Nu is het wel wat beter. Ventje is net aangekomen en we gaan het toch even bekijken.... nog een beetje zwak maar draai ni meer weg... vanaf het moment dat ik terug draai gaan we bellen. Wss toch te weinig zuurstof gehad vannacht?
@HarleyQuinn Gelukkig gaat het nu wat beter, maar wel even in de gaten houden. Anders meteen bellen. Ik denk dat het ook door warmte kan komen, ik voel me ook beroerd, misselijk, hoofdpijn, duizelig, sterretjes zien. De dagen duren zooooo lang. Ben er echt klaar mee. Voel overigens geen enkele move die bevallen lijkt. Het vervelende is dat ik overtuigd ben dat hoofd en lijf samen gaan, en aangezien ik er zo mee bezig ben en bijna aan het stressen ervan ben, denk ik dat dat ook niet helpt. Kan me niet ontspannen....
@Anne144 dat herken ik wel, maar we kunnen ons alleen maar erbij neerleggen. Meer kunnen we niet doen. De baby komt wanneer hij komt en niet wanneer wij dat zelf graag zouden willen. Donderdag weer een afspraak bij de VK. Dan kan ik even mijn zorgen uiten, wellicht dat dat ook helpt.
Momenteel gaat het al veel beter. ff naar de winkel geweest en nu door ventje in de slaapkamer geïnstalleerd met tv en waaier. straks nog even gaan eten bij de schoonfamilie en dan terug rusten.... nog 6 dagen
Ik ben bang dat ik deze baby er niet op eigen kracht kan uitpersen. Mn dochter is geboren met een vacuümpomp. Ik kreeg een knip en er moesten serieus 3 tracties worden gedaan wilde ze eruit komen..... deze baby is sowieso groter, dus ik ben bang dat t persen dan erg lang gaat duren zonder resultaat.
Zorg goed voor jezelf, meiden! Heel goed drinken (las dat je minstens een glas per uur moet), en zo min mogelijk in de zon. Laat jullie maar goed verwennen, en inderdaad aan de bel trekken als het echt niet gaat. Veel sterkte de komende dagen!! Wij hebben ervoor gekozen om een mobiele airco aan te schaffen. J. heeft ook erg last van de warmte, en ligt zelfs alleen in een luier thuis. Vooral ‘s nachts is het niet te doen, zowel voor ons als voor J. Dus toch maar de stap genomen.. morgen komt de airco binnen, hoop dat het een beetje helpt! De fotoshoot is erg goed gegaan, heb de foto’s vandaag binnen gekregen. Zo lief *hartjes-ogen-smiley*. Nu nog kiezen welke er boven de bank komt te hangen, moeilijk!
Oh ja kan me voorstellen dat je dat denkt dan. Maar als je er nu al bang voor bent dan helpt dat niet. Gewoon denken deze pers ik er ff uit. zal misschien wel makkelijker gaan omdat het de tweede is. Je kan het!!!
Ik niet teveel overtijd wou gaan... dus mocht kiezen van de gyn. Ofwel 10 dagen overtijd ofwel inleiden. Dus heb inleiding gepland staan maar daarvoor hoef ik dat niet door te zetten. Als ik maandag mij te goed voel en wil nog even wachten dan kan ik dat annuleren. Maar zoals ik me nu voel denk ik eerder toch aan inleiden....
Je niet wilt??? Is er dan een medische reden waarom je niet overtijd zou willen/moeten gaan? Hoe voel je je nu dan? Sorry maar snap het niet zo goed.
Goh waar moet ik beginnen.... van in begin een zware zwangerschap gehad. Misselijk tot 18 weken, zuur vanaf 20 weken, bekken vanaf 15 weken, van januari tot april op en af verkouden geweest. Van begin tot nu lage BD gehad (randje van te laag) waardoor heel de tijd moe en futloos, amper kunnen eten tijdens de zwangerschap,... ben al vanaf begin april ik ziekte thuis omdat het gewoon allemaal niet ging.... de verwoording van mijn gyne: algemene zwangerschapsmalaise... Dus ik ben het gewoon beu... ik wil mijn lichaam zo snel mogelijk terug zodat ik tenminste ook deftig kan zorgen voor mijn andere 2 pagadders die me dus ook allang moeten missen.... ben ik daarom egoïstisch om alles in gang te zetten? Ja mss wel... maar als ik kijk naar de andere 2 zwangerschappen die ook ingeleid zijn omdat mijn lichaam toen gewoon op was en niet zelf in gang wou schieten dan ben ik blij dat het nu wel wat rommelt en dat ik mss maandag niet eens haal. Maar als mijn lijf toch weer niet in gang schiet dan ben ik ook heel blij dat ik maandag mss binnen mag als er plaats is op de verlosafdeling. Anders is het woensdag of de week nadien dinsdag sowieso...
Oke ja daar kan ik alles van vinden en zeggen. Maar iedereen is anders. Dus hoop voor jouw dat het snel spontaan komt. Sterkte
Idd... iedere vrouw voelt zich anders. De ene kan het beter dragen dan de andere. Noem me maar egoïstisch, flauw,... maakt niet uit. Ik kan wel ergens tegen Maar neemt niet weg dat ik het me weer ga beklagen dat ik het geduld niet had om door te bijten. Spijt ga ik er sowieso van hebben maar ik kan het niet meer. Ik ben op... mentaal dan toch. Familiaal hebben we hier ook veel te verdragen gehad en dat helpt ook niet... Ja het lijkt alsof ik uitvluchten zoek maar ik ben jou niet en jij bent mij niet. Die laatste dagen zijn er voor mij echt teveel aan
Ja heel zielig voor je, echt waar. En ik oordeel niet. Ik ken je verder niet. Je doet wat het beste is voor je kids en jezelf. Ik wou dat ik iets voor je kon doen.... Nog even volhouden.... je bent al zover gekomen. Maak jezelf trots. Komt allemaal goed!
Meiden, wil jullie even heel veel sterkte wensen vooral de komende dagen! Ik heb heel erg met jullie te doen!