Uitgerekend 16 t.e.m. 31 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ciska85, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Ik wil je niet onzeker maken, maar dit had ik bij m’n eerste vroege miskraam. Alsof m’n lijf eerst m’n darmen wilde legen, voordat het verder kon. Ik hoop natuurlijk dat dit voor jou niet zo is. Deze keer heb ik dat niet, dus het kan allemaal.

Weet iemand of je echt fikse krampen “moet” krijgen bij een vroege miskraam of kan het ook zonder gebeuren?

2. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    @Mamaaa30 Neeee wat erg :( Kan me voorstellen dat die echo helpt met de afsluiting/verwerking. Ik hoop heel hard met jullie mee op een regenboogkindje eind augustus! Een hele dikke knuffel...

Wat veel meiden in onzekerheid op dit moment met roze/bruin verlies :( Word er zelf ook onzeker van, het is zo'n reality-check... Heb ook bijna geen symptomen, ben alleen vermoeid, veel honger, wel pijnlijke borsten maar minder pijnlijk dan een paar dagen geleden toen ik echt niet op m'n buik kon liggen van de pijn (maakt gewoon onzeker als bepaalde symptomen 'minder' worden). Ik word er zo onzeker van! Aan de andere kant ook geen concrete aanwijzingen om me zorgen te maken, het is puur angst. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat het goed zit en vertrouwen moet hebben. Ik had gister een knaltest, morgen komt MvM, over 2 weken de echo.

Zometeen naar schoonouders... Ik was er net op voorbereid om het ze te vertellen, heeft m'n vriend zich toch weer bedacht :D:p Nu nemen we voor de zekerheid het cadeautje (4 chocoladeletters, 2x B, 1xA, 1xY) en het gedichtje mee (besloten om het einde te laten bij: P.S. Let wel; we vertellen het al heel snel), zullen wel kijken of we het dan al dan niet geven. Ik vind eigenlijk dat we het gewoon moeten vertellen, vind het niet leuk als iedereen het al vermoed, ik wil graag echt verrassen. Ik gestopt met roken, m'n vriend die buiten gaat roken ipv binnen... Maar ik laat de keuze aan hem. Mijn moeder vertellen we het pas 4 december na de echo, maar die zien we daarvoor ook niet...

Gekleurdeoogjes vindt dit leuk.
  3. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ooh dames... wat een rot situatie :( ik hoop voor plakkers of toch tenminste wat duidelijkheid. :(

@Mamaaa30: sterkte! :(

@kwaaltjes: enorm moe, goed slapen maar vroeg wakker! Of ik het had vorige keren? Geen idee. :( Voor de rest niets. Jawel, bandenpijn na onze zwempartij van vandaag. :p

Vandaag getest en denk dat ik nu wel moet stoppen. Urine was heel donker dus denk dat mijn testen van morgen sowieso lichter gaan zijn en ik dus in twijfel beland....

Bijgevoegde bestanden:

Joanne123 en Lightblue vinden dit leuk.
  4. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Oh nee he.. Had je toen ook krampen alsof je voor de grote boodschap moest? ik heb sinds m'n eisprong al een gek zeurend gevoel.

Helaas geen antwoord op jouw vraag :(

5. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Wauw wat een knaller!:) Zou het ook hierbij laten hoor

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  6. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ja mijn verstand zegt van wel. Maar voel me nog niet echt zwanger.... is zo raar.... voel wel dat het goed zit maar ja.... ge ziet nog niets, ge voelt het nog niet,... snap je?

Lightblue vindt dit leuk.
  7. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ennn testen is zo verslavend haha

8. Mamaaa30

Ja helaas had ik dat ook. Krampen en dan diarree, meerdere keren in 1 avond. Die nacht zette het bloeden door met hevige krampen. Maar ik bloedde dus al voordat ik maagkramp en diarree kreeg (sorry voor de details).

Dat zeurende gevoel kan ook positief zijn: er gebeurt van alles in je baarmoeder en soms voelt dat ook alsof je ongesteld wordt. Dat is dus op zich geen slecht teken.

9. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Idd! Maar zou zo teleurgesteld zijn als ie iets lichter zou zijn morgen. Maar had echt donkerde urine vanmorgen dan de afgelopen dagen. Dus omwille van dat zegt mijn verstand... stoppen!

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @Mamaaa30 , heel veel sterkte, wat akelig :(.

11. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Dankjewel iig, we wachten maar af wat er komen gaat!

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Sterkte @Mamaaa30 hopelijk gauw weer zwanger

13. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Mamaaa30 oh wat erg verdrietig zeg. Dikke knuffel. En hopelijk snel een plakker! Erge krampen heb ik afgelopen maand bij 5w1d ook niet gehad... zoiets als menstruatie. Maand ervoor met 4w helemaal geen krampen maar gewoon ongi met extreem veel stolsels.

@iez inderdaad 3x in 3 maanden.... snap er zelf ook niets van... Maar ja verhoogd vruchtbaar na miskraam. Heb 2 maanden terug miskraam gehad met 4w3d en maand erna met 5w1d. Beide keren ook met CB positief getest dus weet zeker dat ik zwanger was.... bovendien ben ik nooit overtijd. Maar je snapt dat ik t nu nog nauwelijks kan geloven... En doordat je niet de hele dag door klachten heb vergeet ik soms gewoon dat ik zwanger ben.... ben zo blij als de eerste echo geweest is!

@Lightblue klinkt idd als darmen. En bruinverlies kan gewoon normaal zijn hoor.

14. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Mamaaa30 echo heb ik ook gehad nadat t bloedverlies gestopt was is wel zo fijn bij dit termijn.

15. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Gewoon stoppen. En als je echt nog een keer wil pas over 4 dagen! Hier ook gestopt met testen.... gisteren voor t laatst getest en t kon gewoon niet meer donkerder denk ik... nu dus maar in onzekerheid afwachten tot de echo. Oh god wat ben ik blij als ik die kleine kan voelen! Dat had me bij mn zoontje zoveel rust.

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  16. Mamaaa30

Mag ik vragen hoeveel dagen na het begin van de miskraam dat je deze echo had?

Sinds eind van de middag heb ik een beetje rare krampen, toch wat weeënachtige samentrekkingen, waar ik wat duizelig en misselijk van word. We wachten het af. Morgen het ziekenhuis even bellen. Het bloedverlies is in ieder geval hevig, maar ik durf pas bijv een wijntje te drinken als bij een echo blijkt dat het echt voorbij is.

17. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik ben blij dat ik al niet als enige zo denk. Zal blij zijn enkele weken/maanden verder te zijn. Die eerste weken zijn slopend :(

18. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ja snap ik. Ik had t na 10 dagen. En ik durfde een wijntje te drinken toen de test na 5 dagen duidelijk lichter werd. Veel sterkte.

19. Mamaaa30

Dankjewel

20. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Sterkte! Wat naar! Hopelijk zie ik je ook terug in aug 2018 club!

Ik wil ook graag nog een echo laten doen. Morgen even de vk bellen

Deel Deze Pagina