@Tjemmie dankjewel. Hoe gaat het met jou? Al een mooie buik? En weet je al wat het wordt? Nog eventjes en je hebt ook je kleintje in je armen.
Wat een verschil hè, in de ritmes! J. is overdag best veel wakker, en het lijkt erop dat hij ‘s nachts iets meer gaat slapen. Gister van 22-2u30 geslapen, daarna tot 6u en dan komt hij weer precies elke 3 uur. Ik bied hem nu wel standaard 120/4 aan, dat gaat alleen niet altijd leeg. Een echt ritme blijft wel zoeken hoor hier.. Ik was 13 kilo aangekomen, was er 2 weken geleden alweer 9 kwijt. Durf nu niet meer op de weegschaal te gaan ik eet niet zo heel gezond de laatste tijd heb echt een vakantiegevoel, en met dat warme weer grijp ik dan makkelijker naar een stokbroodje met lekkere dingetjes erop, dan naar een prakkie.. vanavond maar groente eten dan, met dit koelere weer
@LadyBird90 jeetje wat heerlijk zulke nachten! Die wil ik ook wel! Ze gaan ook steeds meer wakker zijn, 90min per keer in de leeftijd van 2-6weken.
Hoi hoi! Hier eindelijk wat ritme in de voedingen. elke 3u drinkt ze een fles van 70... overdag af en toe eens een uurtje wakker sinds gisteren maar ze slaapt nog veel. Avond drinkt ze om 22u en dan heeft ze haar wakkere uren tot middernacht om dan lekker in slaap te vallen. ‘S nachts laat ze er ook 3/4uur tussen dus cava nog.... Voor de rest een rustig kind! We horen haar niet... De oudere kids doen het ook goed. Ze helpen enorm veel Ik zit momenteel al onder mijn startgewicht. Ben al 1,5 kilo extra kwijt maar was dan ook maar 4,5 kilo bij op heel de zwangerschap. Heb nog wel wat vocht in mijn enkels buik zal altijd blubber blijven, dat had ik voordien al. Maar wauw ben zo blij dat ik terug in mijn eigen kleren kan ❤️
@HarleyQuinn fijn dat ze al enigszins een ritme heeft. Hier wisselt het echt per dag nog. Vandaag overdag á3u een voeding en daarna weer slapen. Ben benieuwd hoe deze nacht gaat verlopen. Heb hem om 19:45u gevoed en ga zo zelf ook maar eens slapen.... hopen dat ie er in de nacht een keer 4u tussen gaat laten!
Heeft hier ook even geduurd hoor. Nog maar sinds gisteren maar het scheelt soms nog wel. Ik hoop voor jou een goede nachtrust.
Ahh alsof ze het doorhebben hè.. slaapt hij bij jullie op de kamer? Hoe oud is hij nu? J. had zijn laatste fles om 21u, en kwam nu weer (1u30). Toch wel lekker hoor.. wen je snel aan, terwijl het morgen ook zomaar weer anders kan zijn! Succes verder vannacht! Iedereen een beetje afgekoeld inmiddels? Ik had het gisteravond zelfs even koud, heb het dekbed er, voor het eerst sinds de kraamweek, weer eens bij gepakt!
Ja hij slaapt bij ons op de kamer. Hij is nu 2 weken oud. Ik wacht t weekend nog af en als ie zich zo vaak blijft melden ga ik over op flesvoeding. Dit hou ik niet vol. Hij drinkt ook heel onrustig in de late avond en nacht. Verslikt zich vaak en moet veel boertjes laten.
Eindelijk die koude! Heb er zo naar uitgekeken Voila volgende fles is voor man lief! om 22u is ze toch weer gaan slapen dus hebben we er gebruik van gemaakt om ook even vroeger te slapen. Om 1u vroeg ze terug een flesje en nu net. Ventje is niet wakker geworden dus hij doet het flesje van 7uur en ik slaap me ff uit
@Beertje2007 dit hou je inderdaad niet vol op deze manier, dat begrijp ik. Je kolft ook toch? Hoe gaat dat verslikken dan, als je het per fles geeft? Rot hè, zowel voor jou, als voor baby.. @HarleyQuinn ohh heerlijk om het zo te kunnen verdelen! Heeft je man nog vrij? Ze komt wel netjes om de 3 uur dan inderdaad! Lekker hoor.
Lieve allemaal. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik vond het super leuk om de afgelopen weken met jullie te kletsen en onze verhalen te delen. De tijd van gaan is gekomen en ik ga stoppen met mee kletsen. Ik wens jullie allemaal heel veel liefde en geluk met jullie mooie kindjes. En onthoud als je met liefde alles doet en geeft dan doe je het nooit fout!!
@LadyBird90 nee ik kolf niet. Heb 1x een flesje gegeven en toen verslikte hij zich minder. Maar het is heel vaak in de nacht dat ie onrustig drinkt en zich verslikt.
@LadyBird90 ja hij is nog thuis tot volgende week donderdag. Hij vraagt zich wel af hoe hij het allemaal gaat doen want hij is wel moe
@Beertje2007 wat sneu. Hoop dat het nog beter wordt, en anders lijkt het inderdaad geen slecht plan om de fles te gaan proberen.. @HarleyQuinn wat heerlijk zeg, dat hij zo lang thuis is! Tja, dat zal voor elke man hetzelfde zijn denk ik. De mijne is er nog steeds niet aan gewend, die klaagt nog altijd dat hij zo moe is maar ja, de weken ziekenhuis vóór de geboorte waren voor hem al slopend.. ik probeer zoveel mogelijk op mij te nemen, bijvoorbeeld de nachten doe ik sowieso alleen. Man geeft rond 21u de fles, en vanaf dan doe ik het, tot hij ‘s middags weer thuis is. Hij moet om 4u45 uit bed, dusja.. Maar ben blij dat het nu weekend is, dan doen we de nachten weer lekker om en om
Hier zijn de nachten ook wel vooral voor mij. Hij zegt wel dat ik hem moet wakker maken maar vind dat zo sneu. Volgende week moet hij ook om 5u opstaan dus dat wordt helemaal zwaar voor hem. Hij doet nu het volledig huishouden omdat ik nog steeds te zwak ben door ijzertekort. Lig dus nog vooral neer in de zetel plus dat ik van de epi enorme hoofd en nekpijn heb overgehouden :s Straks gaan de kids weer naar hun papa. Langs ene kant jammer maar langs anders kant ga ik zo even genieten van de extra rust
Jullie hebben het wel echt heel pittig als ik dit zo lees. Ik snap @Beertje2007 dat dit je op gegeven moment gaat opbreken. Vooral met nog zo'n kleintje ernaast. Kan je niet sowieso nu al een kv doen in de nacht? Kan jij keer blijven liggen en wat slaap inhalen. Je bv loopt dan echt nog niet terug en misschien slaapt hij daar wat langer op. En als hij minder moe is (en straks ook als hij weer groter is) gaat het drinken ook sneller. Ik weet het ook niet of dit werkt hoor, probeer een beetje mee te denken. Durf bijna niet te zeggen, maar hier weer goede nacht. Van 22u tot 3.45 dus dat is wel lekker. Word ook nauwelijks zelf wakker. Hebben jullie het eerste lachje al gezien? Hier al ruim week geleden, maar gaat nu steeds vaker. Dat is echt genieten hè?
@HarleyQuinn goed dat je nu nog zo je rust pakt hoor. Anders ben je straks nog verder van huis. (Kennen jullie die uitdrukking wel in Belgie?) Heel veel sterkte, hopelijk snel weer de oude
Ja hoor die uitspraak kennen we zeker mijn ventje zorgt er dan ook voor dat ik die rust zeker pak! ❤️ En he! Genieten hoor van die 6 uren slaap.
@Soeur jeetje wat heerlijk 6u ertussen!!! Hoe oud is jouw kindje nu? Je geeft BV toch? Ik hoop dat Deacon dat ook gaat doen zoveel uur ertussen Eerste echte glimlachje moet ik nog wel ff op wachten. Meestal pas bij week 6. @HarleyQuinn lekker toch? Heerlijk van genieten. Mijn man is te beroerd om ook maar in de avond/nacht een flesje ofzo te geven. Heb een man die betreft de verzorging van de kids vrij weinig doet helaas. Hij helpt wel in het huishouden (niet echt schoonmaken maar andere klusjes), maar een luier verschonen is uitzonderlijk. Hooguit 2x per week ofzo. Hij gaat wel veel met onze dochter op stap nu hij nog vrij is dat is wel fijn. Maar soms zou ik willen dat de taken wat eerlijker verdeeld zouden zijn