Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik heb 3 x borstontsteking gehad bij de jongste en had toen voornamelijk koorts en rode warme harde plekken in mijn borst. Heel naar.

    Nu is het bij mij ook rood en warm maar dat komt door de melk aanmaak en de groei van de klieren.

    Hoop dat het dat bij jou ook is.

    Hoe is het verder hier?

    Ik voel me echt Dikkie dik. Baarmoeder zelf zit dik tegen mijn ribben aan waardoor ik echt last heb van omhoogkomend maagzuur en Ook snachts waardoor ik mij vaak gruwelijk verslik. Vandaag heb ik echt flink lopen mopperen. Dat ik er echt klaar mee was en er zo geen lol aan is en niemand mij begrijpt :oops: Zoveel rust is zo kak met een groot gezin en zoveel te doen. Drama Queen ten top. Shame on me
     
  2. yvonneh

    yvonneh Actief lid

    26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Moeilijke maar goede beslissing om te stoppen met werken! Als het niet meer gaat dan gaat het niet meer.

    Ik hobbel nog steeds mooi door, ik buk iets minder en bij sommige mensen kan ik niet meer achter het bed langs, dus dan helpen collega’s mij :roflmao:

    Thuis nog volledig huishouden, van 1 paard de stal en de wei dagelijks leeg halen en van 2 pony’s de wei dagelijks leeg halen (ontdoen van mest).
    Boodschappen doe ik alleen maar man lief tilt de tassen uit de auto!

    Vandaag ook weer bezig geweest met klussen, deur en muur plinten geschuurd.

    Morgen hele dag in Ede zitten bij Nursing experience! Heb er zin in!

    Vieren jullie trouwens ook nog pakjes avond vandaag?
     
  3. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik hoop t ook. Zitten geen harde plekken.

    Ach de hormonen. Ik ben de hele dag al saggo en er ook helemaal klaar mee haha.hoort er geloof ik beetje bij hoor
    Voor maagzuur kan je omeprazol halen. Mag je gewoon gebruiken (kan altijd in overleg met arts)
    Hier zit de kleine ook hoog, maar toch op vaak laag. Ik voel heel vaak schoppen zowel bij mn ribben als mn vagina. Echt letterlijk. Mn zoontje was zoveel rustiger haha. Heb nu soms dat mn hele buik heen en weer gaat.
    En dan vragen vriendinnen wel eens oh dat voelt zeker leuk. Euhh ja voor 1 minuut 1x per dag, maar zodra ik zit of lig begint t he en ze houd het enorm lang uit haha
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk nog zo actief kunnen zijn. Geniet er nog maar van hoor.
     
  5. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Omg ik denk dat ik een verzakking heb van binnen.
    Na wat rond gelezen te hebben kwamen we tot die conclusie. Voelde opeens in mn vagina harde bulten aan de onderkant.
    Vraag me wel af of ik nu morgen mn gyn hiervoor moet bellen eigenlijk
     
  6. Rl84

    Rl84 Actief lid

    2 apr 2015
    153
    63
    28

    Ik zou het wel doen, vragen kan altijd.Anders blijf je er toch over denken.


    Ik werd gisterenavond gebeld door de verloskundige.Eerste wat ik dacht was huh?!? Schrik niet zei ze,ik heb een vraag aan je....We zijn bezig met een nieuw echoapparaat.En zoeken nog iemand om dit op uit te proberen.super leuk,vrijdag mag ik dus nog x voor een extra echo!
     
    yvonneh en Kinderwens87 vinden dit leuk.
  7. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Dat zijn leuke dingen:). Veel plezier!
     
  8. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Oehh dat is altijd leuk!
     
  9. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Dat is zeker leuk! Veel plezier morgen

    @Beebylove ik zou inderdaad gewoon even bellen om het na te laten kijken
     
  10. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Goedemorgen allemaal:)

    Nog even en we mogen al beginnen met aftellen.

    @Rl84 wat leuk geniet ervan!

    Ik heb straks vk afspraak staan van 40 mino_O ben erg benieuwd waarom ze 40 min hebben inpland.
     
  11. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Mijn afspraak aanstaande week is ook 40 min. Echo en gesprek over de bevalling.
     
  12. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Is dit bij de gehele vaginawand?
    Of alleen aan de kant vh rectum(endeldarm)?
    Als het alleen aan de kant vh rectum is zou het ook kunnen zijn dat het ontlasting is... zeker wanneer je stevige/harde ontlasting hebt...
    Als dat t geval is zou het weg moeten zijn nadat je voor de grote boodschap bent geweest en zeker weet dat het leeg is.

    Hopelijk valt t mee...
    Maar heb je ook klachten?
    Bij twijfel gewoon even de Gyn of vk raadplegen.
     
  13. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Het is enkel daar idd. Maar als ik erop druk voel ik in mn darm niets. Maar het is nu veel zachter terwijl ik niet naar het toilet ben geweest. Ik ben bang dat het verzakking is, want dat word minder na aantal uren liggen en savonds zou het erger zijn. Dus ik kijk nog vanavond even en anders bel ik morgen.
     
  14. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik ben al aan het aftellen :roflmao:
     
  15. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht

    :roflmao::roflmao::roflmao: Ik ben dr ookwel klaarmee eerlijk gezegd. Ik vroeg net of de ks met 38 weken kon, maar nee hoor ik moet gewoon braaf blijven dragen.
     
  16. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht

    Ik heb geen echo, maar was gewoon ff alles doornemen enzo. Met 32 weken heb ik echo voor de nierbekken van het mannetje.
     
  17. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Mij kan het inmiddels ook niet snel genoeg gaan... Ik heb alweer een week last van bruin bloedverlies. Dinsdag toch maar weer de verloskundige gebeld. Kon gisteren in het ziekenhuis terecht. En blijkbaar komen de bloedingen niet van de baarmoedermond, maar van de onderkant van de placenta. De gyn heeft nu voorlopig de zorg overgenomen van mijn eigen verloskundige om alles extra in de gaten te houden dat de placenta goed zijn werk blijft doen en de bloedingen niet uitbreiden. Over twee weken ook een groeiecho en weer op controle. Afgelopen weekend ook ineens steken in mijn buik. Blijkbaar wordt de baarmoeder geprikkeld door de bloeding. Dus dit is even een flinke domper zeg. Nu even ook wat meer angst en onzeker of alles goed gaat. Ik was er echt vanuit gegaan dat ze weer zouden zeggen dat er niets aan de hand is, en dat het gewoon weer de baarmoedermond zou zijn.
     
  18. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Oef dat is even een flinke domper zeg. En nu volledige rust houden?
     
  19. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Dat heeft ze verder dan weer niet gezegd. Maar ik hoef nog maar zo’n 2,5 week te werken en dan vakantie en verlof. Dus de komende weken op kantoor ga ik al minderen. Gelukkig is mijn baas heel begripvol. Maar ja, thuis zijn de meeste prikkels om te veel te doen :$
     
  20. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Jeetje we zijn wel aan het klungelen hier:(. Hopelijk helpt het meer rust houden, en is het bloeden snel voorbij
     

Deel Deze Pagina