Uitgerekend 16 t.e.m. 31 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ciska85, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    En, heb je nog getest? :) ik word ook zo blij van die twee streepjes joh, kan er ook naar blijven kijken haha :)

2. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Boh... men zegt dat na 6 weken de meeste symptomen verschijnen toch? Ik ben mij toch een partij misselijk

Kris81 en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  3. Soeur

Soeur Bekend lid

20 jun 2017
    546
    314
    63
    @papillons ja vervelend hè, ik heb het sinds vandaag ook heel erg. Voel me zo beroerd.

@Desse wat leuk, je schoonzusje ook zwanger. Gefeliciteerd! Is het ook haar eerste?

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik was me toch geschrokken vanochtend. Had een natte ondergoed toen ik wakker werd. Ik dacht nee, niet weer een miskraam. Ik voelde af en toe wat stromen maar dat is gewoon waterkleur, dus geen roze, bruin of rood.

Nu blijf ik bidden en hopen en duimen dat het goed blijft gaan. Ben heel zenuwachtig hierdoor.

5. Sweach1989

15 nov 2017
    20
    32
    13
    Vrouw
    Hallo,

Ik schrijf graag mee;) ben vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger.

MilouR en Kris81 vinden dit leuk.
  6. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Pff echt zenuwslopend allemaal.. En al helemaal met jouw voorgeschiedenis. Mag jij echt pas 14dec voor een echo? Of heb je dat expres gedaan? Ik denk nu maar elke avond voor het slapen gaan: weer een dag gehad. En elke ochtend bij het wakker worden: weer een nacht gehad. Wat een spannende periode hè...

7. Soeur

Soeur Bekend lid

20 jun 2017
    546
    314
    63
    @iez heftig meis. Gelukkig is alles goed. Ik ga ook heel hard voor je duimen! Maar dunne afscheiding is heel normaal hoor!

8. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @LadyBird90 : eigenlijk ben ik zelf 1 week te vroeg. Ik mag eigenlijk pas bij 10wkn maar heb nu “mazzel” dat de week erop vol was, dus kon ik 1 week eerder. Ik wilde niet in week 11. Dan moest ik nog langer wachten. Ook ik brn dagen aan het aftellen. De dagen gaan niet snel genoeg voorbij.

@Soeur : ik heb dat nog nooit eerder meegemaakt in mijn vorige 6 zwangerschappen dus vandaar mijn schrik denk ik. Maar fijn om te weten dat het normaal is. Hopelijk blijft alles goed gaan en krijg ik naarmate de dag verstrijkt meer rust.

9. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Pfoe, dat herken ik wel. Ik heb er nu ook krampen bij en ik verlies dus heel veel waterige afscheiding. Bah. Die afscheiding maakt me niet zoveel uit maar die krampen maken me heel onzeker. Bang dat er straks toch ineens iets gekleurds doorheen verschijnt. :(

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh wat spannend meid. Vreselijk zenuwslopend. Sterkte en hopelijk blijft het daarbij en stoppen die krampen gauw

11. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Die krampen kunnen ook bandenpijn zijn natuurlijk.... dus steeds positief denken :)

Ik voel dus echt niets he.... weet niet of dat goed is?? Maak me zorgen... wil al terug testen in huis gaan halen...

12. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Voelt bandenpijn als een soort menstruatiepijn? Ik heb dit bij m'n eerste niet gehad.

13. Kia Kaha

Kia Kaha Lid

19 jan 2016
    83
    28
    18
    Lelystad
    De bandenpijn zit bij mij vooral in mn liezen en de zijkant van mn buik. Vooral erg pijnlijk bij niesen.

14. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ja hoor, ik heb het ook. Niet echt krampen, maar wel menstruatiepijn. Vind het ook eng, maar ik lees overal dat het heel normaal is. Daar ga ik dus maar vanuit :) (ik lees ook overal dat het vooral komt na een drukke dag, of als je moe bent. En dat is ook zo bij mij..)

15. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Ah, oke. Ik heb inderdaad een vrij slechte nacht achter de rug, wel twee rustige dagen (veel gezeten). Hmm, ja ik voel het met name echt onder in mijn buik als krampen en wat steken. Wel echt als mentruatiepijn en dat is inderdaad eng en spannend.

Hmm, beetje relaxed over proberen te doen. Ik had het voor mijn NOD ook vorige week, en ik probeer maar te denken dat als het niet goed zou zijn dat het allang doorgezet had.

16. Ikook

Ikook Niet meer actief

Menstruatiekramp is geloof ik heel normaal, nog geen bandenpijn geloof ik, dat komt meestal later pas, maar geloof ik wel door het groeien van de baarmoeder. Ik heb ook veel darmkrampen, soms vind ik het lastig om die uit elkaar te houden (en stralen darmkrampen ook door naar beneden). Blijkt allemaal normaal te zijn!

Schrok vandaag ook even hoor, dacht even wat spotting in mijn onderbroek te zien.. maar ja, rode onderbroek en veel afscheiding (nog nat) lijkt op bloed.. nu inmiddels opgedroogd is het gewoon afscheiding.. Bovendien ook nog seks gehad.. dus had ook gewoon een contactbloeding kunnen zijn. Je kan jezelf zo gek maken!

Gelukkig 0 bloed en lekker zware pijnlijke borsten ;). Ik voel me nog op en top zwanger :)

17. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Ah ja gelukkig. Hier ook nog steeds ontzettend pijnlijke borsten inderdaad dus daar ook maar op vertrouwen. Ik ben benieuwd, ik ga het in ieder geval wel even aangeven bij de verloskundige als ze bellen voor het inplannen van de afspraken. En dan hopelijk zo snel mogelijk een echo.

18. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    @Soeur Jaaa heel speciaal, mijn schoonouders kregen dus binnen 48 uur 2x het bericht dat ze opa en oma werden! Voor haar niet het eerste kindje maar wel heel leuk om zo samen mee te maken. We zitten bij dezelfde VK zelfs!

@papillons Wat naar dat je zo misselijk bent! Hier vandaag hetzelfde, voel me alsof ik een zware kater heb haha. Hele dag licht misselijk met vlagen van erg misselijk. Algehele malaise. Maakte me vanmorgen eventjes veel zorgen want pijn in m'n borsten is minder, toen kwam dit aanwaaien en is de hele dag niet weggegaan. Voel me gelijk weer op en top zwanger. Voelt echt hetzelfde als in week 3, ergens twijfel ik of ik niet gewoon een virus te pakken heb maar dat dacht ik toen ook (en vooral toen ik me weer even beter voelde was ik ervan overtuigd dat ik ziek was geweest), maar het voelt exact hetzelfde dus ik denk dat het toch de zwangerschap is! Hopelijk lukt het me om te blijven werken, vandaag was moeilijk door te komen maar we hebben het weer gered ;)
    Hopelijk blijft het bij jou ook niet continue aanhouden de komende weken!

@Sweach1989 Gefeliciteerd :)

Vandaag kwamen er honden binnen op het werk. Ik ben sowieso gek op honden maar ze waren nogal aanhankelijk naar mij toe, zelfs bij me op schoot klimmen met de voorpoten (grote honden). Een collega zei ineens: 'het lijkt wel of de honden iets aanvoelen bij je' en keek me aan met een blik alsof ze het wist :eek::rolleyes:

19. Evie87

Evie87 Actief lid

14 okt 2017
    180
    153
    43
    Vrouw
    Ja hij is weer mooi opgelopen, nog niet helemaal zo knal als de controlestreep dus ik doe denk ik zaterdag nog een laatste test :cool:

Wat rot om te lezen dat de meesten hier zo onzeker zijn :( Ik sta er een beetje in zoals Ikook, probeer ervan te genieten, maar houd wel in mijn achterhoofd dat het mis kan gaan. Maar dat is natuurlijk heel moeilijk als je zelf al verdrietige ervaringen hebt :(

Ik vind ook dat je pas laat mag @iez. Snap dat je echt de dagen aftelt.

Ik heb niet echt klachten, af en toe een wat trekkend/zeurend gevoel. Gelukkig maar.

@Desse wat leuk van je schoonzus! En oh ohhh, klinkt alsof die collega een flink vermoeden heeft :p

20. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Hoe lang duurde het bij jullie voordat Moeders voor Moeders opbelde?

Deel Deze Pagina