Succes meiden! Zo spannend elke keer weer. Voor mij is de echo om te kijken of de kindjes 2 placentas hebben of 1 delen. Als ze beide een eigen hebben maakt dit het voor de kindjes gunstiger later in de zwangerschap... al dachten ze op de andere echo wel te zien dat ze beide hun eigen placenta hebben.
Heel veel succes meiden ik duim voor jullie! Net de VK gesproken. Maandag terug voor een echo op de echo afdeling, zij kunnen vaak beter een afwijkend beeld bepalen. Ook vertelde de VK dat een buiten baarmoederlijke zwangerschap niet uitgesloten kan worden maar ze zei dat als ik nog niet veel pijn heb, de kans gelukkig klein is. Maar met die echo kunnen ze wat beter naar mn eierstokken kijken ook. Ik heb me vandaag ziek gemeld, kan alleen maar huilen. Vannacht ook. Ik zal het topic hierbij gaan verlaten, mocht er maandag nog een wonder gebeuren dan zien jullie me wel verschijnen Ik wens jullie allemaal een gelukkige en gezonde zwangerschap toe. Hopelijk mogen jullie in juli allemaal van een lieve en gezonde baby bevallen!
Veel sterkte desse! En laat je ons weten als het weer opnieuw raak is of er toch maandag een wonder is?
Sterkte met de verwerking @Desse ! Even goed asn jezelf denken. Hopelijk voor jou snel een plakbeebje
Dank je wel @Desse , idd laat van je horen en heel veel sterkte met de verwerking/het verdriet. Misselijkheid: wat helpt bij mij is een glas superkoude halfvolle melk van campina heel snel drinken. Tot nu toe bestrijd ik mijn ochtendmisselijkheid daarmee en werkt perfect. Daarnaast merk ik dat als ik vroeg mijn mamavitamine en omega3 pillen neem ik minder last heb van vermoeidheid dan als ik dat halverwege de dag of in de avond neem. Koude appelsap wil ook wel eens helpen bij mij tegen misselijkheid.
@iez thnx voor advies van de pillen. Dat ga ik ook proberen! Koude melk helpt mij ook weleens. @HarleyQuinn sterkte. Is ook verschrikkelijk. Toch helpt het mij wel om alles er af en toe uit te gooien. Voel ik.me erna even redelijk
Ik vecht daar echt tegen. Heb zo’n fobie ervoor. ‘S morgens gaat nog. Dan is mijn maag leeg maar nadat ik gegeten heb dan moet het erin blijven
18 november voor het eerst een positieve test in handen gehad, als het goed is uitgerekend op 26 juli
voor de misselijkheid, ik merk dat frisdrank goed helpt. omdat ik dan de misselijkheid kan op boeren .
Hey meiden, mijn grootste nachtmerrie is gelukkig geen werkelijkheid! Wat kan een mens zich gek maken (ik vooral). We hebben een kloppend hartje gezien! Ik ga wel stoppen/minderen met het forum/internet zoeken, want ik maak mijzelf er helemaal van slag mee. En dat is niet goed voor de stress en baby. Ik hoop dat ik het een beetje kan loslaten en relativeren. Maar voor nu ben ik gerustgesteld. Dat bruine slijm bij de ontlasting is iets wat helemaal niet gek is vertelden ze mij, alles is veel beter doorbloed van onder en bij de grootste boodschap zet je druk erop en krijg je dat. Is niet erg dus. Gelukkig maar! Ze waren erg lief!
@Desse , heel veel sterkte! @HarleyQuinn , wat rot die misselijkheid zeg... @Nientje87 , gefeliciteerd, wat fijn!!! Hier vandaag ook weer een fijne echo, keurig kloppend hartje en kindje goed gegroeid. Vorige week zat het op 6.2 / 6.4 en nu keurig op 7.6, maar een dagje verschil met wat we zelf dachten. Gesprek met vk was ook erg prettig. Ondertussen ook de oproep binnen voor de gynaecoloog (18 dec) en de termijnecho op 28 dec. Enne... nu mag ik van mezelf ook de geslachtsbepalingsecho gaan plannen . Ik begrep trouwens vandaag dat je niet en de nipt en de combitest mag. Dat vind ik eigenlijk best stom. Wij gaan voor de nipt maar ik wil eigenlijk ook graag de nekplooimeting omdat dit nog meer aan kan tonen dan de drie waar op gescreend wordt.