Ja dat heb ik ook! Nu ook zon gevoel van hopen dat t maar goed zit. Kan niet wachten tot de echo meer zekerheid geeft. Jij mag woensdag toch?
@Desse ach Nee! Heel veel sterkte toegewenst. Wat verschrikkelijk voor je!! @Blondiiieee @Nientje87 ik heb hetzelfde gevoel als jullie. Word er erg bang van
@Desse ach meid wat naar ik was er helaas al bang voor. Bij mij wees de CB die bleef hangen ook op een lege vruchtzak. Maakt het zeker niet minder vervelend. Hoe gaat het verder? Je krijgt toch zeker nog wel een vervolg echo? Heel veel sterkte meid.
@Desse wat rot zeg!! Sterkte Pff druk weekend gehad, met veel misselijkheid/vermoeidheid. Vrijdag gewerkt, zaterdag trouwfeest + dochter voor het eerst logeren, zondag verjaardag en pakjesavond en vandaag weer werken tot half 7. Ben gesloopt
Ja die CB maakte mij ook zooo onzeker... En terecht dus... Ik krijg idd nog een echo volgende week, die wil ik eigenlijk helemaal niet want het is niet mogelijk dat de zwangerschap minder lang is ofzo, dus wordt gewoon 2x een naar beeld. Ik hoop dat de MK heel snel komt zodat het niet hoeft. Heb wel menstruatiekrampen maar nog geen bloed. De VK gaat mij hier nog over bellen. Was gewoon zo rot, eerst ging een stagiaire de echo maken en die kon het al niet vinden, toen wist ik al dat het niet goed zat, toen de VK zelf en ik zei al 'ziet er nogal leeg uit he?', waarop de VK zei 'dit is idd niet wat we hoopten te zien'. Bedankt voor jullie lieve woorden. Weet even écht niet wat ik met m'n gevoel aan moet.
Ik heb hem vrijdag. Ik heb best wel wat symptomen inmiddels. Heel de dag door misselijk echt een rotgevoel in mn maag en mn borsten die zijn gespannen.
@Nientje87 En @Blondiiieee snap jullie zorgen ik had ze ook.... Ik was ook erg nerveus of het wel goed zat. Maar ergens voelde het bij mij niet zoals de miskramen maar ik voelde wel iets raars m.b.t. deze zwangerschap en daar werd ik wel nerveus van. Maar kijk eens bij mij waren het 2 kloppende hartjes! Ik duim voor jullie dat het goed zit dames!
Bah desse wat vervelend zeg. Die CB bleef bij mij ook bij mn eerste miskraam hangen.... En 1.5 week later begon bij mij het bloeden. Hoop voor je dat het natuurlijk op gang komt dat is toch fijner. Dikke knuffel. En ook al ziet het er nu niet rooskleurig uit.... er komen echt betere tijden aan. En zie hoe snel je zwanger was.... je kunt zwanger worden en volgende keer zit het vast wel goed!
Dankjewel! Had jij dan ook weinig symptomen? Ben nu al op van de zenuwen. De fertiliteitspoli heeft net gebeld n.a.v. mijn mailtje en mag nu morgenmiddag voor de echo.
Oh dat meen je niet. Heel veel sterkte! @Neeltje1985 Ik had nog niet gereageerd op jouw prachtige nieuws, maar wat mooi na twee miskramen zo dicht op elkaar maar liefst twee kloppende hartjes! <3 <3 Heel spannend inderdaad nu weer! Geniet van dit mooie nieuws.
Hier houden wij ons ook maar aan vast. Het gevoel maakt het niet minder erg maar als je er kei lang op hebt moeten wachten, is het toch net iets erger vind ik. Al ben ik ook wel bang voor wat de toekomst gaat brengen... Is de tweede keer dat het misgaat. Maar ik zie hier toch veel voorbeelden van vrouwen waarbij het uiteindelijk toch een keer goed gaat, dus ik probeer positief te blijven. Zo lastig dat ik me nog zwanger voel. Borsten, vermoeid. En meiden die nog voor de eerste echo moeten: word hier ajb niet onzeker van. Het kan altijd misgaan. De statistieken spreken echt voor jullie nu het bij zoveel anderen al is misgegaan. Ik hoop met jullie mee op goed nieuws. Bedankt allemaal!
Dikke knuffel! Heb je een berichtje gestuurd Hoe snel was je zwanger? Duimen dat het weer zo snel lukt in ieder geval En dat het blijft zitten! Ondanks dat ik niet onzeker probeer te zijn ben ik enorm gespannen. Hopelijk spreken de statistieken inderdaad voor ons! Fingers crossed!