Ja, heb ik ook gedaan! Ze zei toen dat ze mij wel wil garanderen dat ze sowieso bij de bevalling is (want daar heb ik het meeste schrik voor, dat ze dan niet komt), maar dat vond ik een beetje raar. Je kunt toch niet garanderen dat je niet al bij een bevalling bezig bent of die dag zeker niet ziek bent? Maar ze is wel ontzettend lief en meelevend hoor. Ze is zelf geen echoscopiste, dus ik moet via een echobureau en dat kun je moeilijk eerder krijgen dan.
Oke! Nou hopelijk knap je snel op! Heel veel succes zo bij de gynecoloog!! Kga vrijdag ook maar ff aan de verloskundige vragen of ze ff naar mn maag kan kijken/voelen. K weett wel dat t echt beroerd voelt!
Hier ook echt mega misselijk.... krijg overdag amper een paar happen door mn keel. Gelukkig is t rom 17h over en kan ik dan goed eten.... en standaard s ochtends overgeven.... maar ja ik weet dat t kan komen doordat t er 2 zijn dus ja dan accepteer ik t maar....
♥ Zwanger & uitgerekend: 16 t/m 31 juli 2018 ♥ 16 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje ❤️ 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje ❤️ papillons, 29 jaar, 2e kindje ❤️ 18 juli 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje - verrassing 20 juli Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje❤️ 22 juli Neeltje1985, 31 jaar, 2e + 3e kindje ❤️❤️ Gekleurdeoogjes, 29 jaar, 1e kindje Soeur, 34 jaar, 3e kindje 23 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje ❤️ 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje - verrassing Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje Kimmetje88, 1e kindje 27 juli 28 juli Evie87, 30 jaar, 1e kindje MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje Lightblue, 25 jaar, 3e kindje - verrassing Nientje87, 30 jaar, 1e kindje 29 juli 30 juli HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje 31 juli ♥ kloppend hartje Meisjes (..) | Jongens (..) | Verrassing (3) Sterretjes/vlinderkindjes ☆☆☆☆☆☆☆ Manana, Miss M, Niki2014, Mamaaa30, Tjemmie, Juf1987, Desse Afspraken December 2017 6 december: HarleyQuinn, eerste echo 6 december: Nientje87, eerste echo 6 december: Crol, extra echo 7 december: papillons, intake gyn + echo 8 december: Haakmuts1988, 2e echo + intake 11 december: Gekleurdeoogjes, 1e echo 13 december: Joanne123, Vitaliteitsecho en intake 13 december: MimaMerel, vitaliteitsecho + intake vk 13 december: kinderwens87, 1e echo 13 december: Lightblue, 1e echo 13 december: kimmetje88, 1e echo 14 december: iez, 1e afspraak gynaecoloog 14 december: LadyBird90, vitaliteitsecho 15 december: Lightblue, intake vk 19 december: kinderwens87, intake vk 20 december: Lightblue, 2e echo 27 december: Crol, controle vk 28 december: Kia Kaha, termijn echo + nipt Januari 2018 9 januari: Crol, termijnecho Februari 2018 ... Babyshot! MimaMerel ♥ 27-7-2018 (nog even geen voorgevoel voor geslacht) Crol ♥ 10-07-2018 - meisje Ikook ♥ 30-07-2018 - jongen Ciska ♥ 2-8-2018 - meisje Zet hierboven de datum waarop je verwacht te bevallen en doe een gokje welk geslacht je baby heeft.
Yess ook hier vanmiddag een mooi kloppend hartje gezien, echt fantastisch mag volgende week weer terug voor een vitaliteitsecho. Ik heb de laatste dagen dat ik rond het avondeten misselijk word, krijg amper m'n warme eten naar binnen. Dan maar wat crackertjes extra (Ik krijg op mijn iPad het hartje achter mijn naam niet voor elkaar in de lijst. Misschien dat een volgende aanpasser dat meteen voor mij kan doen )
♥ Zwanger & uitgerekend: 16 t/m 31 juli 2018 ♥ 16 juli Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje ❤️ 17 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje ❤️ papillons, 29 jaar, 2e kindje ❤️ 18 juli 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje - verrassing 20 juli Iez, 36 jaar, 2e kindje (van de 6) 21 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje❤️ 22 juli Neeltje1985, 31 jaar, 2e + 3e kindje ❤️❤️ Gekleurdeoogjes, 29 jaar, 1e kindje Soeur, 34 jaar, 3e kindje 23 juli Kia Kaha, 31 jaar, 2e kindje ❤️ 24 juli Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje - verrassing Thea23 , 32 jaar, 4e kindje 25 juli 26 juli Joanne123, 25 jaar, 1e kindje Kimmetje88, 1e kindje 27 juli 28 juli Evie87, 30 jaar, 1e kindje MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje Lightblue, 25 jaar, 3e kindje - verrassing Nientje87, 30 jaar, 1e kindje HarleyQuinn, 32 jaar, 3e kindje ❤️ 29 juli 30 juli LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje 31 juli ♥ kloppend hartje Meisjes (..) | Jongens (..) | Verrassing (3) Sterretjes/vlinderkindjes ☆☆☆☆☆☆☆ Manana, Miss M, Niki2014, Mamaaa30, Tjemmie, Juf1987, Desse Afspraken December 2017 6 december: HarleyQuinn, eerste echo 6 december: Nientje87, eerste echo 6 december: Crol, extra echo 7 december: papillons, intake gyn + echo 8 december: Haakmuts1988, 2e echo + intake 11 december: Gekleurdeoogjes, 1e echo 13 december: Joanne123, Vitaliteitsecho en intake 13 december: MimaMerel, vitaliteitsecho + intake vk 13 december: kinderwens87, 1e echo 13 december: Lightblue, 1e echo 13 december: kimmetje88, 1e echo 14 december: iez, 1e afspraak gynaecoloog 14 december: LadyBird90, vitaliteitsecho 15 december: Lightblue, intake vk 19 december: kinderwens87, intake vk 20 december: Lightblue, 2e echo 27 december: Crol, controle vk 28 december: Kia Kaha, termijn echo + nipt Januari 2018 9 januari: Crol, termijnecho 3 januari: HarleyQuinn, 2e echo 17 januari: HarleyQuinn, termijn echo Februari 2018 ... Babyshot! MimaMerel ♥ 27-7-2018 (nog even geen voorgevoel voor geslacht) Crol ♥ 10-07-2018 - meisje Ikook ♥ 30-07-2018 - jongen Ciska ♥ 2-8-2018 - meisje Zet hierboven de datum waarop je verwacht te bevallen en doe een gokje welk geslacht je baby heeft.
ook hier een goede echo 2 dagen naar voor gezet en een kloppend hartje Ineens nieuwe afspraken vastgelegd waaronder de 12 weken echo met nekplooi en niptest. Nu genieten ❤️❤️
Gefeliciteerd dames!! Ik houd van goed nieuws! Hier overigens ook niet heel misselijk, wel enorme honger steeds en als ik dan niet eet dan wel misselijk. Soms bij bepaalde geuren ineens neiging tot overgeven maar tot nu toe gaat dat goed. Ik ben vooral erg moe. Het helpt ook niet dat mijn zoontje al weken 's nachts aan het spoken is of 's morgens heel vroeg wakker is. @Ciska85 , waarom ga je niet voor een pretecho? Neemt misschien wat zorgen voor je weg. @Desse , hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en is het achter de rug. @juf1987 'fijn' dat je lichaam het zelf gedaan heeft, hopelijk is het bij jullie snel weer raak.
Oh en voor wie zin heeft om voor mij iets aan te vullen op de lijst (ben daar niet zo'n ster in), ik heb op 18 december intake bij de gynaecoloog, 28 december termijnecho & nipt en 26 januari geslachtsbepalingsecho .
@LadyBird90 en @HarleyQuinn super fijn die mooie echo's. Nu lekker genieten! @juf1987 wat fijn dat je lichaam het heeft opgepakt maar wel erg verdrietig natuurlijk. Maar zwanger worden na miskraam kan erg snel gaan dus duim voor je dat dat voor jou ook het geval is!
Ja dat kan inderdaad. Ik weet niet hoeveel het er hier zijn maar ik ben dus ook flink ziek: misselijk de hele dag en overgeven. Weinig kunnen eten en ontzettende darmkrampen van wat ik wel binnenkrijg. Zoveel zwaarder dan bij m'n eerste! Toen ben ik letterlijk het hele eerste trimester doorgefietst zonder ook maar ergens een beetje last van te hebben. Zo'n andere gewaarwording dit. Baal er wel een beetje van, en de echo duurt ook nog een week...
Ja het is wel een goed teken hoor misselijkheid. Dus denk dat dat wel goed zit. Vorige zwangerschap ook misselijk en braken maar dat duurde altijd maar tot 10h in de ochtend en als ik honger had. Nu de hele dag ellendig en dan zo'n kleintje om voor te zorgen.... pfffff valt me wel zwaar moet ik zeggen. Maar ja het is voor een goed doel.
De verloskundige zei dat het wel een goed teken is, een teken van heel veel HCG aanmaak. Morgen intake gyn. Best wel spannend weer
Dames die een kloppend hartje hebben gezien: gefeliciteerd!! Wat moet dat fijn zijn zeg! Hier valt het qua misselijkheid mee, vandaag de eerste keer dat ik moest kokhalzen van een bepaalde geur en in de ochtend een heel klein beetje misselijk. De vermoeidheid daarentegen is zo extreem, vind mezelf er geen leuker mens/mama op worden en heb helaas geen mogelijkheid om even wat bij te slapen.
Oh dat herken ik echt wel. Hier noppes aan misselijkheid maar zo vreselijk moe. Alles voelt dan ook gelijk zo zwaar, Mn lichaam lijkt wel van beton.
Ik vind het ook veel zwaarder dan de 1e. Ik doe dit ook nooit meer ik heb altijd een wens voor 3 gehad maar die heb ik nu aangepast naar 2. Het ging iets beter maar ik spuug me sinds een paar dagen weer helemaal leeg. Morgen naar de vk en het probleem bespreken.