Oh ik wil die pilletjes ook wel. Deze ochtend toch flink beroerd. Intussen is het wel beter. Geraken jullie op je werk als je zo beroerd bent? Ik zal toch ook maar eens naar de apotheek gaan
ja wel oke eigenlijk. Ik heb helemaal geen bruine afscheiding oid meer. T is helemaal weg. Gister wel wat krampjes en steekjes in mn onderbuik. Maar nog geen rood bloed. Wellicht komt t nog. Of misschien blijft t hierbij en kunnen we opnieuw beginnen. Offff er komt morgen bij de echo wat anders uit hahah. Maar ik denk van niet hoor. Lijkt me sterk. Maargoed, we will see
Gelukkig kun je morgen heen dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Lijkt me heel vervelend voor je zo.
@sannekrul Ik kan jou geen prive berichtje sturen, kan jij mij misschien een berichtje sturen heb een vraagje
Zijn er hier die al last van hun bekken hebben. De verloskundige vind het nog te vroeg,maar heb al 1.5 week zo'n last van mijn onderrug en sinds gisteren ook pijn in mijn liezen. Het is mijn zevende en heb bij allemaal last van mijn bekken gehad.
Wij deden zojuist onze eigen echo, twee daagjes eerder dan gepland. Alles ziet er helemaal goed uit! We zijn zo blij! Het hartje slaat mooi en het was precies 8+0 zoals berekend Nu voelt het gelijk een stuk echter, zo blij! <3
I Dat kan echt wel hoor. Bij mijn tweede zat ik ook met 9 weken thuis al door extreme bekken klachten
Spannend hè... Hier nog wachten tot 26 oktober dus duurt nog even. Zit te twijfelen om er toch 1 bij het echobureau te doen, maar dan Zit er maar een week tussen dus vind ik ook wel weer zonde van het geld