Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Dat is zeker niet stom joh. Misschien toch even de gyn bellen. Die kan je wellicht ook over de telefoon geruststellen. Ook als je een verandering qua patroon merk, dan mag je ook bellen.

2. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Misschien dan toch maar doen he

3. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik mag vanmiddag langs komen. Mocht nu al gelijk, maar ze zei kom maar wanneer het uit komt
    Moeten om 1 uur met zoontje naar de psychiater voor het eerst voor medicatie dus gaan erna. Anders lig ik ook niet fijn aan die ctg

4. DerbyDame

DerbyDame Lid

12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    @Nainen Mijn moeder vertelde dat zij de hele zwangerschap 'last' heeft gehad van een niet bestaande vieze lucht in de woonkamer. Zo erg, dat mijn vader de hele woonkamer overhoop heeft moeten halen en schoon heeft moeten maken :roflmao: Ik merk zelf wel dat ik iets beter ruik, en inderdaad, vooral vieze geurtjes.

@Beebylove toch goed dat je gebeld hebt. Is altijd beter dan met onzekerheid zitten.

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    @Beebylove altijd goed om even te laten checken! Hopelijk niets aan de hand

Ik ruik wel wat beter dan normaal, maar gelukkig niet zo extreem als sommige anderen:p

6. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    @Beebylove
    Goed gedaan met bellen. Ik had percies het zelfde gisteren het was anders dan anders, maar we hebben met zn allen buikgriep:confused: ook aan bet ctg gelegen en daarna echo gehad. Vk zei dat ze geen maag kon zien, maar dat het misschien aan de schaduw van de ribben lag. Nou lekker gevoel met vraag tekens terug naar huis. Heb met me eigen gyn gesproken die zei dat de vk minder ervaren is in echo maken en dat ze foute info kan meegeven. 15 januari tijdens de afspraak gaat ze zelf nog even na kijken. Anders zag ze het natuurlijk ook niet op de 20w echo dat was een GUO in het zk.

Wat vieze geuren betreft al vanaf het begin stinkt mijn badkamer muf. Mn man heeft van alles gedaan schoonmaken, geurstokjes, geurtjes etc. Het blijft stinken ben benieuwd hoe het na de bevalling gaat ruiken. Ik vond mijn man aan het begin ruiken naar kattenbak:D:roflmao:

Wat was de kerst vakantie heerlijk de kids zijn zelfstandig ik lekker uitslapen en rusten. Ze zitten op 2 aparte scholen dat is balen met ophalen. Daarna gaat me zoon naar zwemles maandags en me dochter zit dinsdaga op brede school acedemie moet na 2 uur altijd 4-5 keer op en neer rijden ik word er zoo depressief van.
    Ik kan blijven typen:o:

Vrijdag komt de babykamer dat was ook een drama waar gaat hij slapen uiteindelijk wordt het op de kamer van me dochter en later over 2-3 jaar jongs bij elkaar. Me zoon is te gevoelig voor veranderingen het lukte hem vorig maand niet om samen met zijn zus te slapen. Hij lag 11 uur in de nacht nog wakker terwijl hij 19.30 slaapt.
    We hadden alles toen behangen en klaar voor baby kamer en een nieuwe look voor de oudste. Dat hebben we vorig keer weer overhoop gegooid ieder eigen kamer weer nieuwe behang etc etc.

Wat ik net al zei ik kan blijven typen. Dan val ik alleen maar jullie lastig en moet ook koken voor vanavond pfff

7. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Iehh ja vooral vieze luchtjes! We hadden laatste kerstfeest op het werk en ik rook alleen maar zwetende mannen. Wat grappig ok te lezen wat jullie allemaal ruiken :roflmao: Een vriendin van mij rook het als mensen hun vaatdoekje niet ‘tijdig’ in de was hadden gedaan. Dan val je dus mooi door de mand :roflmao:

Wat jij zegt herken ik ook @Pinar In de Kerstvakantie kan iedereen lekker rustig aan doen ‘s ochtends. Ik slaap met oordoppen dus ik word pas om 07:30 uur wakker. De kinderen gaan zelf naar beneden. Mijn man wordt daar dus altijd wakker van, want die slaapt niet met oordoppen. Uiteindelijk huilt er altijd wel een namelijk ;) Maar dat negeer ik gewoon, het gaat vaak nergens om (speelgoed afgepakt ofzo).

Druk zijn die dagen met zwemles hè. Ik heb ook altijd met mijn zoontje te doen, dan heeft hij een lange dag op school gehad (continurooster) en dan moet hij van 16:45 uur tot 17:45 uur ook nog zwemmen :( En net als jouw zoontje is hij erg gevoelig, dus hij ervaart alle prikkels sterk en is dus moe. Maar ja, het is niet anders. Een zwemdiploma is wel belangrijk. Schoolochtenden vind ik sowieso stressvol. Altijd gedoe over kleding (zit niet lekker, geen mooie kleur, broek voelt naar bij knieën, broek voelt naar bij enkels, trui is te gekreukeld enz). Als er geen school is zit ik rustig tot 11:30 in mijn pyjama :roflmao:

8. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier ook gevoelig kindje trouwens. Was ik zelf ook. Naden van kleding, sokken etc en de labels erin. Drama!

Ben nu trouwens in het ziekenhuis. Ze zien niet echt reden waarom ik haar minder voel.
    Ze ligt sowieso niet meer in stuit, maar dat dacht ik zelf al doordat ze laatst aan t draaien was.
    Lig nog aan ctg, zul je zien... heeft ze de hik :roflmao::roflmao: Ik voel nu dus ook enkel de hik. Ga zo wel even zeggen, want dat is t enige ook wat er geregistreerd word

9. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Nou lekker dan zo'n vk met zulke uitspraken.

10. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Beebylove gelukkig doet de kleine het goed!!!

Joehoeeee ik heb verlof!

11. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Hopelijk is er niks aan de hand!

12. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Yes! Gefeliciteerd!

13. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw

Yeah lekker genieten van t verlof dus

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Beetje laat maar iedereen nog de beste wensen!!

Oh heerlijk verlof. Ik mort nog 2,5 week. Eigenlijk moet ik nu al stoppen van de VK omdat het buikje van de kleine niet goed groeit. Zou stoppen met 36 weken maar verschuif t nu naar 35 weken. Moet er nog even aan wennen dat ik eerder moet stoppen en het nu al rustiger aan moet doen op werk. Deze week nog even m’n dingen af maken en dan rustig alles afronden.

15. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Zou het dan wel echt rustig aan doen als ze dat al zo aangeven. Ik mocht bij mn zoontje niets meer omdat hij in zn geheel te klein was. En in rust groeien ze het beste

16. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik hoor het de vroedvrouw nog vragen gisteren. Ben u misschien beetje ziek aan het worden of iets, want dan kan de baby ook rustiger worden... Ik sta vanmorgen op met een ziek hoofd o_O oorzaak gevonden... Ik voel dr trouwens wel al echt meer gelukkig. Maar nog steeds vrij rustig voor haar doen.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hmmmm ja dat is ook zo
    Maar alleen het buikje groeit niet helemaal mee. Beentje was juist op schema. Hoofdje ook relatief klein. Maarja wij zijn beiden niet groot en onze jongens waren ook klein van stuk.

Ah toch fijn dat je de oorzaak gevonden hebt en dat je de kleine weer goed voelt

18. DerbyDame

DerbyDame Lid

12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    En toen zat ik spontaan twee dagen te vroeg thuis.. o_O al de hele ochtend licht in mijn hoofd, knallende hoofdpijn en ontzettend moe.. Verloskundige zegt dat mijn lichaam nu gewoon aangeeft het rustig aan te moeten doen..

En ik maar denken dat ik het wel vol zou houden tot 36 weken :|

19. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Tjee balen zeg. Maar goed naar je lichaam luisteren dus. Heeft ze wel urine En bloeddruk na gekeken?

20. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Ai dat is een tegenvaller! Maar goed dat je naar je lichaam luistert en thuis blijft. En aan de andere kant is het misschien ook lekker om rust te hebben en thuis te zijn.

Deel Deze Pagina