♥ Zwanger & uitgerekend: 16 t/m 31 juli 2018 ♥ 15 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje ♡ 16 juli papillons, 29 jaar, 2e kindje ♡ 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje ♡ 22 juli Neeltje1985, 32 jaar, 2e + 3e kindje ♡♡ 23 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje ♡ Soeur, 34 jaar, 3e kindje ♡ 26 juli Nientje87, 30 jaar, 1e kindje ♡ 27 juli Kimmetje88, 29 jaar, 1e kindje ♡ LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje ♡ Sunny37, ... jaar, 1e kindje ♡ Anne144, 31 jaar, 2e kindje ♡ 28 juli Evie87, 30 jaar, 1e kindje ♡ MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje ♡ HarleyQuinn, 33 jaar, 3e kindje ♡ 29 juli Beertje2007, 32 jaar, 2e kindje ♡ Houtehart, 29 jaar, 3e kindje ♡ Kleinepien, 31 jaar, 2e kindje ♡ Meisjes (6) | Jongens (6) | Verrassing (2) Sterretjes/vlinderkindjes ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Manana, Miss M, Niki2014, Mamaaa30, Tjemmie, Juf1987, Desse, Kia Kaha, Iez, kinderwens87 Weer zwanger: Manana, Miss M, Niki2014, Desse, Tjemmie, Juf1987 Afspraken Juli 2018 6 juli: HarleyQuinn, ctg & controle gyn 6 juli: anne144, controle 10 juli: LadyBird90, controle gyn 19 juli: LadyBird90, gentle sectio! Babyshot! MimaMerel ♥ 27-07-2018 jongen Crol ♥ 10-07-2018 - meisje Ciska ♥ 02-08-2018 - meisje Papillons ♥ 18-07-2018 - jongen Kimmetje88 ♥ 27-07-2018 - meisje Beertje2007 ♥ 26-07-2018 - meisje LadyBird90 ♥ 17-07-2018 - meisje Neeltje1985 ♥♥ 06-07-18 - meisje en jongen Houtehart ❤ 27-07-2018 - meisje Anne144 ♥16-7-2018 jongen Zet hierboven de datum waarop je verwacht te bevallen en doe een gokje over het geslacht van je kindje. ❤️Bevallen❤️ Juni ~ Papillons ~ jongen Juli ~ Neeltje1985 ~ meisje en jongen Juli ~ Soeur ~ meisje
Ik pak rust genoeg zit gewoon rustig in de tuin met mijn voetjes in het water, en ik zelf in de schaduw. Snap dus ook niet zo goed waar het vandaan komt zoveel ineens...
Hier ook veel last van als ik lang in 1 houding blijf zitten. Moet om het half uur wel afwisselen qua houding.....
Ik heb tegenwoordig de hele nachten continu harde buiken. En dan vooral onaangenaam gevoelig bovenin mijn buik. Erg irritant, want mede daardoor (en tig keer moeten plassen, te warm, geen fijne houding kunnen vinden) slaap ik echt vrijwel niet 's nachts. 3 uur per nacht gemiddeld gok ik zo. Overdag doe ik dan wel een dutje bij, dat lukt nog wel. Maar ik begin nu gewoon uit te kijken naar de bevalling. Kom maar op, dan is die buik tenminste weg.
Die laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog even en we kunnen eindelijk genieten van die baby’tjes ❤️ Hier vanmorgen gaan wandelen maar Nope, niets, noppes... pfff... nog 13 dagen. Geen voortekenen.
Hier ook gewoon echt niks he. Ik heb geen harde buiken, behalve als ze zich weer om gooit maar dan voel ik gewoon haar rug en billen. Warm is het vandaag ook, pff... ik moet uiterlijk dinsdag bevallen anders gaat de kraamverzorgster op vakantie... ben bang dat ik dat ook niet ga redden maar goed, dan maar iemand anders.
Dat heb ik dus ook echt precies het zelfde in de nacht,en ook overdag steeds harde buik, en een kindje wat keihard aan de bovenkant en oppervlakte zit, lijkt bijna te scheuren me huid hahhaha, ik heb doordeweeks helaas geen dutjes tijd, maar vandaag me man vrij dus heerlijk uurtje geslapen. We hebben eerst in de ochtend gezwommen en nu net thuis van drukke verjaardag, wordt denk geen zondags kindje meer dus op naar morgen.....dan ben ik 38 +3 vorige keer bevallen van me zoon dus wie weet
Het valt ook allemaal niet mee, deze hitte is niet grappig meer. We moeten nog even volhouden dames! Ik had altijd 15juli in mn hoofd om te bevallen, maar dat is het nog maar 4uurtjes, dus dat gaat m niet worden Overigens wel weer last van menstruatiepijn, maar ja ook dat heb ik eerder gehad dus verwacht er niets van. Ladies we kunnen het!!!
Hahah ja grappig ik dacht al die tijd de 14de!! Ja alles kan in 4 uurtjes maar wordt idd krapjes Hahhaha. Ik ook van die menstruatie achtige pijnen maar ook hier neemt het steeds weer af, begin bijna te denken dat ik over de 40straks ga.... maar dan denk ik ben pas 38 2 dus zal wel loslopen. Overigens heb ik zoals nu in de avond steeds een gevoel dat zegt nu wil ik Niet meer, ben moe ga lekker slapen, morgen maar weer!! Zou ik echt niet trekken om aan het einde van zo’n drukke dag de bevalling op gang gaat komen....... lees de rest van de nacht Maar waarschijnlijk als dat zo is zal dat wel niet zo zijn.
@Anne144 : niet om je te ontmoedigen, maar mijn 1e bevalling ging wel zo. Ik kwam op maandagochtend in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Er werd direct besloten dat ik ingeleid zou worden, dus ik dacht: oké, kom maar op! Maar het schoot niet echt op, de weeënopwekkers sloegen niet goed aan. Eerst nog de nacht in. Hopeloze *piep* nacht gehad, want er zat een prikmuggetje in mijn kamer. Telkens als ik even indommelde, was die rotmug er weer. In de ochtend, dinsdagochtend, 6.30, zag ik m zitten op het gordijn en heb ik hem eindelijk kunnen meppen. Godzijdank, mug weg. Ik ben gaan slapen en welgeteld een uur later kwamen ze al langs voor het ontbijt en daarna controles, gynaecoloog enz. Aargh. Ik wilde slapen! Overdag steeds inloop van verpleegkundigen, dan weer aan ctg, dan kwam de etenskar nog weer langs... Geen oog meer dichtgedaan! Dinsdagavond, ik had om 17.00 net een paar broodjes gegeten en tegen de verpleegkundige gezegd dat ik nu even mijn rust ging pakken. Braken om 17.15 verdorie mijn vliezen. Direct gevolgd door een weeënstorm, dus toen vriend om 17.30 binnenkwam, was het direct gezellig. 3 uur de weeënstorm opgevangen en toen was ik al zo kapot, dat ik een ruggenprik vroeg. Die mocht ik, werd gezet om 20.30 en daarna zwakten de weeën af. "Als ik u was, zou ik nog een beetje proberen te slapen nu." HOE DAN?! Je weet dat je deze nacht je baby gaat krijgen en staat stijf van de adrenaline! Ik kreeg geen oog dicht! Uiteindelijk rond middernacht had ik volledige ontsluiting, maar geen weeën meer. Nieuwe opwekkers via infuus en hop, persen maar. Bleek dochter met dr gezicht omhoog te liggen en daardoor vast te zitten achter mijn schaambeen. Na anderhalf uur persen, waarbij ik heb gevloekt, gejankt en gesmeekt of ze me wilden afschieten of dat kind er "gewoon uit snijden" (ja echt, ik riep rare dingen...), werd ze om 2uur met een vacuum geboren. Daarna flinke bloeding en placenta kwam niet los, dus spoedje richting OK, daar volledig bij bewustzijn liggen wachten tot ze de placenta eruit hadden gehaald. En uiteindelijk om 6.30 werd ik terug gereden naar de kraamsuite, waar vriend en baby waren. En ik wilde alleen maar slapen. Maar ik wilde ook bv geven, dus hop, baby aan de tiet. Maar ze had vlak daarvoor al een flesje gehad, dus had geen zin. Dan maar de kolf eraan. En toen kwam het ontbijt-team alweer En de gynaecoloog. En dames om me te helpen wassen, plassen enz. En ik wilde alleen maar slapen! Deze keer gaan mijn oordopjes mee naar het ziekenhuis. Als ik nog niet actief lig te bevallen, ga ik mooi mijn rust pakken.
@kleinepien dat is ook wel een verhaal zeg, heftig hoor! Maar was ook maar een grapje hoor, meer van dan maar morgen. Het komt wanneer het goed als het spontaan gaat. Ik weet ook hoe het kan gaan, jaren op een de gynaecologie en spoedeisende hulp gewerkt dus heb denk de ergste scenario’s wel gezien.