Fijn van de goede echo! Nu kan je echt al wat meer genieten he Niet fijn van de andere testen. Hier in belgie wordt dat sowieso nog gedaan. Toch raar dat het zo kan schelen.
Net terug van de dokter. Bovenop de misselijkheid ook nog buikgriep. Verklaart dus al veel van waarom het zo beroerd aanvoelt
He getverderrie, rustig aan doen hoor! Ja, flauw he! Echo van vandaag heeft me echt goed gedaan merk ik. Loop al de hele dag te stralen. Zit hier nu op de bank met een magazine vd verloskundigen, boekjes over prenatale screening en we kregen een koffertje van Woezel en Pip met daarin allemaal babyspulletjes . Denk dat we die gaan gebruiken voor onze zoon, even bedenken wat we er in kunnen stoppen voor zijn grote broer-schap. Jullie nog ideetjes?
Dames, hebben jullie ook zo’n last van jullie darmen? Mn hele buik is opgezet en is echt bol (normaal strakke buik) kan dat zo vroeg al? T is mn eerste zwangerschap
Heel veel succes alvast, hoe laat heb je hem? @Blondiiieee , ja dat kan hoor, alles is zich aan het verplaatsen in je buik, ik had vorige week ook zo'n avond.
Hier was de echo ook goed. Worden 2 placentas dus de babies hebben straks eigen hun eigen bloedvoorziening wat heel gunstig is. Mooi kloppende hartjes. Eentje 7w0d en een 7w2d dus komen uit op 7w1d gemiddeld en dat scheelt net 1 dag met mijn eigen berekening. Dus helemaal blij.
Ja, dat is een lange wacht. Maar het is bijna zover! @Neeltje1985 , wat goed! Betekent dit dan ook dat het tweeeiig is?
Wat fijn @Neeltje1985! Ben ook benieuwd naar een- of twee-eiig. Bijzonder hoor Success straks @HarleyQuinn hopelijk een mooie echo Hier wordt de misselijkheid elke dag erger. Ik kan op zo'n moment niet eens staan Net ook voor het eerst gespuugd, er kwam eigenlijk weinig uit omdat ik al niks naar binnen krijg. Heel vervelend, durf ook niet meer zo goed het huis uit Nog een vraag aan jullie: controleren ze bij jullie ook op vitaminen tekorten? Ik ben een beetje bang dat ik tekorten zou kunnen hebben. Ik eet geen vlees/vis en hier hebben ze geen vleesvervangers (oh wat mis ik de lekkere dingen van de vegetarische slager ). Ik heb niet alle vertrouwen in de zorg hier (buitenland). Toen ik mijn zorgen over tekorten aangaf zeiden ze dat ik maar calcium tabletten moest gaan slikken Niks over B12. Ik heb al contact opgenomen met de verloskundigenpraktijk waar ik straks in Nederland naar toe wil gaan, wacht op hun antwoord, maar vraag me af wat de standaard procedure is in Nederland. Ben trouwens van plan om in januari terug naar Nederland te gaan zodat ik zeker ben van goede zorg.
@Evie87 :Anders eens ff googlen en kijken welke vitaminen je “te kort” komt en die eventueel bij slikken als da mag? Of eens horen bij andere vegetarische zwangeren waar zij op moesten letten? Dit zijn de enige tips dat ik je kan geven.
Ooh wat voel ik me beroerd en zwak. Ben continu misselijk, niks helpt. En heel moe pfff. Net toch maar medicatie aangevraagd bij de huisarts, wilde er dit x niet aan beginnen omdat het de vorige x zo moeiljk was om te stoppen maar trek het gewoon niet meer, voel me een beetje zwak erdoor *klaagmodus uit*
Vooral voor vitamine b12 en ijzer moet je dan oppassen. Die kun je eventueel wel bijnemen. Eet je wel ei/yoghurt etc?
♥ Zwanger & uitgerekend: 16 t/m 31 juli 2018 ♥ 16 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje ❤️ 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje ❤️ papillons, 29 jaar, 2e kindje ❤️ 18 juli 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje - verrassing 20 juli Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje❤️ 22 juli Neeltje1985, 31 jaar, 2e + 3e kindje ❤️❤️ Gekleurdeoogjes, 29 jaar, 1e kindje Soeur, 34 jaar, 3e kindje 23 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje ❤️ 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje - verrassing Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje 27 juli 28 juli Evie87, 30 jaar, 1e kindje MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje Lightblue, 25 jaar, 3e kindje - verrassing Nientje87, 30 jaar, 1e kindje 29 juli 30 juli HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje 31 juli ♥ kloppend hartje Meisjes (..) | Jongens (..) | Verrassing (3) Sterretjes/vlinderkindjes ☆☆☆☆☆☆☆ Manana, Miss M, Niki2014, Mamaaa30, Tjemmie, Juf1987, Desse Afspraken December 2017 6 december: HarleyQuinn, eerste echo 6 december: LadyBird90, eerste echo 6 december: Nientje87, eerste echo 6 december: Crol, extra echo 7 december: papillons, intake gyn + echo 8 december: Haakmuts1988, 2e echo + intake 11 december: Gekleurdeoogjes, 1e echo 13 december: Joanne123, Vitaliteitsecho en intake 13 december: MimaMerel, vitaliteitsecho + intake vk 13 december: kinderwens87, 1e echo 13 december: Lightblue, 1e echo 14 december: iez, 1e afspraak gynaecoloog 15 december: Lightblue, intake vk 19 december: kinderwens87, intake vk 20 december: Lightblue, 2e echo 27 december: Crol, controle vk 28 december: Kia Kaha, termijn echo + nipt Januari 2018 ... Februari 2018 ... Babyshot! MimaMerel ♥ 27-7-2018 (nog even geen voorgevoel voor geslacht) Crol ♥ 10-07-2018 - meisje Ikook ♥ 30-07-2018 - jongen Ciska ♥ 2-8-2018 - meisje Zet hierboven de datum waarop je verwacht te bevallen en doe een gokje welk geslacht je baby heeft.
Ik weet hoe je je voelt. Heb de rest van de week vrij gekregen van de huisarts maar geen medicatie. Wel advies om om de 2u kleine dingetjes te eten. Liefst van al veel toastjes enzo.... Nog een paar weken doorbijten.... hoop dat die snel om zijn maar zoals de dagen nu gaan
Oh @Desse , ik had gehoopt dat ik de laatste was die afviel van de lijst! Ik wens je heel veel sterkte!! Ik heb dit weekend het vruchtzakje verloren... gisteren controle echo en mijn baarmoeder is 'leeg' dus dat was heel confronterend maar ook wel fijn te weten dat curettage niet nodig is! Aan de andere dames! Jullie kunnen aftellen naar de 12 weken, dan gaat de misselijkheid wel wat afnemen! Ik hoop oprecht dat er nu niemand meer afvalt! Veel succes allemaal!
Is iedereen hier zo misselijk? Of zijn er ook die dat niet hebben? Ik heb nog geen een keer overgegeven en ik ben alleen maar misselijk met vlagen 1 à 2x per dag. Dat is soms vervelend, maar niet zo erg dat het belemmerend is.