Hier voel ik veel “gerommel” in onderbuik.. t lijkt soms alsof ik t voel rollen oid haha herken dit helemaal niet van voorgaande zwangerschappen .. en t lijkt alsof borsten ietwat branden maar zit tussen m’n oren denk ik. Haha
Hier af en toe wat krampen, en gevoelige borsten maar vooral moeeee! Vanmiddag even geslapen en zou nu wel weer naar bed kunnen
Uhm..: lekker doen toch?! Hahaha laatste tijd mis ik stiekem die onbezorgde tijden/dagen dat je gewoon net zo lang in je bed kunt liggen zolang als je wilt
Hier ook moe echt heeel moe..vanmiddag ook dutje gedaan heerlijk! Vanaf maandag ben ik officieel over tijd en dan ga ik ook voor een banner
en owja hele gevoelige tepels moet er continue aan zitten om van dat gevoel af te komen. En ook gerommel in mijn buik
En hebben jullie dat ook in de ochtenden gelijk honger/misselijk gevoel. Maar nergens trek in qua eten..m
Hoi hoi! Ik wil hier ook graag aansluiten als dat kan ik ben inmiddels 16 dpo en verwacht zo rond 20 mei uitgerekend te zijn van ons tweede kindje! Ik ben nogal onzeker dus af en toe met dames kletsen die in hetzelfde schuitje zitten lijkt me heerlijk
Haha stiekem hoop ik dat dat met erge mate even aan komt waaien... wie weet verlies ik dan eerst wat kilo’s! vaak begint bij mij de misselijkheid vanaf 6/7 weken.. dus ben benieuwd!
Hahaha iedere kilo verloren is mooi meegenomen. Ik ben in t afgelopen jaar bijna 18 kilo afgevallen en weeg nu 66.8 kilo. Maar goed op naar de +18 hahaha
Ik heb een lijstje gevolgd die ik kreeg van een personal trainer. En ongelofelijk maar waar eerste keer dat het mij gelukt is om af te vallen. Kilos vlogen er van af zonder te sporten. Als je dat lijstje ooit wil kan ik het naar je mailen eventueel! Het is wel pittig uiteraard want t is echt je voeding leefstijl aanpassen en alle lekkere dingen even aan de kant laten, maar na 18 kilo ben ik wat meer gaan eten en sporten en ik blijf op 66 kilo hangen dus dat vind ik prima. Je leert middels het lijstje je eten af te wegen etc. En tuurlijk zijn er dagen geweest dat ik het zat was en een heel bord met pasta weg werkte maar soms is dat ook oke
@Citroentje93 wauw wat goed zoveel kilo's d'r af! Dan weet je na deze zwangerschap iig dat je het kunt
Hehe ja ik heb nog geen koters rondlopen, dus ik zou heel de dag in bed kunnen chillen maar.. Dat laat de tijd er niet sneller door gaan deze eerste weken