Oei! Dan moet ik uit gaan kijken want mn bloeddruk is normaal ook al aan de lage kant. Volgende week maar even aangeven bij de vk
Ik ben ook heel licht in mn hoofd. Ook soms duizelig met sterretjes zien enzo. Ik heb van mezelf een lage bloeddruk die in een zwangerschap nog lager wordt. Wellicht is dit bij jou ook het geval.
Bedankt voor de tip! Ga dat zo meteen even doen. Geen zin om plat te gaan, hihi! Jep! Ik heb normaal al een vrij lage bloeddruk dus moet daar dan blijkbaar mee opletten. Volgende week maar even bij de vk aangeven. Vind t zo’n naar gevoel, vooral als t op mn werk gebeurd.
Oooh.... welkom misselijkheid! goh dat had ik niet gemist alhoewel ik er vorige week nog om vroeg en die stinkende vuilzak hier in de keuken doet er al zeker geen deugd aan.... Ik draag sinds kort ook positiebroeken maar die zijn nog een kei te groot... gewone broeken zitten ambetant... kleedjes is het te koud voor. Hier vandaag eerste natte sneeuw gevallen. Hoe lossen jullie dit op?
Zwangerschapspanty van flink wat denier van de H&M, die zijn echt top. En een jurkje met een vest eroverheen.
Pff, heeft er nog iemand zoveel last van emoties die alle kanten uitgaan? Ik word er helemaal gek van!
Ja, ik vind het echt vreselijk. Vooral omdat ik voor een groot deel gewoon chagrijnig ben of kwaad. Ik ken mijzelf echt niet zo en ik vind mijzelf ook echt niet leuk op het moment.. gelukkig kan ik het nog redelijk goed acteren dat ik blij ben, maar ik ben in mijn hoofd echt snel geïrriteerd.
Desse: bedankt voor het filmpje heel leuk om te zien. Dames die echo hebben gehad: wat fijn dat alles goed was.
Hier ook vandaag voor het eerst misselijk! En was trillerig, een gekaagd gevoel. Dus dat van die hartkloppingen herken ik wel. Wel beangstigend he. Maar rustig blijven
Heb ik ook afgelopen dagen een aantal keer gehad! Heb gelezen dat dat erbij hoort door dalende levels, het helpt om een zout dropje en crackers te eten.
Wat fijn, een kloppend hartje! Ook ik gebruik een antidepressiva voor mijn dwanggedachten/angst. Afbouwen heb ik geprobeerd maar lukt niet, dat mag niet stoppen. Beter een goede geestelijke balans dan niet. De fertiliteitskliniek gaf ook al aan tijdje geleden dat ik dan ws 24 uur moet blijven om te monitoren. Maar ag, dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Ben benieuwd wat ze verder erover adviseren. Nog een weekje wachten
@Blondiiieee, hier ook een exteeem lage bloeddruk dus idd misschien handig om een zak zoute dropjes op het nachtkastje te leggen. @Ciska85, ik ben echt een hormonster momenteel Zijn er hier dames die een angelsound gaan gebruiken? ik weet dat de meningen er over verdeeld zijn, maar zelf heb ik er bij de vorige zwangerschappen veel plezier aan gehad en ga het dit maal weer gebruiken. Vorige zw had ik het hartje tussen de 8 a 9 weken gevonden