Uitgerekend 16 mei t/m 31 mei!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by roever, Sep 8, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Die van mij heeft nogal de neiging veel te dik te worden, staat in de winter ook altijd dikker dan in de zomer, met gras zit er een rem op, maar dr stal vreet ze leeg. Dus ik wil wel dat ze lekker blijft bewegen. Daarnaast heb ik nog een bijrijdster (voor 1 dag, was eerst een stalgenoot) en ook voor haar is het wel zo fijn als mijn paard tussendoor ook lekker beweegt. Op zich is de sociale controle op stal wel goed hoor. En tja, mn allerbeste bijrijdster ooit ben ik kwijt... daar heb ik vorig jaar mn 2e paard aan verkocht. Als ik omhoog zit komt zij alsnog hoor, maar ze is ook druk zat met haar eigen beestje.

Daarbij verwacht ik ook na de bevalling maximaal 3 keer per week echt wat te kunnen, wegens baby en werk, dus ook dan is een vaste bijrijdster wel fijn. Ff uitmesten lukt altijd wel, maar rijden is een ander verhaal.

Maan84 likes this.
  2. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

Feb 21, 2016
    703
    426
    63
    Female
    Opvoeder
    Aalst, België
    Vrijdagavond is mijn meterkindje geboren. Liv :) Morgen mag ze naar huis als ze dr billirubine en gewicht onder controle heeft toch. Spijtig genoeg zal ik ze de eerste tijd vanop afstand zien en al zeker niet knuffelen maar alles voor haar gezondheid.

Verder ben ik aankomende week 11 weken ver. aftellen naar vrijdag voor echo en afname nipt.
    spanning begint te stijgen.
    Vandaag men zus dr huis gaan poetsen terwijl zij dus nog in het ziekenhuis is.. 2-3 lang, heb de rest van de dag zetel gelegen. Helemaal kapot :D wou ik pannenkoeken bakken mislukte dat helemaal :p

Gloriosa, roever and Maan84 like this.
  3. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Wat lief van je dat je dat voor je zus doet!
    En gefeliciteerd met je meterkindje...

4. Eevie82

Eevie82 Bekend lid

Jun 2, 2018
    892
    1,186
    93
    Female
    Gefeliciteerd met je meterkindje, leuke naam en hopelijk morgen lekker naar huis! Lief dat je hebt gepoetst, snap dat dat wel pittig was. Vandaag hebben juist mijn ouders bij mij gepoetst, voelde me enorm bezwaard maar mijn moeder zou mij het liefst op de bank vastbinden zodat ik maar rust houd :rolleyes:

Hopelijk komende week een paar mooie Nipt-uitslagen dames :thumup:

5. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

Mar 6, 2020
    1,558
    867
    113
    Ede
    Jullie zijn maar druk met je paard zeg! Ik heb mn handen al vol aan 2 honden :)

Ik heb al 2 dagen enorm veel dorst. Mijn glucose was in het zh (niet nuchter) 3.9, behoorlijk lag dus. Ik heb nu een glucosemetertje besteld. Kan ik het zelf in de gaten houden. Gister met de kids naar de lapjesmarkt geweest. Een halfuurtje maar, en ben nu nog steeds doodmoe.

Dinsdag mag ik naar een behandelaar voor mijn bekken. Is anderhalf uur rijden, maar hij is echt de enige die mij vroeger kon helpen. Fysio gaat goed maar ik moet weer even recht op mn voeten gezet worden. Spannend!

Mijn buurvrouw is denk ik een tikje overspannen. 2 kids, eentje van net 3 en eentje van 8 maanden. Ik hoor haar vaak huilen. Heb zo met haar te doen. Ik herinner me die tropenjaren nog zo goed.. Ik ga deze week maar even op de thee.

6. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

Mar 6, 2020
    1,558
    867
    113
    Ede
    Oeeehhh wat leuk joh!!! Gefeliciteerd en wat lief dat je lekker hebt gepoetst voor haar!

7. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Dat zal je buurvrouw waarderen @Maan84...

Ach, druk... Heb meer werk aan de hond, maar dat is verdeeld over de dag. Paard is alles in een paar uurtjes...

Maan84 likes this.
  8. roever

roever Niet meer actief

Oef ja!
    Behoorlijk herkenbaar, zeker toen we nog in oude woning woonde.
    Janken janken janken... :(
    En de kids juist op zulke momenten ook overgevoelig en dwars ey om achter t behang te plakken!

Naja, nu ik me nog steeds zo ziek voel kan ik nu ook wel janken met die kleuters/dreumessen om me heen haha
    T liefst ga ik er vandoor om pas weer terug te komen als ik me fit voel.,, maar helaas werkt dat niey zo :)

lief, even op de koffie! Kun je goed met d’r?
    Je kunt haar altijd even polsen he, misschien kun je wat voor d’r betekenen.

Maan84 likes this.
  9. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

Mar 6, 2020
    1,558
    867
    113
    Ede
    We moesten een beetje wennen aan elkaar maar sinds ze op de bruiloft zijn geweest gaat het veel beter. Ik heb al een paar keer aangeboden om de oudste op sleeptocht te nemen met de honden maar dat vindt ze denk ik toch een beetje eng. Hij is dol op onze honden, maar uit handen geven vindt ze spannend.

Mijn man heeft ook altijd paarden aan huis gehad. Dat is nu heel lastig maar als we ooit gaan verhuizen komt er zeker een paard aan huis. Dan moet ik wel alles leren want ik heb echt nul verstand van paarden hihi.

roever likes this.
  10. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

May 13, 2014
    589
    304
    63
    Morgen wordt ons dochtertje 3jaar oud.. door corona dus geen feestje gehad, enkel dr peettante en mn broer zijn op bezoek geweest, totdat ze telefoon kregen van de aannemer (ze zijn aan t verbouwen) dat de stucadoor die vorige week de hele week bij hun gewerkt heeft vrijdagavond een positieve corona test uitslag heeft gekregen. Hij had nie gezegd dat ie zich ging testen, en t hoesten was normaal..
    Pfff we zijn zo voorzichtig ermee, komen bijna nergens, krijgen nooit bezoek, zul je net zien...

11. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Oooh dat wil je niet... Hebben ze zelf geen klachten?

12. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Haha mijn man snapt er ook weinig van, maar gaat soms wel mee. Dan gaat hij op de mountainbike en nemen we de hond mee. Als t straks lastig wordt met uitmesten wil ie ook mee om te helpen. Wel heel lief vind ik dat!

Maan84 likes this.
  13. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

Mar 6, 2020
    1,558
    867
    113
    Ede
    Alvast gefeliciteerd maar wat schrikken joh!

Nina2011 likes this.
  14. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

May 13, 2014
    589
    304
    63
    Nee gelukkig niet, dus heb ze gezegd zodra ze milde klachten krijgen meteen contact met me op te nemen, hopelijk is t nie nodig! pff baal dr wel van

Maan84 likes this.
  15. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Ze zullen er zelf ook goed van balen. Zou ook heel niet blij zijn met zo'n stucadoor... Duimen dat ze geen klachten ontwikkelen en jullie allemaal niet besmet zijn.

16. roever

roever Niet meer actief

Van harte met jullie dochter!! :)

17. Sooff

Sooff Fanatiek lid

Jan 4, 2020
    1,124
    849
    113
    Female
    @Mommytobe090818 en @Sterre* veel plezier bij de echo's vandaag!

@Nina2011 gefeliciteerd met je dochter haar 3e verjaardag

@Lisalisalisa gefeliciteerd wat een leuke naam. wat ook een stomme tijd he. Geen geknuffel of echt bezoek. Hopelijk is het volgend jaar mei al wat anders.

Hopelijk krijgen alle wachtende dames snel een goede nipt uitslag!!

Nina2011 and Sterre* like this.
  18. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

Jul 12, 2018
    633
    716
    93
    Female
    Dankjewel :D

19. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Dat hoop ik ook. Merk dat ik steeds meer last vam de spanning krijg. Daardoor ga ik googelen en lees ik weer verhalen die me nog ongeruster maken. Daar word ik dan weer verdrietig van... Niet handig, dat weet ik... Ik hoop gewoon zo hard dat vandaag de uitslag komt!

20. Sooff

Sooff Fanatiek lid

Jan 4, 2020
    1,124
    849
    113
    Female
    Stom hè dat je steeds meer gaat twijfelen. We kunnen er niets aan veranderen helaas. Ik voel verder ook geen kwaaltjes dus ook daarvan wordt ik niet geruster.
    Ik ga er maar vanuit dat ik vandaag ook niets hoor. Als de prikdag mee telt is dit werkdag 9 anders 8. Dus zou wel morgen of woensdag worden. Ik ga maar gewoon uit van woensdag alles wat het eerder is valt dan mee. Vrijdag een echo thuis neem toch aan dat het dan binnen is :roflmao:

Maan84 likes this.

Share This Page