Uitgerekend 16 t.e.m. 31 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ciska85, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Ahh he bah! Wat verschrikkelijk naar lieve Desse! Nu zit ik ook helemaal in spanning. Knuffel!

Desse vindt dit leuk.
  2. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ooh! :( dikke knuffel xx

Desse vindt dit leuk.
  3. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Ja dat heb ik ook! Nu ook zon gevoel van hopen dat t maar goed zit. Kan niet wachten tot de echo meer zekerheid geeft. Jij mag woensdag toch?

4. Kia Kaha

Kia Kaha Lid

19 jan 2016
    83
    28
    18
    Lelystad
    @Desse heel veel sterkte aankomende periode.

@Neeltje1985 gefeliciteerd met je twee kleintjes!

Desse vindt dit leuk.
  5. Joanne123

Joanne123 Actief lid

25 jun 2017
    103
    78
    28
    Vrouw
    @Desse ach Nee! Heel veel sterkte toegewenst. Wat verschrikkelijk voor je!!:cry:

@Blondiiieee @Nientje87 ik heb hetzelfde gevoel als jullie. Word er erg bang van:(

Desse vindt dit leuk.
  6. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    @Desse ach meid wat naar :( ik was er helaas al bang voor. Bij mij wees de CB die bleef hangen ook op een lege vruchtzak. Maakt het zeker niet minder vervelend. Hoe gaat het verder? Je krijgt toch zeker nog wel een vervolg echo? Heel veel sterkte meid.

Desse vindt dit leuk.
  7. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Ja, woensdag! Jij ook weinig symptomen?

8. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    @Desse wat rot zeg!! Sterkte

Pff druk weekend gehad, met veel misselijkheid/vermoeidheid.
    Vrijdag gewerkt, zaterdag trouwfeest + dochter voor het eerst logeren, zondag verjaardag en pakjesavond en vandaag weer werken tot half 7. Ben gesloopt

Desse vindt dit leuk.
  9. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Ja die CB maakte mij ook zooo onzeker... En terecht dus... Ik krijg idd nog een echo volgende week, die wil ik eigenlijk helemaal niet want het is niet mogelijk dat de zwangerschap minder lang is ofzo, dus wordt gewoon 2x een naar beeld. Ik hoop dat de MK heel snel komt zodat het niet hoeft. Heb wel menstruatiekrampen maar nog geen bloed.
    De VK gaat mij hier nog over bellen.

Was gewoon zo rot, eerst ging een stagiaire de echo maken en die kon het al niet vinden, toen wist ik al dat het niet goed zat, toen de VK zelf en ik zei al 'ziet er nogal leeg uit he?', waarop de VK zei 'dit is idd niet wat we hoopten te zien'.

Bedankt voor jullie lieve woorden. Weet even écht niet wat ik met m'n gevoel aan moet.

10. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Ik heb hem vrijdag. Ik heb best wel wat symptomen inmiddels. Heel de dag door misselijk :( echt een rotgevoel in mn maag en mn borsten die zijn gespannen.

11. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Nientje87 En @Blondiiieee snap jullie zorgen ik had ze ook.... Ik was ook erg nerveus of het wel goed zat. Maar ergens voelde het bij mij niet zoals de miskramen maar ik voelde wel iets raars m.b.t. deze zwangerschap en daar werd ik wel nerveus van. Maar kijk eens bij mij waren het 2 kloppende hartjes!

Ik duim voor jullie dat het goed zit dames!

12. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Bah desse wat vervelend zeg. Die CB bleef bij mij ook bij mn eerste miskraam hangen.... En 1.5 week later begon bij mij het bloeden. Hoop voor je dat het natuurlijk op gang komt dat is toch fijner. Dikke knuffel. En ook al ziet het er nu niet rooskleurig uit.... er komen echt betere tijden aan. En zie hoe snel je zwanger was.... je kunt zwanger worden en volgende keer zit het vast wel goed!

Desse vindt dit leuk.
  13. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Dankjewel! Had jij dan ook weinig symptomen?

Ben nu al op van de zenuwen. De fertiliteitspoli heeft net gebeld n.a.v. mijn mailtje en mag nu morgenmiddag voor de echo.

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  14. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Oh dat meen je niet. :( Heel veel sterkte!

@Neeltje1985 Ik had nog niet gereageerd op jouw prachtige nieuws, maar wat mooi na twee miskramen zo dicht op elkaar maar liefst twee kloppende hartjes! <3 <3 Heel spannend inderdaad nu weer! Geniet van dit mooie nieuws.

Desse en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  15. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    @Desse, oh meid wat verdrietig zeg! Wil je een dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen..

Desse vindt dit leuk.
  16. Gekleurdeoogjes

11 aug 2017
    24
    27
    13
    Vrouw
    @Desse wat een kl*te nieuws :’(. Veel sterkte!

Desse vindt dit leuk.
  17. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Desse vindt dit leuk.
  18. Soeur

Soeur Bekend lid

20 jun 2017
    546
    314
    63
    @Desse heel veel sterkte voor jullie

Desse vindt dit leuk.
  19. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Hier houden wij ons ook maar aan vast. Het gevoel maakt het niet minder erg maar als je er kei lang op hebt moeten wachten, is het toch net iets erger vind ik. Al ben ik ook wel bang voor wat de toekomst gaat brengen... Is de tweede keer dat het misgaat. Maar ik zie hier toch veel voorbeelden van vrouwen waarbij het uiteindelijk toch een keer goed gaat, dus ik probeer positief te blijven.

Zo lastig dat ik me nog zwanger voel. Borsten, vermoeid.

En meiden die nog voor de eerste echo moeten: word hier ajb niet onzeker van. Het kan altijd misgaan. De statistieken spreken echt voor jullie nu het bij zoveel anderen al is misgegaan. Ik hoop met jullie mee op goed nieuws.

Bedankt allemaal!

20. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Dikke knuffel! Heb je een berichtje gestuurd:)

Hoe snel was je zwanger? Duimen dat het weer zo snel lukt in ieder geval ;) En dat het blijft zitten!

Ondanks dat ik niet onzeker probeer te zijn ben ik enorm gespannen. Hopelijk spreken de statistieken inderdaad voor ons! Fingers crossed!

Joanne123 en Neeltje1985 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina