Hé balen. Hier ook nog geen regelmaat. Tussen 21-9 komt ze standaard 1x maar hoelaat dat is varieert ook nog.
Ja dat is vervelend dat je er geen rekening mee kunt houden. En nu overdag is slapen een ramp. Al 3 dagen is het deut. Ik leg hem te slapen, hij slaapt 20-30min en daarna is ie continu wakker en aan het miepen en valt weer ff in slaap en vaak tussendoor weer voor een speen lopen. En de afgelopen 2 dagen is hij zo onrustig dat ik hem bij me in mn armen moeten nemen of met hem moet wandelen want anders blijft hij krijsen. Hij sliep voorheen veel beter overdag en die onrust had hij ook echt niet. Hij heeft duidelijk ergens last van, maar ja waarvan?
Hoe heet zo iemand ook alweer, een osteopaat ofzo? Ik hoor vaak dat die goede resultaten boeken bij baby’s. Wellicht kun je eens kijken of het een bezoekje waard is? Want dit lijkt me geen doen zo, niet voor jou, maar ook niet voor Deacon. Hier gister een middag/avond ziekenhuis gehad. De pijn in mijn been werd steeds erger, uiteindelijk heeft de huisarts me doorgestuurd voor een echo. En ja hoor, trombose.. op de spoedeisende hulp beland, helemaal doorgelicht en uiteindelijk bloedverdunners meegekregen + a.s. maandag een steunkous aan laten meten. Hopelijk gaat nu in elk geval de pijn gauw over, maar denk dat ik hier wel weer even lekker zoet mee ben hoe het komt? Geen idee, maar ik was precies deze maand weer gestart met de anticonceptiepil, wat dus trombose kan veroorzaken. Maar, voor J. heb ik de pil 10 jaar geslikt, en toen nergens van gehad dus misschien dan de combinatie van ontzwangeren/nasleep keizersnede/meer thuis zijn en stilzitten vanwege baby/pil? Nobody knows.. maar ik ga mooi wel stoppen met de pil. Eens kijken wat dan een goede optie is... pfffffffffffffffff wat kl*tejaar is dit zeg had zo mooi moeten zijn, en uiteraard is het nog steeds het jaar waarin mij het mooiste ooit overkomen is (baby), maar toch...... waarom moet het lichamelijk zo moeilijk??
@LadyBird90 ohw nee wat heftig! Gelukkig waren jullie er op tijd bij! Wat een klote jaar idd, gelukkig hebben jullie een wolk van een baby. Maar dat neemt niet weg dat je mag balen hoor! Ooit aan een spiraal gedacht qua anticonceptie? Dat mag wel nadat je trombose hebt gehad. Zal idd een combinatie zijn van een veranderde hormoonhuishouding en minder bewegen. Osteopaat zou kunnen, maar heb niet het idee dat er iets dwars zit ofzo. Met onze dochter toen ook gedaan, maar niet veel resultaat van gehad eerlijk gezegd en zij mankeerde wel echt wat (verkorte nekspier, waarvoor uiteindelijk 4mnd fysio). Dus ik wacht t even af of deze fase voorbij gaat en anders kan ik alsnog naar de osteopaat.
@LadyBird90 jeetje meis wat heftig! Gelukkig dat je er optijd bij was. Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat je genoeg hulp hebt.
Hoe gaat het meiden? Hier heeft ze vannacht van 21 tot 7u geslapen . Heb haar toen maar eens wakker gemaakt. Heerlijk zou je zeggen, maar werd even wakker vannacht van haar gedraai en toen kon ik niet neer slapen. Echt uren wakker gelegen. Nu gesloopt en de dag duurt nog zo lang. ....
@Soeur herkenbaar helaas hopelijk was dit eenmalig. Het slapen gaat hier nu wel wat beter. Hier een nachtje van 20u-5u en toen dronk hij niet veel. Ben benieuwd wanneer hij hem gaat verleggen die fles, want de volgende wil ie weer om 8u. Vandaag (tot nu toe) gaat t beter met mn mannetje qua slapen. Is zien hoe lang dit aanhoudt. Gisteren was het vanaf 17:15u tot de laatste fles huilen en niet slapen. Hij is dan gewoon 2 en half uur wakker, dus ik snap wel dat hij dan de hele nacht doorslaapt.
Nou s nachts doet hij het dus.prima. En dat wakker zijn rond die tijd us hier ook. Hier ligt ze dan lekker te praten, lachen enzo in de box. Als jouw mannetje ook stopt met huilen dan is het toch helemaal prima. Ik denk dat het bij mij ook zo rond die tijd nog wel huil uurtjes toen had. Ze schelen toch ruim 2 weken. Nu is dat niet meer, dus goede hoop voor jou! Voel je je nu ook weer wat beter nu je meer slaap krijgt?
Ja gisteren heeft ie een hele poos in de kinderwagen gelegen, wakker maar niet echt huilen, later wel huilen. Dus hoop idd dat hij strakjes, als deze fase weer over is, óf gaat slapen óf spelen/rondkijken. Ik voel me wel wat beter ja, maar ik ben er nog niet. Nu op de bank met mega pijn in mn rug, echt top timing
Je bent natuurlijk ook niet bijgeslapen na een paar nachten langer slapen. Wat heb je gedaan met je rug?Niet prettig dat je dat er nu ook nog bij hebt. Hier ligt ze nu ook in de kinderwagen. Blijkbaar wakker want zag een paar armen en benen bewegen. Ga ik kijken, begint ze meteen te lachen. Zo heerlijk om te zien. Dan vergeet je toch even alles en doet niks er even toe.
Ja zo leuk is dat he? Geen idee wat ik heb gedaan, teveel mn dochter getild denk ik. Deacon ligt nog te slapen vanaf 17:30u fingers crossed!
Hoe gaat het met iedereen? Hier gaan de nachten Prima. Elke nacht slaapt ze van 21-7u ongeveer. En daarna weer tot 10u. Daarover geen geklaag. Ik geef nu alleen nog maar 5 voedingen en merk dat ze iets meer huilt. Zou het komen omdat ze toch te weinig krijgt? Hoe vaak geven jullie nog bv?
Ach meis, wat is er aan de hand? Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hè. Sterkte in ieder geval.
Pfff tja waar moet ik beginnen. Nadat Deacon zn tongriem was geknipt ging het een stukje beter. Vervolgens is ie weer in zn oude drinkpatroon gevallen en komt daarvoor dinsdag de logopediste. Flessen gaan weer tergend langzaam. Slapen overdag en in de nacht gaat steeds slechter. Daar waar ie sliep van 20u-4u/5u wordt hij nu meerdere malen per nacht wakker voor een speentje. Nu is hij ook nog eens verkouden dus wordt er niet beter op. Ik weet t gewoon niet meer. Er is niks veranderd ik heb nog altijd hetzelfde ritme elke dag. Als dit nog aanhoud het hele weekend ga ik een afspraak maken bij de huisarts, want ik denk dat hij wellicht een milde vorm van koemelkallergie heeft, gezien hij tijdens de fles uitslag in zn gezichtje krijgt en nu ook tijdens het drinken gaat huilen.
Jemig, dat is weer een tegenslag. Ik had zo gehoopt dat hij het ritme vol had gehouden. Ik snap dat je er doorheen zit. Ik zou sowieso gewoon even naar de huisarts gaan ookal gaat het dit weekend beter. Kwaad kan het nooit om het even te onderzoeken toch? Succes dit weekend. Hoop dat je man je een beetje kan ontzien.
Pff @Beertje2007 het wordt je niet gemakkelijk gemaakt. Op hoeveel flessen van hoeveel cc zit hij nu? En hoe lang doet hij erover? Welke fles/speen gebruik je? Het blijft wel heel erg zoeken bij jullie.. Hoe is je dochter eronder? En wat denkt je man ervan? Gaat het met je rug beter? @Soeur jij geeft nog bv? Komt ze tussendoor overdag niet vaker? Ik heb geen idee hoe bv werkt natuurlijk.. Wij zitten ook op 5 flessen, eigenlijk al een tijd hetzelfde. Zijn eerste en laatste fles 150/5, en de 3 overdag flessen 120/4. Gebruiken nog steeds de brede Dr Brown fles met prematuur speen. Lijkt prima te werken zo. J. is 3 maanden oud vandaag, wat gaat het enorm hard! Hij gaat donderdag voor het eerst wennen op het kdv.. of nou ja, mama gaat wennen moet er echt niet aan denken om hem daar achter te laten. Maar zal toch moeten... Hij heeft afgelopen nacht trouwens een record neergezet: 21u45 laatste fles, 22u30 naar bed, en ik heb hem vanmorgen om 9u30 uit bed gehaald! Hij was toen wel wakker, maar heerlijk aan het tutten en lachen. Slaapkoppie hebben we...