Goedemorgen allemaal Hoe gaat het bij jullie dan? Hier vandaag 11 weken, voelt toch wel als een mijlpaal, fijn! Sommige dagen zijn enorm pittig, maar vandaag gaat tot zover prima.. Afgelopen zaterdag hele dag gejankt.. Echt om niets, fjoe hormonen.
Jaa hier 10 weken ik ga eigenlijk best wel goed afgelopen week! Alleen nog wel moe. Maar verder kwa misselijke vlagen neemt dat af. zien jullie al je buik wat voller worden? Ik heb in de avond echt zon opgeblazen buik.. benieuwd vanaf welke week je t echt gaat zien. Ik hoop met kerst want heb een leuk jurkje om een foto te maken voor de aankondiging aan de rest van de familie. Ik ben dan 18 weken bijna.. wat is jullie ervaring wannneer je je buik gaat zien bij een eerste baby?
Goedemorgen, Wat fijn dat jullie je al beter gaan voelen. Hier gister enorm last gehad van mijn rug, lies en bovenbeen elke stap deed zeer. Gelukkig gaat het vandaag veel beter. Morgen alweer 12 weken.. @Mallejan bij onze 1e begon het bij 11/12 weken, heb ook erg naar voren gedragen de vorige zwangerschap. Savonds is mijn buik nu al echt stuk groter dan in de ochtend dus tot volgende week zaterdag geen visite Ik heb net vanmorgen een foto gemaakt van mijn ochtend buikje.. Zou hem hier even showen. Nog een bescheiden buikje hoor maar het is een begin
Net een beetje wat je postuur is denk ik wanneer je het gaat zien @Mallejan. Bij mijn eerste was het denk ik vanaf 15 weken? Met een feestje in februari had ik toen een jurkje aan maar eigenlijk was toen mn buik nog klein zat om 't echt mooi te laten zijn haha.. Toen was ik op 1 augustus uitgerekend en dus iets van 15 weken zeker? Hier ook 's avonds volle buik, draag gewoon wat wijdere kleren en sjaals/jasjes haha
Zo, tijdje niet geschreven! Hier begint mijn buik echt te groeien, iedereen ziet het al.. Met de eerste begon je het rond 17 weken ongeveer een beetje te zien. Hier ook minder misselijk maar wel nog moe. Ook meer last van rug, alsof het nu al meer aan het verweken is dan bij de eerste (en ik sjouw natuurlijk mijn zoontje, zal ook niet helpen ). Verder afgelopen vrijdag smalle nipt laten afnemen; de neven bevindingen vind ik veel te veel onzekerheid geven. Hoop heel erg deze week al uitslag! En net 20 weken echo ingepland Doen jullie nog iets van mom in balance oid?
Fijn dat iedereen zich toch deels al wat beter begint te voelen! Buikje valt hartstikke mee hier, ‘s morgens amper zichtbaar maar ‘s avonds precies 5 maand ver Morgen een 12 weken dansje hier ! Nog een weekje tot echo & NIPT !
Hier al redelijk buik, maar ik ben ook wat zwaarder, dus echt opvallen voor anderen doet t niet. Zelf zie ik het wel, dat ik bepaalde kleding niet meer pas. Ook ik begin me wat beter te voelen, de ene dag gaat beter dan de andere, maar over het algemeen wel fijner. Zaterdag was een topdag, had bijna nergens last van. Gister en vandaag helaas weer een stuk meer misselijk en moe...
Hier gaat het ook elke dag wat beter. Hoera daarvoor. Ook een behoorlijk ontspannen weekend achter de rug en of dat deugd deed. maar manlief heeft het weer moeilijk en dat weegt. Hier op naar 10 weken en toch al een klein buikje
Bij mij zie het ook al goed hoor. Ik ben morgen 12 weken en het is de derde. Ik ben vooral als ik brood eet enorm opgeblazen. Van de week had ik een mcflurry, ik leek wel te ontploffen. Dus ik moet wel goed opletten met het eten, want ik kan niet meer zo goed tegen alles. Ik wil naar zwangerschapsyoga of hypnobirthing. Maar ik heb me nog nergens voor opgegeven.
Allememaggies! Ik ben niet meer zo vaak op t forum volgens mij haha, elke keer zitten er “ineens” een paar dagen tussen ofzo! mij zot nog steeds aan de Rennies en kwakkel behoorlijk wat misselijkheid betreft... wel veel pukkels zeg en zoooo moe! voelen jullie al iets?
Hier een beetje hetzelfde, misselijkheid komt en gaat. Ene dag gaat heel goed, en dan kan ik gerust de volgende dag weer kotsmisselijk zijn Fijn voor iedereen bij wie de kwaaltjes langzaam afnemen! Ik was vanochtend met spoed in het ziekenhuis omdat ik wéér enorm veel bloedverlies had. Er blijkt een fors hematoom in mijn baarmoeder te zitten. Ze kunnen daar niets aan doen, moet er rekening mee houden dat het bloedverlies zich nog wel vaker gaat voordoen, en een beetje bij deze zwangerschap hoort. Maakt het wel heel stressvol, maar gelukkig dus nu in het ziekenhuis en ook mag ik heel laagdrempelig bellen als er iets is. De verloskundige was superaardig en deed echt haar best om mij gerust te stellen. De gynaecoloog had echter gezegd: tjsa bloedverlies...mevrouw moet er rekening mee houden dat de kans dat de zwangerschap goed gaat 50/50 is Yo bedankt, dat helpt! Ik doe mijn best van het positieve uit te gaan, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig wel ook weer kunnen spieken vanochtend, frummel trekt zich van het hematoom niets aan gelukkig en groeit goed. Ook het hartje geluisterd..smelt ❤️ Ennn...kunnen jullie zien wat het geslacht op basis van de nub-theorie zou zijn?
Jeetje wat lijkt mij dat eng zeg! Maar wat super fijn dat de hummel gewoon lekker zit en goed groeit! Ik ben totaaaaal niet goed in de NUB theorie dus ik ga me er niet aan wagen haha
Oh wat heftig! Lijkt me veel spanning geven, maar op zich geruststellend dat je nu weet dat er een hematoom zit en dat je dus bloed kan verliezen zonder dat er iets is met de baby...
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje 17 mei 18 mei Mommytobe090818 - 2e kindje Sooff - 2e kindje Maan84 - 3e kindje 19 mei Flothe - 2e kindje 20 mei LunaLee - 1e kindje Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje Heidezicht - 37 jaar - 1e kindje 21 mei Roever - 4e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje 24 mei Gloriosa - 2e kindje 25 mei 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei Sterre* - 35 jaar - 2e kindje 28 mei Nina2011 - 33 jaar - 3e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje 30 mei DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje Furby - 3e kindje 31 mei Mallejan - 28 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (1) onbekend (17) ♡♡♡ Afspraken: November: 3 november - Nina2011 ~ termijnecho 3 november - Gloriosa ~ termijnecho 4 november - Sterre* ~ termijnecho + NIPT 6 november - citroentje93 ~ termijnecho 9 november - Mommytobe090818 ~ echo + NIPT 9 november - Sterre* ~ controle gyn 11 november - DLCGXPY ~ termijnecho 12 november - Eevie82 ~ controle gyn 13 november - mallejan ~ echo + NIPT 16 november - Gloriosa ~ intake academisch zh 23 november - Sooff ~ echo 15 w 24 november - Sannekrul ~ controle vk December: 1 december - heidezicht ~ controle vk 8 december - heidezicht ~ geslachtsbep echo 10 december - Mommytobe090818 ~ 16w echo 28 december - heidezicht ~ 20 weken echo ♡♡♡
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2021 ♡ 16 mei Eevie82 - 38 jaar - 1e kindje 17 mei 18 mei Mommytobe090818 - 2e kindje Sooff - 2e kindje Maan84 - 3e kindje 19 mei Flothe - 2e kindje 20 mei LunaLee - 1e kindje Sannekrul - 30 jaar- 3e kindje Heidezicht - 37 jaar - 1e kindje 21 mei Roever - 4e kindje 22 mei 23 mei Citroentje93 -27 jaar - 2e kindje 24 mei Gloriosa - 2e kindje 25 mei 26 mei Pandabeer95 - 25 jaar- 1e kindje 27 mei Sterre* - 35 jaar - 2e kindje 28 mei Nina2011 - 33 jaar - 3e kindje 29 mei Lyan88 - 32 jaar - 3e kindje 30 mei DLCGXPY - 33 jaar - 3e kindje Sarah00 - 34 jaar - 2e kindje Furby - 3e kindje 31 mei Mallejan - 28 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (1) onbekend (17) ♡♡♡ Afspraken: November: 3 november - Nina2011 ~ termijnecho 3 november - Gloriosa ~ termijnecho 4 november - Sterre* ~ termijnecho + NIPT 6 november - citroentje93 ~ termijnecho 9 november - Mommytobe090818 ~ echo + NIPT 9 november - Sterre* ~ controle gyn 11 november - DLCGXPY ~ termijnecho 12 november - Eevie82 ~ controle gyn 13 november - mallejan ~ echo + NIPT 16 november - Gloriosa ~ intake academisch zh 23 november - Flothe - controle VK (circa 15 weken) 23 november - Sooff ~ echo 15 w 24 november - Sannekrul ~ controle vk December: 1 december - heidezicht ~ controle vk 8 december - heidezicht ~ geslachtsbep echo 10 december - Mommytobe090818 ~ 16w echo 23 december - Flothe - 20 weken echo 28 december - heidezicht ~ 20 weken echo ♡♡♡
Jeetje wat heftig zeg. Dat geeft vast de nodige spanning. Veel heel fijn dat ze zo laagdrempelig zijn. Ook gebruik van maken wanneer jij het gevoel hebt dat je het nodig bent. Heeft dat ook gevolgen voor de zwangerschap of het kindje? Vind het echt rot voor je dat jou dat moet gebeuren na alles wat je al meegemaakt hebt. Wel weer een prachtige echo ♥️
@Eevie82 Misschien een los topic openen voor de NUB? Daar zijn veel die reageren en dan kan je beetje kijken wat het meest genoemd wordt.. Spannend hé!