Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2018 16 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje 18 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje juf1987, 30 jaar, 2e kindje 20 juli Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Desse, 29 jaar, 1e kindje 22 juli Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje Gekleurdeoogjes, 29 jaar, 1e kindje 23 juli Ikook, 25 jaar, 1e kindje 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje 27 juli 28 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje Evie87, 30 jaar, 1e kindje MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje Lightblue, 25 jaar, 2e kindje 29 juli 30 juli HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje 31 juli Meisjes (..) Jongens (..) Verrassing (3) Sterretjes/vlinderkindjes Manana Miss M Niki2014 Afspraken 20 november: Desse, intake MvM 23 november: Haakmuts1988, 1e echo 28 november: Kris81, echo kliniek 29 november: Crol, 1e echo + intake 29 november: Ikook, vroege voorlichtingsbijeenkomst 1 december: Mamaaa30, vitaliteitsecho en intake 1 december: Neeltje1985, 1e echo 4 december: Desse, vroege echo (7.2w) 5 december: Kris81, vitaliteitsecho en intake 5 december: juf 1987, eerste echo 7 december: Tjemmie, vitaliteitsecho 13 december: Joanne123, Vitaliteitsecho en intake 13 december: Tjemmie, intake VK 13 december: kinderwens87, 1e echo 14 december: iez 1e afspraak gynaecoloog 19 december: kinderwens87, intake vk 20 december: Ikook, intake vk + termijn echo 28 december: Desse, termijnecho + intake VK
Oh nee wat rot. Zijn er hier nog dames die een leuke zwangerschapsapp weten waarbij je ook de groei van de baby in beeld hebt? Dus dat je wekelijks een beetje ziet hoe groot de baby is, hoe die eruit ziet, etc.
@Lightblue oh nee wat rot! Hopelijk is het niks. Sorry voor de details, maar: sinds vanmiddag sliertjes roze/heel lichtrood slijm en zo... Niet veel, maar toch. Kan dat ook als het gezond loopt of is dit een duidelijk slecht teken? Nu dus al 1,5 dag sinds ik het voor het eerst zag. De krampen zijn venijnig, steken ook, voelt anders. Wil liefst niet teveel doen. Oh ik weet het echt even niet...pfff...
Wat een vervelende berichten met het bloedverlies. Hopelijk is het niks bij jullie en blijft het gewoon plakken. Blijf duimen hier. Heb er verder geen ervaring mee dus kan helaas geen advies geven @app ik heb nu de app ‘zwanger en zo’ geinstalleerd kan je per week informatie zien. Ben nog wel verder aan het kijken voor leuke apps. Daarnaast hou ik de mijlpalen bij in de app ‘groeigids’. Bij mn dochter pas vanaf de geboorte bijgehouden, handig om zo’n overzicht te zien
Hi meiden, zou ik hier ook mee mogen schrijven? Ik ben 34 jaar en wordt mijn 3e kindje. Denk rond 22 juli uitgerekend. Ik ben bang dat het veelal tot de eerste echo alleen bij lezen blijft, want ben zo moe (en de zekerheid dat het goed zit ) Meiden die in onzekerheid zitten door bloedverlies, heel veel sterkte met afwachten! Ik zal voor jullie duimen
@Mamaaa30 lijkt me echt heel rot die spanning en onzekerheid sterkte. Hopelijk gaat het toch goed. @Lightblue hoe gaat het nu? Nog steeds roze afscheiding? Ik ben ook echt zo moe! Maar slapen lukt bijna niet. Slaap pas rond 2 uur en ben dan rond een uur of 4/5 weer wakker. Droom ook veel, word totaal niet uitgerust wakker. @HarleyQuinn Het ging gisteren nog door m'n hoofd, mensen zullen het in ieder geval nog niet aan me zien want die vredige zwangerschapsglow is ver te zoeken
Ik krijg mijn klopje rond 2u in de namiddag en om 9u lig ik dan te knorren op de zetel met als resultaat.... veel te vroeg wakker En ja die zwangerschapsgloed is idd ver te zoeken WoW verschiet van mezelf
Zwanger&zo app heb ik. @Mamaaa30 bloedverlies op zich als t rood is en niet veel hoeft niet perse iets te betekenen. Maar als je er veel buikpijn bij hebt was t bij mij nooit een goed teken.... Maar hoop voor jou dat t toch goed is.
@HarleyQuinn had je dit bij je andere zwangerschappen ook? Misschien kan je 's middags even een dutje doen, misschien helpt dat? Hoe staat het met de rest, hebben jullie ook last van symptomen?
Hier ook erg moe in avond maar kan s nachts niet goed slapen. Vroeg wakker. Verder met vlagen misselijk met kokhalzen en af en toe ongi krampjes. Pij linker zij wat lijkt op bandenpijn waardoor ik niet goed op mn rechterzijde kan salpen. En paar dagen geleden uit t niets opeens erg boos geworden op m man.... schrok er zelf van (en mn zoontjr ook) maar gelukkig konden we erna om lachen. Jij al kwaaltjes?
@Neeltje1985 Hier hetzelfde met slapen, erg moe maar slapen lukt niet goed. Mijn eetlust is ook een beetje weg, heb een beetje een misselijk/weeig gevoel. Nog niet zitten kokhalzen gelukkig! Ik vind het wel fijn dat jullie het herkennen, het is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw. Ik voelde me een beetje een aansteller, ik weet net drie dagen dat ik zwanger ben en meteen loop ik te klagen over moeheid. Maar dat komt dus veel voor zo vroeg in de zwangerschap al. Heb ook een beetje een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder maar wel minder dan afgelopen week.