Hadden jullie ook last van de warmte laatste week? Ik ben echt een warmte mens, maar niet in mijn zwangerschap kom ik nu achter hihi
♥ Zwanger & uitgerekend: 16 t/m 31 juli 2018 ♥ 15 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje ♡ 16 juli papillons, 29 jaar, 2e kindje ♡ 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje ♡ 22 juli Neeltje1985, 32 jaar, 2e + 3e kindje ♡♡ 23 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje ♡ Soeur, 34 jaar, 3e kindje ♡ 26 juli Nientje87, 30 jaar, 1e kindje ♡ 27 juli Kimmetje88, 29 jaar, 1e kindje ♡ LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje ♡ Sunny37, ... jaar, 1e kindje ♡ 28 juli Evie87, 30 jaar, 1e kindje ♡ MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje ♡ HarleyQuinn, 33 jaar, 3e kindje ♡ 29 juli Beertje2007, 32 jaar, 2e kindje ♡ Meisjes (6) | Jongens (6) | Verrassing (2) Sterretjes/vlinderkindjes ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Manana, Miss M, Niki2014, Mamaaa30, Tjemmie, Juf1987, Desse, Kia Kaha, Iez, kinderwens87 Weer zwanger: Manana, Miss M, Niki2014, Desse, Tjemmie, Juf1987 Afspraken Mei 2018 1 mei, Crol, 3/4hd echo 8 mei, LadyBird90, gyn 15 mei, LadyBird90, intake kraamzorg Babyshot! MimaMerel ♥ 27-07-2018 jongen Crol ♥ 10-07-2018 - meisje Ciska ♥ 02-08-2018 - meisje Papillons ♥ 18-07-2018 - jongen Kimmetje88 ♥ 27-07-2018 - meisje Beertje2007 ♥ 26-07-2018 - meisje LadyBird90 ♥ 17-07-2018 - meisje Neeltje1985 ♥♥ 06-07-18 - meisje en jongen Zet hierboven de datum waarop je verwacht te bevallen en doe een gokje over het geslacht van je kindje.
Ben de warmte zo ondertussen wel gewend. Met mn vorige zwangerschap rond dit termijn naar Italie geweest met 40 graden en daarna was t in NL ook nog weken boven de 30 graden. Maar kan me voorstellen dat je liever een graadje of 20 hebt hoor! Gewoon niet teveel doen als t zo heet is.
Door het nieuwe aangepaste lijstje ben ik de laatste! :-/ Hoop dat ik 2 weekjes eerder beval Heb volgende week een afspraak met de VK en ga vragen of ik een extra echo mag vanwege zijn grootte. Wil eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben straks.....
zo ben even een tijdje afwezig geweest, we waren namelijk lekker 2 weken op vakantie, en daardoor geen last gehad van de warmte. dat was ik al even gewend. Kleine trappelt goed, verder geeft mijn lijf af en toe toch echt aan dat ik wat rustiger aan moet gaan doen. Op het moment erg verkouden door de airco in het vliegtuig , erg leuk om er dan achter te komen dat ik mijn normale neuspray niet gebruiken mag. met als resultaat dat alle holtes zeer doen en mijn oren dicht zitten. kortom met de zwangerschap gaat het goed, maar ik heb mezelf wel eens beter gevoeld...
@kimmetje88 lekker vakantie! Heerlijk! Vervelend van je verkoudheid! Hopen dat t snel over is. Physiomer baby mag je wel gebruiken en is een goede vernevelaar om ook in je holtes te komen. Ik zweer erbij. Gebruik t preventief bij mn dochter en als ze echt verkouden wordt is t met wat meer gebruik ook binnen 2dagen minder erg.
Oh sorry meiden. Even stil geweest van mijn kant. Ik zal de berichten nog teruglezen. Hier gaat alles goed behalve dat alles wel wat zwaar wordt. Baarmoeder zit al op 37/38 weken hoogte en mn buik ziet er ook uit alsof ik elk moment kan bevallen. Nou ja de kleintjes groeien oog goed. Wel wat last van mn ribben hier. Verder nog maar 2 weekjes werken en dan verlof. Een nog zo'n 10 weekjes.... ben aan t aftellen. Al hoop ik wel dat ze zo lang blijven zitten.
Hallo dames! K zou graag met jullie willen meekletsen als het (nog) kan... ik ben inmiddels 26.3 en 29 juli uitgerekend van ons 3e kindje... Bij mijn eerste was ik heel fanatiek hier op zp en bij mijn 2e uiteindelijk ook.. daar zijn 2 hele leuke fb groepen uitgekomen... door heel wat persoonlijke issues geen tijd gehad om me aan te melden maar aangezien ik nu wat minder werk en er wat meer rust is vind ik het toch wel weer leuk om samen af te tellen naar de baby's! (Als k welkom ben natuurlijk ) k heb geprobeerd wat terug te lezen maar waar ik dacht dat bij mijn eerste zwangerschappen mijn hersenen steeds krompen ben ik ze nu helemaal verloren denk... Groetjes
Ha dames, ook hier wat minder aanwezig. Het gaat op zich allemaal goed, merk wel dat ik na een paar slechte nachten echt op ben en ik beweeg me alsof ik een oud vrouwtje ben haha. Bij elke trap ben ik buiten adem en plof ik neer op een stoel, bank etc. Ik moet nog een dag werken en dan hebben we een weekje vakantie. En dan tik ik al de 30 weken aan . Krjig wel zin aan verlof. Gewoon even niks, hopelijk ook wat meer rust in m'n hoofd . Oh en deze ligt ook in stuit. Natuurlijk kan het nog alle kanten op maar vraag me af of dat nog gaat gebeuren.
♥ Zwanger & uitgerekend: 16 t/m 31 juli 2018 ♥ 15 juli Kris81, 36 jaar, 2e kindje ♡ 16 juli papillons, 29 jaar, 2e kindje ♡ 19 juli Ciska85, 32 jaar, 2e kindje ♡ 22 juli Neeltje1985, 32 jaar, 2e + 3e kindje ♡♡ 23 juli Crol, 28 jaar, 2e kindje ♡ Soeur, 34 jaar, 3e kindje ♡ 26 juli Nientje87, 30 jaar, 1e kindje ♡ 27 juli Kimmetje88, 29 jaar, 1e kindje ♡ LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje ♡ Sunny37, ... jaar, 1e kindje ♡ 28 juli Evie87, 30 jaar, 1e kindje ♡ MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje ♡ HarleyQuinn, 33 jaar, 3e kindje ♡ 29 juli Beertje2007, 32 jaar, 2e kindje ♡ Houtehart, 29 jaar, 3e kindje ♡ Meisjes (6) | Jongens (6) | Verrassing (2) Sterretjes/vlinderkindjes ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Manana, Miss M, Niki2014, Mamaaa30, Tjemmie, Juf1987, Desse, Kia Kaha, Iez, kinderwens87 Weer zwanger: Manana, Miss M, Niki2014, Desse, Tjemmie, Juf1987 Afspraken Mei 2018 1 mei, Crol, 3/4hd echo 7 mei, houtehart, groei echo 28 weken en vk 8 mei, LadyBird90, gyn 15 mei, LadyBird90, intake kraamzorg 23 mei, houtehart, intake kraamzorg Babyshot! MimaMerel ♥ 27-07-2018 jongen Crol ♥ 10-07-2018 - meisje Ciska ♥ 02-08-2018 - meisje Papillons ♥ 18-07-2018 - jongen Kimmetje88 ♥ 27-07-2018 - meisje Beertje2007 ♥ 26-07-2018 - meisje LadyBird90 ♥ 17-07-2018 - meisje Neeltje1985 ♥♥ 06-07-18 - meisje en jongen Houtehart ❤ 27-07-2018 - meisje Zet hierboven de datum waarop je verwacht te bevallen en doe een gokje over het geslacht van je kindje.
Leuk dat ik mee mag kletsen! Terug lezen met me zeefhoofd word lastig maar had iedereen een goeie 20 weken echo? Hier wel ! Ik vind deze 3e zwangerschap behoorlijk pittig... heb er al 2 rondlopen en mijn jongste is van Jan 2017 dus nu 15 maanden... mijn lijf is t er niet mee eens en dat resulteert in allemaal kwaaltjes... (hoeft van mij niet zo) maar vandaag fijn steunkousen (alleen dan panty) aan laten meten om te proberen me spataderen in bedwang te houden verder heb ik bi alleen niet in me heupen maar in me schaambeen en dat is soms zooo pijnlijk... maar we klagen niet... "Nog maar 13.5 week"
@Houtehart leuk dat je meekletst. Pfff ik vind deze ZS ook stuk zwaarder dan eerste.... Maar goed draag er ook 2 natuurlijk. Hier om de haverklap ziek.... nu weer verkoudheid. En mn buik is al zo groot al 38 weken bij mn zoontje. Maar hier is t aftellen dan ook begonnen... nog 9.5 week Bekkeninstabiliteit lijkt me erg vervelend zeg! En zeker met 2 kleintjes.
Ik zag het indd! Wat super leuk een tweeling! En indd aftellen is begonnen... ene kant vind ik alles langzaam gaan en andere kant denk ik, Nog paar weekjes en dan verlof!
Haha... het begin van mijn zwangerschap is nogal rommelig gegaan en een hoop stress en ellende.. (niet met de zwangerschap overigens) dus vandaar denk dat t voelt alsof ik pas 26 weken ben terwijl voor ik t weet weer een meloen uit me gat pers anyway.. lekker een weekje... ga je met 30 weken?
Leuk dat je meekletst @Houtehart Wat betreft deze ZS moet ik zeggen dat het beter gaat dan mn 1e. Bij mn 1e lag ik namelijk vanaf nu alleen nog maar op de bank met uitzondering van mini stukjes lopen :-| mn buik is hier ook helaas 6 weken groter zeg maar vergeleken bij de 1e hahaha
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar buikfoto’s, meiden! Hier ook wel een groeispurt gemaakt de laatste weken.. hieronder een fotootje van anderhalve week geleden, tijd voor een nieuwe weer! @Houtehart welkom! Gaat hard allemaal hè.. @Neeltje1985 zo dat gaat zeker snel! Je bent ook wel toe aan verlof denk ik? Krijg je eigenlijk een ks? Sorry, weet niet zo goed of dat misschien wel standaard is, of dat je het misschien al verteld hebt @Kris81 ik kijk ook wel uit naar verlof hoor, haha! En dat van traplopen herken ik wel Spannend, stuitligging. Hopelijk draait ze nog goed!