Uitgerekend 16 t.e.m. 31 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ciska85, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    @kleinepien heftig bevallingsverhaal. Hopen dat deze bevalling voor jou wel fijn verloopt. Weeënopwekkers grrrr ik hoop ze dit keer ook niet nodig te hebben:|

2. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik heb vannacht zo fijn gedroomd over een bevalling in bad. Ik zat op mn knieën en kon zo zelf de baby 'eruit tillen'. Nu is het zo dat mijn ziekenhuis een bevalbad heeft en ik heb ook aangegeven dat ik daar graag gebruik van wil maken.
    Kijkje in de toekomst? Wishful thinking? Wie zal het zeggen...

Maar ik hoop inderdaad dat deze bevalling de vorige een beetje 'goedmaakt'.

Rommelt het al ergens bij jullie? Ik heb echt het gevoel dat het deze week raak gaat zijn. Ben ook druk aan het nestelen. Nog even gauw dit, nog snel even dat. Maar voor hetzelfde geld zit ik in Augustus nog steeds met mn bolle buik. :$

3. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ja het rommelt al een week.....
    Ook weer drama nacht gehad. En nu bloedheet hier in huis en tuin.
    Weet echt niet wat ik moet doen met mijn zoon, uiteraard staat er een badje en zand klaar in de tuin maarja..... had gehoopt dat oma hem even had komen halen, maar aangezien het oppas punt nog steeds gevoelig is, werd er alleen gezegd dat ik anders wel koffie kon komen drinken....
    Nou zodra ik me arm op til heb ik harde buik, maag/slokdarm doet zeer, hoofdpijn en echt geen zin om te auto rijden. Dus NEE wordt er boos om...
    Maar ook verdrietig had het niet zo verwacht allemaal.

4. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    Ohw ja een badbevalling die heb ik ook ‘gepland’ als er 1 beschikbaar is op t moment van de bevalling. En anders wordt t thuis bevallen. Hier rommelt het al sinds week 34, dus ik reken nergens meer op.
    @Anne144 dat is idd niet leuk!

5. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Hier alles nog wreed rustig :(
    Gisteren wat bloed op mijn papiertje maar bleek van een wondje te zijn. Vanmiddag mag ik even aan de monitor voor mij wat te kalmeren. Ben zo met alles bezig dat ik me echt druk maak in alles... :(

6. kimmetje88

kimmetje88 Actief lid

10 mrt 2017
    200
    102
    43
    Vrouw
    optometrist
    Hier rommelt het ook al even, en nu al niet om uit te houden zo warm Is het al in huis, net de weerberichten gezien vanaf volgende week woensdag wordt het waarschijnlijk 4 tot 5 dagen boven de 30 graden, ik hoop zo dat ik dan al bevallen ben...

7. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Dat zei mijn vriend ook net toen ik uit de douche kwam. "Nou, ik hoop voor je dat ie deze week komt, want volgende week n hittegolf."
    :(
    Zowel mijn zus als mijn schoonmoeder zijn bevallen in een hittegolf. Je zult zien hè. :$

kimmetje88 vindt dit leuk.
  8. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    @HarleyQuinn hopelijk geeft de monitor je wat rust. Waar maak je je zorgen om dan?

Een hittegolf??? Nee!!!!! :cry: Ik ben echt zo klaar met deze hitte. Graadje of 23/25 is prima, maar zo’n dag als vandaag pfffff. Lig nu op zolder met mn airco aan :thumup:

9. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    In mijn kopke zat vooral de onrust... wou gewoon geruststelling hebben denk ik. Voel me al beter sinds de monitor. Nu afwachten....
    nog geen activiteit te zien...

Beertje2007 en Anne144 vinden dit leuk.
  10. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Oh meiden even een hart onder de riem hoor.. heb echt met jullie te doen! Kom op kindjes, voor volgende week komen, want dat wordt inderdaad helemaal niet leuk. Komende dagen wordt het gelukkig iets minder warm. Sterkte!! Probeer rustig aan te doen.

HarleyQuinn, Anne144 en Beertje2007 vinden dit leuk.
  11. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL
    @HarleyQuinn fijn dat je gerustgesteld bent.
    Ja irritant dat warme weer, maar we zijn jong en gezond. Zijn landen waar het veel warmer is en veel slechter en ook zwanger, dat denk ik dan maar! Gewoon rustig aan doen, veel water, en met de voetjes in een lekkere bak water! En is uiteindelijk toch voor een prachtig wonder!!! Succes
    Ik ga me weer klaar maken voor weer een drama nacht hahhahahaha :D:roflmao:;)

HarleyQuinn en kleinepien vinden dit leuk.
  12. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    @Anne144 : zo denk ik af en toe ook maar even, om het wat draaglijker voor mezelf te maken. Ik keek laatst een documentaire over draagmoeders in India... Was een vrouw hoogzwanger van een tweeling (voor een Westers stel dus), in de hitte, en ze zat potdorie gewoon even op dr hurken een maaltijd te koken voor de familie, ging beneden even de was doen terwijl ze zelf 2 trappen op moest naar hun 'woning', verzorgde dr eigen kindjes er ook nog even bij...

En ik maar piepen als ik mn benen wil scheren. :|

Dat relativeert wel. ;)

Welterusten/sterkte allemaal voor vannacht!

Anne144, Beertje2007 en HarleyQuinn vinden dit leuk.
  13. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Idd... we hebben het best wel “makkelijk” dan. :)
    Tzijn de laatste dagen.... we kunnen dit. :p

kleinepien en Beertje2007 vinden dit leuk.
  14. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL
    Nou dacht even het is begonnen.....
    Uiteraard na een drama nacht, vanmorgen vanaf 6 uur menstruatie achtige buikpijn, aangezien ik in de auto zat kind naar de crèche gebracht en daarna boodschappen gedaan oh ja en nog even een leuk
    Jurkje gescoord voor na de bevalling. Ben ik snel naar huis gegaan. Zodra ik even op de bank zat, dacht ik nee moet in beweging blijven dus wederom is ons huis bevalling klaar hahahha maar in ene is het gevoel totaal weg en voel ik niks meer hahahaha
    Nou gaat lekker.....
    baby wel heel druk in me buik, en steeds harde buik maar dat heb ik al 10 weken :roflmao:

15. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    @Anne144 dat is hier standaard het verhaal als ik te druk ben geweest o_O hahaha lig nu ook op bed met menstruatiepijn en harde buiken om de zoveel tijd, maar heb veel gelopen daarnet in de stad dus trekt zometeen wel weer weg zoals elke x :confused:

16. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ja dat te druk zijn en harde buiken is idd standaard. Maar het onderbuik buikpijn is nu toch wel anders. Ik lig idd ook op de bank..... dus denk aan je hahhaha

Beertje2007 vindt dit leuk.
  17. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik lig ook reeds 2u op bed. Om 13u ineens heel beroerd. Gedacht dat ik moest overgeven. Dan maar even op bed... Net even geslapen. Maar vanaf mijn ogen gingen hetzelfde liedje. :(

18. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL
    He jah bah ik ook zooooo misselijk!!!
    Net ook geslapen. Gaat lekker met ons!!!

19. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik blijf het zeggen: we zijn er bijna, we zijn er bijna...

De warmte zal er wss wel voor iets tussen zitten denk ik :(

Anne144 vindt dit leuk.
  20. Soeur

Soeur Bekend lid

20 jun 2017
    546
    314
    63
    Ach dames, wat heb ik met jullie te doen in deze hitte. De laatste loodjes worden zo wel heel zwaar! Ik denk aan jullie hoor en kom elke dag even keer gluren of er al baby nieuws is.

Hier gaat alles goed. De kleine meid is heel tevreden. Drinkt heel goed bij mij en slaapt heerlijk en huilt eigenlijk niet. Echt een heel makkelijk meisje vooralsnog. Alleen toch weer even wennen aan de gebroken nachten, ookal komt ze maar om de 4u en slaapt ze na voeding van 20 minuten meteen weer door.

Maar als ik jullie verhalen zo lees, mag ik eigenlijk niet klagen.
    Heel veel sterkte lieve meiden. Dat ze maar snel allemaal in jullie armen mogen liggen!

Dikke knuffel voor jullie

Deel Deze Pagina