden Maar snap je nieuwsgierigheid, zeker met al 3 van hetzelfde geslacht
@MarloesK85 lieve Marloes, ik snap en voel je heel goed. Ik heb exact hetzelfde gehad maar wilde het niet benoemen om er geen negatieve draai aan te geven. Ik had ook een kloppend hartje op de echo maar ik bloede en 2 dagen na de echo had ik het vruchtje in mijn handen. Het is super verdrietig en kut! Maar vraag je niet af waarom jij of waarom dit kindje..dit zijn vragen waar niemand antwoord op heeft. Je moet er hoop en vertrouwen in hebben dat jouw kindje komt! Voor nu, gebruik een kruik en slik paracetemol en rust goed uit want het is een kleine bevalling die je meemaakt je lichaam heeft veel te verduren. Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan goed mag verlopen ♡♡
Grappig, in mijn vrienden- en kennissenkring is het juist een “trend” om het niet te willen weten. Zelf wil ik het wel graag weten, niet omdat het me iets uitmaakt maar omdat het me gewoon nét iets praktischer lijkt in de voorbereiding. Hoewel ik de charme van de verrassing na al dat harde werken ook wel zie Ik heb van de huisarts pilletjes gekregen tegen de misselijkheid en warempel, het werkt! Voor het eerst in bijna twee weken weer met smaak gegeten en gedronken vandaag. Sterkte voor jou @Pandabeer95 wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt! Hopelijk knap je snel op
Ja om ons heen is het ook niet meer de standaard. Ik vind het een leuke kers op de taart na een bevalling. Nou ben ik ook niet iemand die een roze of blauwe kamer zou maken o.i.d. En shoppen dat kan nog genoeg na de geboorte. Hoe oud is jou zoontje?
Wat leuk Kunnen ze straks lekker samen spelen. Ja onze dochter is 7, ze zou graag grote zus worden. Door zware jaren heeft het tot nu toe niet zo mogen zijn. Hopelijk mag ze over 7 maanden nou toch nog grote zus worden van een gezond broertje of zusje. Dat voelt voor nu nog steeds erg onrealistisch en ver weg.
Je bent me net voor, het zijn inderdaad pillen tegen reisziekte. Nu via huisarts en apotheek, maar ook gewoon bij Etos te koop Hoe vaak mag jij die slikken van vk? Van huisarts mocht ik 1 per dag, voor het slapengaan. Maar aangezien mijn misselijkheid in de loop van de dag toeneemt, en die pilletjes 6-8 uur werken (dus...wat heb je daar ‘s nachts aan??) neem ik ‘m bij het ontbijt. Gisteren prima de dag mee doorgekomen. In de avond wel weer naar, maar dat vind ik minder erg. Kan iedereen aanraden dit even met vk te bespreken, ik voel me iig weer mens
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei 17 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje 18 mei Mommytobe090819 - 2e kindje Sooff - 2e kindje 19 mei Flothe - 2e kindje 20 mei LunaLee - 1e kindje 21 mei Roever - 4e kindje Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje 24 mei Gloriosa - 2e kindje 25 mei 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei 28 mei Sterre* - 34 jaar - 2e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje 30 mei DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje 31 mei Mallejan - 28 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (1) onbekend (12) ♡♡♡ Afspraken: 8 oktober - Sarah00 ~ 1e echo 9 oktober - pandabeer95 ~ 2e echo 9 oktober - Gloriosa ~ 1e echo 9 oktober - LunaLee ~ echo zelf spieken 12 oktober - Sterre* ~ 1e echo 12 oktober - mallejan ~ 1e echo 15 oktober - Mommytobe090818 ~ 2e echo 23 oktober - Eevie82 & Citroentje93 ~ termijnecho 26 oktober - Flothe ~ termijnecho 26 oktober - Sooff ~ termijnecho + NIPT 26 oktober - Sannekrul ~ termijnecho 9 november - Mommytobe090818 - 12 weken echo + NIPT ♡♡♡