Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Misschien een vieze vraag, maar hebben jullie ook wel eens wat gelige/bruinige afscheiding? Heb t nu al aantal dagen en vroeg me af waar dat door zou komen

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Buinig vrijwel continu, is bij mij oud bloed icm afscheiding of slijm. Geel ken ik niet..

3. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja t is meer bruin dan geel.
    Misschien moet ik t morgen eens benoemen aan de telefoon als ik va bellen voor controle afspraak.
    Had net denk ik wel indaling weeën. T trok door tot mn benen. Al heb ik geen flauw idee hoe ze ligt.
    De pijn kan ook gewoon spanning zijn. Mn man zn oom is plots overleden in zn slaap. Zaterdag hebben we dus begrafenis.

4. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Bruin klinkt meer als oud bloed, geel klinkt meer als mogelijk infectie... zou het zeker even bespreken met je vk danwel gyn...

5. DerbyDame

DerbyDame Lid

12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    @Beebylove Is dat dan niet de slijmprop? Alhoewel dat wel erg vroeg zou zijn.. Heb je de verloskundige al gesproken toevallig?

6. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Bruin is bij mij oud bloed. En normale afscheiding als het op is gedroogd zit bij tussen wit en geel in. Misschien is het oud bloed vermengd met normale afscheiding..?

Zou het gewoon even vragen aan de vk.

7. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ze zei dat het geen kwaad kon. Als ik jeuk kreeg wel even naar de huisarts.
    Heb De 11e een afspraak staan nu

8. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar :)

Vandaag weer een groeiecho gehad en op controle bij de gyn. De groeiecho was goed. Alles ligt op schema. De beentjes waren nu ook weer gemiddeld, waarschijnlijk de vorige keer gewoon verkeerd gemeten. En controle was verder ook goed. Moet nu wel definitief onder controle blijven in het ziekenhuis blijven. En ook de bevalling zal niet meer door mijn ‘eigen’ verloskundige gedaan worden in het ziekenhuis, maar door de verloskundige van het ziekenhuis. Ik vind het allemaal prima!

En vanmiddag is mijn verlof officieel begonnen. Yay! :)

Kinderwens87 vindt dit leuk.
  9. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ook de beste wensen.
    Fijn dat alles goed was! Kan niet wachten tot ik over 1,5 week weer mag. Word op een of andere manier zo onzeker

10. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Dat snap ik heel goed. Hopelijk kun je jezelf tot die tijd nog een beetje afleiden.

11. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Vast wel. Heb nog genoeg te doen haha
    Had het bij mm zoontje ook op het einde zo erg. Hele zwangerschap wel, maar de laatste weken word het erger lijkt wel

12. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Hopelijk heb je ook snel duidelijk of je eerder ingeleid kan gaan worden. Dat scheelt misschien ook weer wat onzekerheid.

13. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Dat zal zeker mee spelen hoor

14. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Kleine meid is hele dag al aan t draaien en doen. Snap ook echt niet hoe ze ligt haha
    Man minder blij, want door dat gedraai allemaal lucht in mn darmen :roflmao::roflmao::oops:

DerbyDame vindt dit leuk.
  15. DerbyDame

DerbyDame Lid

12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    Iedereen de beste wensen!

@Missannie fijn dat het goed gaat met de kleine. En lekker dat je verlof ook is ingegaan. Moet je nog veel doen thuis?

Ik heb steeds vaker gebroken nachten. Kan om de een of andere reden op mijn linker zij niet meer lekker slapen.. En ben zo veel wakker o_O

16. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Slapen? Wat is dat? :roflmao:

DerbyDame vindt dit leuk.
  17. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Beste wensen allemaal!

@Missannie Fijn dat de groeiecho goed was! En wat heerlijk dat je verlof is begonnen! Lekker van genieten :thumup:

Slapen is hier ook nogal problematisch. Ik ben hartstikke moe, maar mijn lijf is zo onrustig. Vooral die rusteloze benen zijn zó irritant. Gebruik sinds een paar dagen weer magnesiumtauraat dus hoop op spoedige betere tijden.

Vanavond hier ook groeiecho. Ik ben heel benieuwd hoe groot hij wordt geschat. Mijn buik is iig enorm. Er wordt al weken gevraagd of ik bijna moet bevallen :confused: En ik ben ook heel benieuwd of hij nog goed ligt nadat ik hem heb gedraaid. Ik weet bijna zeker van wel, maar toch blijft het spannend.

18. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Eigenlijk is alles zo’n beetje klaar in huis. Vriendlief moet nog even een paar dingen doen. Nu alleen zelf nog een beetje de rust vinden haha!

En slapeloze nachten... Heel herkenbaar! Hier ook. Ik ben gebroken, maar goed en lang slapen hoh maar. Maar mijn lijf voelt zo onrustig joh.

19. DerbyDame

DerbyDame Lid

12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    @Nainen Spannend! Bij mij heeft nog niemand gezegd/gevraagd dat ik vast al bijna ga bevallen. Zie vaak voorbij komen dat men dat zegt tegen zwangeren, maar ik heb die ervaring niet. Misschien maar goed ook :roflmao:

@Missannie Oh! Alles al klaar, wauw! Ik moet nog zóveel doen.. Als hij nu zou komen, zou hij niet eens ergens kunnen slapen :oops:

Ik sliep dus voorheen altijd goed. Heb in de afgelopen 5 jaar maximaal 3 keer slecht geslapen :rolleyes: Mijn man krijgt mij ook echt niet wakker als ik slaap. In slaap vallen doe ik binnen 5 á 10 minuten.. Dus voor mij is dit totaal nieuw :o:

20. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik voel me zo'n watje naar mn zoontje toe. Zullen de hormonen wel voor zorgen.
    Hij heeft ADHD en lijkt door een wat moeilijke periode te gaan. T is vakantie, overlijden van mn man zn oom etc. Vandaag was ie echt zo vervelend. Toen wij om 10 uur naar bed gingen hebben we hem voor de 10e keer op bed gelegd. Hele dag en avond al drama met m. Maar hij lijkt zo intens verdrietig en als ik vraag wat er is dan komt het er niet uit wat de rede van alles is.
    Ik kon er net niet van slapen. Ik Heb m alsnog om 10 uur dus heel liefjes toe gestopt terwijl mn man schreeuwend naar m zei dat ie moest slapen etc. Voel me er zo rot over. Net nog naar m toe gegaan en stiekem een kusje gegeven.
    Heb er zo'n moeite mee dat mn man steeds zo enorm boos word. Ik snap het wel, maar ons zoontje word dan gewoon bang van m. Dat vind ik dan zo zielig. Niet dat mn man m ooit wat doet verder hoor, laat dat duidelijk zijn.
    Denk dat de mannen ook gewoon weer toe zijn aan school en werken.
    Ik ben er wel aan toe dat de vakantie weer over is en ik mn eigen tijd weer beetje terug heb.
    Nu toch maar proberen te slapen

Deel Deze Pagina