Ja ik heb nog 8 testen thuis. Dus over 2 dagen weer en als test lijn nog niet donkerder is dan controle nog 1 daarna. En ik heb de clearblue ook besteld dat vind ik wel leuk voor de fotos. Maar ja ip kan ik stoppen met testen natuurlijk.... Maar bij mn zoontje gaf t wel rust dat het toch nog verder opliep. En als je kan gewoon stoppen met testen das veel fijner.... Ik kan dat helaas niet.
Ik slaap ook erg slecht. Maar dat hoort er bij helaas. Ik wordt vaker wakker van pijn in mijn zij.... had ik bij mn zoontje ook. Volgens VK bandenpijn. Bovendien sta waard om 5.00 uur honger....
@Ikook en @Neeltje1985 dank voor jullie reacties. Ik vind het moeilijk om nu helemaal niet meer te gaan testen tot aan de vitaliteitsecho... Ik denk dat ik morgen of overmorgen weer een KV testje doe en de CB laat liggen totdat ik een knalstreep heb. Bij m'n vorige zwangerschappen liepen de testen sneller op. Voor nu probeer ik het los te laten. Ik heb geen bloed/bruinverlies en m'n krampen voelen tot nu toe normaal, zoals bij andere zwangerschappen. Van m'n eisprong ben ik zo goed als zeker dat hij ca. 27 oktober was omdat ik op 25 oktober een eerste LH-piek had met ovulatietesten. Slapen gaat hier ook minder goed, maar dat hangt ook samen met het testen. Dan moet ik eigenlijk plassen om 4:00 uur, maar doe ik dat niet omdat ik een test wil doen een paar uur later. Ook slaapt onze dochter erg onrustig (al een tijdje), dus dat helpt niet mee. Als ik nieuwe meiden heb gemist: van harte gefeliciteerd en welkom hier!
Yesss, gister om 2:30 pas in slaap en tussendoor wakker. Is nu al meerdere nachten zo geweest, niet leuk maar hoort erbij. @Mamaaa30 je bent jezelf wel gek aan het maken zo ik snap je zorgen natuurlijk wel, maar je doet er voor nu zo weinig aan... op je vorige test met digital zei iemand anders al dat 1-2 prima is voor nu. Pas vanaf 5 weken zou je 2-3 moeten krijgen. Maar die indicator voor 2-3 weken is maar 72 of 78% van de tijd correct (stond in de bijsluiter die iemand gepost had). Volgens mij lopen je kruidvat testen in elk geval niet af. Zou pas weer een digitale doen bij 5.2 ofzo. Je kan ook een late innesteling hebben gehad he. Genoeg redenen te bedenken om je geen zorgen te maken, zolang kruidvat niet lichter wordt... @ andere testers: mooie restjes zie ik voorbij komen! Ik heb vandaag even niet getest en probeer te vertrouwen op mijn lichaam en de baby. Even een mooie verzamelfoto gemaakt
Mag ik heel voorzichtig mee schrijven? Vorige week woensdag ben ik ongesteld geworden, maar mijn menstruatie verliep heel raar. Veel lichter dan normaal, langer dan normaal (vloei nog steeds) en soms even niet. Omdat ik ook heel moe was, heb ik vanmorgen toch maar een test gedaan om een zwangerschap uit te sluiten. Hij was dus positief! Erop vertrouwen durf ik totaal nog niet. Ben bang dat het niet goed gaat aflopen met het bloedverlies. Afwachten dus maar..... De rest in elk geval van harte gefeliciteerd!!
hier ook een lezer/ voorichtige schrijver. Ik mag erbij op 24 juli ... of ik daadwerkelijk de begin periode ga meeschrijven? Dat weet ik nog niet. Als ik de 12/13 weken haal dan Zeker weten wel . Thea 32 4e kindje
Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2018 16 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje 18 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje juf1987, 30 jaar, 2e kindje 20 juli Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje Manana, 32 jaar, 2e kindje Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Desse, 29 jaar, 1e kindje 22 juli Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje Gekleurdeoogjes, jaar, 1e kindje 23 juli Ikook, 25 jaar, 1e kindje 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Meisjes (..) Jongens (..) Verrassing (1) Afspraken 23 november: Haakmuts1988, 1e echo 28 november: Kris81, echo kliniek 1 december: Mamaaa30, vitaliteitsecho en intake 4 december: Desse, vroege echo (7.2w) 5 december: Kris81, vitaliteitsecho en intake 5 december: juf 1987, eerste echo 28 december: Desse, termijnecho + intake VK
Oh @Miss M gefeliciteerd! Bloedverlies kan heel normaal zijn hoor. Mijn moeder en zus.hebben het ook vaker gehad en gezinde kindjes (ik was er 1 van). Was je test wel duidelijk voor het termijn? Of heb je misschien later je eisprong gehad dat t nog een innestelingsbloeding is?
Poeh dat snap ik wel zeg! Hopelijk een plakker voor jou. En een heel gezinde zwangerschap en mooi kindje over dik 8 maanden.
Misschien wel Neeltje. Vorige week dinsdag had ik een witte test & bijgevoegd is de test van vandaag. Alleen lijkt 7 dagen weer zo lang voor een innestelingsbloeding. Ik hoop maar dat dat het is
Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2018 16 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje 18 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje Miss M, 35 jaar, 5e kindje 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje juf1987, 30 jaar, 2e kindje 20 juli Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje Manana, 32 jaar, 2e kindje Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Desse, 29 jaar, 1e kindje 22 juli Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje Gekleurdeoogjes, jaar, 1e kindje 23 juli Ikook, 25 jaar, 1e kindje 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Meisjes (..) Jongens (..) Verrassing (1) Afspraken 23 november: Haakmuts1988, 1e echo 28 november: Kris81, echo kliniek 1 december: Mamaaa30, vitaliteitsecho en intake 4 december: Desse, vroege echo (7.2w) 5 december: Kris81, vitaliteitsecho en intake 5 december: juf 1987, eerste echo 28 december: Desse, termijnecho + intake VK Zet m voorlopig maar even op de 18e. Als het goed gaat zal het vast nog naar achter worden gezet.
Als ik je test zie lijkt hij eerder op 13/14 dpo dus denk dat je iets later je eisprong hebt gehad en dus kan het best een innestelingsbloeding zijn.... Hoop dat t snel ophoudt met bloeden.
Mag ik me ook aanmelden. Zal me even voorstellen, Ik ben carola, 28 jaar en mama van een dochter van 3,5 jaar Ik vermoed dat mijn nod aankomende zaterdag is (lange en niet helemaal regelmatige cyclus), maar kon me vanochtend niet bedwingen, en ja hoor licht positief. Had vorige week al last van mn borsten dus had al kleine hoop. Ik vermoed dat mn uitgerekende datum rond 28 juli zal zijn maar even de echo afwachten daarvoor (als het blijft plakken). Leuk om weer in zo’n groep te schrijven
Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2018 16 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje 18 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje Miss M, 35 jaar, 5e kindje 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje juf1987, 30 jaar, 2e kindje 20 juli Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje Manana, 32 jaar, 2e kindje Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Desse, 29 jaar, 1e kindje 22 juli Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje Gekleurdeoogjes, jaar, 1e kindje 23 juli Ikook, 25 jaar, 1e kindje 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje 27 juli 28 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje 29 juli 30 juli 31 juli Meisjes (..) Jongens (..) Verrassing (1) Afspraken 23 november: Haakmuts1988, 1e echo 28 november: Kris81, echo kliniek 1 december: Mamaaa30, vitaliteitsecho en intake 4 december: Desse, vroege echo (7.2w) 5 december: Kris81, vitaliteitsecho en intake 5 december: juf 1987, eerste echo 28 december: Desse, termijnecho + intake VK
Ik ben een tijd stil geweest. Met ons Gijsje gaat alles goed (denk ik, ik heb al dagen geen test meer gedaan, maar het voelt goed). Met mij ging het een stuk minder de afgelopen week. Nadat ik de verloskundigenpraktijk had gebeld en daar werd afgewimpeld dat ik maar moest terugbellen als ik zes weken ver was om een afspraak te maken, kwam er heel wat los bij mij. Het belangrijkste: ik wil nooit, nooit, nooit meer bevallen in het ziekenhuis waar ik van onze eerste bevallen ben. Jammer genoeg wil de verloskundigenpraktijk (de enige plaats in de wijde omgeving waar ik voor begeleiding terecht kan) mij niet thuis laten bevallen, enkel poliklinisch. Dat hadden ze al kort na de geboorte van Clara laten weten. Het gevolg was dat ik sinds donderdag de ene paniekaanval en huilbui na de andere kreeg, niet meer kon slapen en er gewoon echt helemaal doorheen zat. Ik heb de geboortebeweging aangeschreven, verloskundigen geraadpleegd, ben in gesprek gegaan met twee therapeuten, naar de huisarts geweest en heb verder heel veel afgejankt. Uiteindelijk heb ik toch wat knopen doorgehakt. Ik heb contact met een psycholoog en ga zo snel mogelijk in therapie voor de post-traumatische stressstoornis die ik heb overgehouden aan de bevalling (of eigenlijk vooral aan de verloskundige). Ik heb verschillende verloskundigen gevonden die me graag willen begeleiden bij een thuisbevalling en niet afschrikt zijn door de mogelijkheid dat de schoudertjes ook bij dit kindje vast kunnen komen te zitten, waardoor ik terug vertrouwen heb gekregen in mijn lijf en mezelf voor ogen kan houden dat het mijn bevalling is en mijn beslissing. Zolang er geen medische aanwijzingen zijn voor een gecompliceerde bevalling, beval ik gewoon thuis. Ik neem geen nieuwe opdrachten meer aan (ben zzp'er) zodat ik in december een maand heb om even tot mezelf te komen en een band op te bouwen met ons Gijsje (want dat kan ik nu nog niet, ben doodsbang dat ik een miskraam krijg door de vreselijke stress die ik nu ervaar). En de laatste beslissing is er eentje van mijn man, hij slikt nu antidepressiva en gaat in therapie om zich meer te wapenen tegen depressie. Er is met andere woorden ontzettend veel gebeurd de laatste week en ik ben nog steeds erg labiel (vind ik zelf), dus het lukt me even niet om overal op te reageren en ben de komende weken waarschijnlijk ook niet erg actief hier. Ik zag wel een heleboel hele mooie testen. Wat ontzettend fijn! En leuk dat er ook zo veel nieuwe mensen bijgekomen zijn!
Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2018 16 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje 18 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje Miss M, 35 jaar, 5e kindje 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje juf1987, 30 jaar, 2e kindje 20 juli Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje Manana, 32 jaar, 2e kindje Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Desse, 29 jaar, 1e kindje 22 juli Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje Gekleurdeoogjes, jaar, 1e kindje 23 juli Ikook, 25 jaar, 1e kindje 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Meisjes (..) Jongens (..) Verrassing (1) Afspraken 23 november: Haakmuts1988, 1e echo 28 november: Kris81, echo kliniek 1 december: Mamaaa30, vitaliteitsecho en intake 4 december: Desse, vroege echo (7.2w) 5 december: Kris81, vitaliteitsecho en intake 5 december: juf 1987, eerste echo 13 december: Joanne123, Vitaliteitsecho en intake 28 december: Desse, termijnecho + intake VK
Heel veel sterkte! En doe het rustig aan! Er gebeurd een hoop in jouw leven en het is daarom heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt. Ik vind het wel fijn om te lezen dat er toch nog een ingang voor jou is om te bevallen op de manier hoe jij dit heel graag wil! Dit gaat hopelijk meer rust geven