Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Ik verveel me ook echt nu al thuis.. probeer iedere dag dat ik de kids niet heb wat extra in huis te doen, maar merk dat alles al snel te veel is en snel harde buiken. Maar niets doen dan word ik gek vrees ik:oops:
     
  2. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier ook planning er januari aan te beginnen hoor. Ken mezelf een beetje anders doe ik t dan alsnog haha

    Ik word vooral gek van dat mn lichaam t allemaal niet meer wil. En dat buiten alle verplichte dingen die ik moet doen blijft er weinig ruimte over iets voor mezelf te doen. Ik sta graag in de keuken om te koken en bakken, maar doe het nu amper.
    Kerstfilms op Netflix bijna allemaal al gezien haha
    Vandaag wel stukje administrat8eadministratie gedaan en mn kastje 2e laag verf gegeven. Nouja alleen de buitenkant. Binnenkant heft maar 1 laag en vind t wel best haha
     
  3. DerbyDame

    DerbyDame Lid

    12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    Dat herken ik wel. Ik ben ook veel sneller moe.. Nu werk ik ook nog 40 uur, misschien dat het daardoor komt? Ik kan lang niet alles meer doen 's avonds, soms lukt koken niet eens. Ik heb dan de luxe dat mijn man dat wel wil doen. Maar is soms wel frustrerend.
     
  4. Rl84

    Rl84 Actief lid

    2 apr 2015
    153
    63
    28
    Kraamzorg is vanmiddag ook hier geweest voor intake.

    Geen energie herken ik.Probeer smorgens wat te doen wat (moet) huishoudelijke en smiddags soms ook nog wat moet dingen en anders iets voor mezelf.

    Kamer is hier nog niet klaar, moet nog 1 laag tex op.denk ook dat ik 4 WK van te voren pas ga wassen ofzo.
     
  5. yvonneh

    yvonneh Actief lid

    26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De kleertjes wassen wil ik gaan doen als de kledingkast in elkaar zit van de baby.
    Ergens in januari wordt dat.
     
  6. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier komt kraamzorg 11 januari kennis maken en wensen doornemen. Zal voornamelijk om mn zoontje draaien denk ik. Wel dat ze de kleine meid af en toe over neemt dat ik mn zoontje wat aandacht kan geven.
    Heb nogal een bijzonder zoontje. ADHD. En al veel mee gemaakt in zn 6 jaartjes jonge leeftijd. Al heb ik niet enorm t idee dat het hem schade heeft gebracht, maar er zijn wel heftige dingen gebeurt. Maar wil niet dat hij straks het gevoel zou krijgen dat we geen tijd meer voor hem hebben. En vooral ik moet daar op gaan letten natuurlijk vanwege bv etc. Komt vast goed
     
  7. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    De kraamzorg moet hier nog contact opnemen om de intake te plannen. Als ik deze week nog niets heb gehoord, dan bel ik zelf maar even op.

    De kleertjes was ik ook pas in januari, maar ik ben al wel alle andere dingen aan het wassen, zoals dekentjes, hoeslaken, hydrofiele doeken, etc. Ieder weekend een wasje. Anders is het straks zoveel in 1x. Daar heb ik dan ook weer geen zin in haha.
     
  8. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Vanochtend voor hey eerst sinds weken weer helderrood bloedverlies :cry:. Het liep zo de wc in. Kan om 8.30 bij de vk terecht. Die stress iedere keer weer:cry:
     
  9. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ohh nee!! Sterkte en s6 straks. Laat je gauw wat horen. Ik duim dar het een bloedvaatje is in je baarmoeder mond ofzo.
     
  10. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Zal ook wel weer zo zijn, net als vorige keren, maar ben het zo beu:(
     
  11. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ai, dat is echt niet fijn! Gelukkig kun je meteen terecht. Veel sterkte!
     
  12. Silvetris

    Silvetris Lid

    16 jun 2018
    72
    18
    8
    Vrouw
    Dat is iedere keer weer schrikken. Hopelijk valt het mee
     
  13. Silvetris

    Silvetris Lid

    16 jun 2018
    72
    18
    8
    Vrouw
    Even een vraagje

    Sinds gisteren ben ik een beetje misselijk en sinds vanmorgen hoofdpijn aan een kant
    Misschien gewoon een griepje maar soms hoor je dat dit gelinkt wordt aan eclampsie.
    Heb dit nooit gehad bij mijn vorige zwangerschappen dus kan nu toch ook niet ineens zwangerschapsvergiftiging krijgen?
     
  14. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Volgens mij kan het wel. Ik zou voor de zekerheid je vk bellen.
     
  15. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk, maar snap dat je het beu bent.
    Ik zit hele tijd te refreshen of je al wat weet
     
  16. Silvetris

    Silvetris Lid

    16 jun 2018
    72
    18
    8
    Vrouw
    Ik heb de verpleegkundige van het ziekenhuis gebeld en wordt teruggebeld wanneer ik vandaag langs kan komen.
    Hoop gewoon een griepje. Voel mij dan wel weer bezwaard als ik daarvoor langs moest komen en dat het niets is
     
  17. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Zit nu aan de ctg in het ziekenhuis. Krijg weer allemaa controles ivm bloedverlies en dar de kleine meid al een paar dagen war rustiger is. Echo gemaakt bij vk en zij zag in de vruchtzak een soort vochtholte die ze niet kon plaatsen. Afwachten dus maar weer
     
  18. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Je kan t maar beter hebben uitgesloten
     
  19. Silvetris

    Silvetris Lid

    16 jun 2018
    72
    18
    8
    Vrouw
    Hopelijk is alles goed. Zal duimen voor jullie! Sterkte. Die spanning is niet fijn
     
  20. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Oh jeetje spannend
     

Deel Deze Pagina