Ja dat kan ik me voorstellen als je 9 maanden lang bij elkaar in de buik hebt gelegen! Wat goed dat je BV geeft aan je tweeling. Lijkt me toch moeilijker dan 1tje. Hopelijk dat ze snel wat langer tussen de voedingen laten, ze komen denk om de 2uur nu? Succes met de kleintjes!!
Oh @Neeltje1985 wat klinkt dat zoet, ze tegen elkaar aanleggen. Wat fijn dat ze het zo goed doen! Geniet van de kleintjes en grote broer natuurlijk!
@HarleyQuinn van harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad. @Neeltje1985, ja beetje zoeken wat fijn is. Super dat je bv geeft aan allebei ik vond 1 al vermoeiend hahahha Hoe is het met alle andere nog zwangere dames?? Hier een continue rommelde buik, met een druk ingedaald kind. Enorm veel last van de druk op de onderkant, harde buiken en veel vocht vasthouden, me ringen kunnen niet meer af
@Anne144 dat klinkt veelbelovend of ben je er nog niet klaar mee? Hier nog geen voortekenen. Ben druk aan de poets. Word gek van mezelf. Gisteren al veel gedaan, maar vandaag wil ik de rest en liefste ook nog wat ik gisteren al had gedaan.
Nou het is hier elke dag wel aan t rommelen helaas. Aan het einde van de dag veel harde buiken en in de avond weeën. Geloof er niet meer zo in dat t snel gaat gebeuren, maar gek word ik er wel van! Mn buik voelt van binnen helemaal beurs en ik voel me een walvis Maar voor de rest gaat t prima
Nee hoor ben er nog niet klaar mee Dit hoort er ook bij he! Hahah ja heerlijk dat poetsen he, ik vanaf week 20 grote schoonmaak hier gehad, echt heel veel gedaan, het laatste eergisteren gedaan tuinbankje geschuurd en geschilderd alles schoon en/of nieuw, dus zijn er wel klaar voor!
Haha, erg he, die laatste loodjes. Indalen en voorwerk hier Whaha hier ook. Zodra ik ook maar iets te lang in verkeerde houding zit/sta, is het al mis. Stofzuigen is echt geen optie meer helaas. En de rest ook beperkt.
Oooh ik ben moe.... zou zo in slaap kunnen vallen. Nu voel ik het wel dat ik hoogzwanger ben Hopelijk van de week nog wat energie om hier alle laatste spulletjes en prulletjes te doen. @iedereen met katten: hoe doen jullie dat met de box enzo? Wachten tot je terug thuis komt om hem aan te kleden en hoe nadien de katten eruit houden?
Buiten harde buiken die geen pijn doen ist hier nog rustig. Geen voorwerk of dergelijke. Gewoon enkel geen fut meer en buiten beetje opruimen en eens stofzuigen hier ook geen grote werken meer hoor. Lukt gewoon niet meer....
Nou nu al soms om de 4uur is netjes hoor. De eerste 2 weken komen de meeste baby’s echt wel om de 2uur! Toppie hoor! En een schema? De meeste kindjes laten zich daar toch niet in stoppen
@HarleyQuinn ik zet de box pas op als we weer thuis zijn. En onze kat gaat er toch niet in liggen als de kinderen beneden zijn (dan krijgt ze toch geen rust). En s avonds en snel nachts legde ik altijd van alles in de box zodat zij er echt niet meer inkon. Eerst een plaid en dan kussens ofzo.
@Beertje2007 hopelijk gebeurt er al het eea een onderga je al die pijn /ongemak niet voor niks. Hoe ver ben je nu?
Ik Las even mee hier en zag je bericht. Aluminiumfolie erin. Dus zeg maar het boxkleed inpakker met aluminiumfolie. Of gewoon de box vullen met balonnen
Nja die klussen tja dat moet ik dan gewoon doen!!!(van me zelf) is ook best zwaar hoor, heb namelijk ook best een grote buik! Doe wel elke dag het huis in de ochtend klaar maken voor eventueel een plotseling weg gaan om vervolgens rustig met me zoon de dag door te brengen, gaan om de dag steeds wat leuks doen en genieten van het weer Maarja ik ben gewoon een pietje precies en misschien wel iets té schoon hahah kan dingen ook moeilijk uit handen geven of niet doen.
En wat betreft de box; Mijn kat ging er vorige keer niet in liggen. nu wel al in elkaar gezet zonder kleed, kan ie beetje wennen. En even kijken hoe het gaat als het eenmaal zo ver is.