He bah, naar zo. Inderdaad even rust pakken nu. Werd het onder de douche wel wat beter? Hopelijk trekt het zo weg
Iets...het is nu even rustiger gelukkig. Gisteren ging met de hond lopen al bijna niet. Alsof iemand een bal door mijn bekken probeerde te duwen
Ik ben opgenomen in het ziekenhuis, vroegtijdig gebroken vliezen. Moet blijven tot de kleine meid geboren is, als weeen uitblijven en er geen complicaties zijn word ik met 37 weken ingeleid. Maar heel eerlijk, aan de krampen te voelen, denk ik dat ze in de komende dagen geboren gaat worden...
Oei, hopelijk blijft de kleine meid toch nog even zitten.Zodat ze nog wat kan aansterken.Waren je eerste 2 kindjes ook te vroeg?
Jeetje wat schrikken zeg! Je gevoel zat dus helemaal goed want er is blijkbaar wel iets gebeurd. De nesteldrang is nu ook heel verklaarbaar. Zo zie je maar wat voor belangrijke raadgever je gevoel kan zijn. Ik hoop voor je dat de baby nog even blijft zitten. Dan kan die nog wat groeien. Maar als de baby toch al komt, dan heeft die in ieder geval een goede tijd bij jou gezeten!
@Kinderwens87 dat is schrikken! Moest je dan ook met de ambulance liggend vervoerd worden? Hoop dat de kleine nog even blijft zitten en dat je je daar een beetje kan vermaken!
@Kinderwens87 dat is schrikken heftig. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Mocht de kleine komen, ze zijn gelukkig nu al best sterk met 34 weken. Knuffel voor jullie
Jeetje wat schrikken! Heel veel sterkte! Maar wat de anderen ook zeggen, met 34 weken is de kleine al hartstikke sterk. Maar hopelijk kan het nog iets gerekt gaan worden.
Weeen zijn sinds een uurtje flink afgenomen dus we gaan zo even op de kinderafdeling kijken waar ons meisje waarschijnlijk de eerste dagen komt te liggen. Hopelijk blijven de weeen even weg, begin wel flink moe te worden en iedere dag is nu mooi meegenomen
Sterkte hoor! Dat is schrikken ineens. Je had al wel zo’n gevoel dat ze eerder zou komen, maar zo snel had je natuurlijk niet verwacht lijkt me. Ik hoop voor je dat je meisje nog even bij je blijft en wacht met naar buiten komen
Spannend hoor. Ik hoop dat de weeën niet komen en ze lekker nog tot zeker 36 of liever 37 weken blijft zitten. Ik had dus met 35 weken hoge scheur en weinig vruchtwater. Weeën waren toen dus gelukkig gestopt. Dus ik voel je zorgen. Ik heb nu ook steeds gevoel dat mijn meisje vroege komt. Nog voor datum van inleiden. Hoop dat mijn gevoel er naast zit. En ik duim dat jouw meisje nog lekker blijft zitten
Gisteravond ben ik voor de zekerheid in het ziekenhuis geweest. Geen ontsluiting gelukkig! Wel flink last van voorweeën en die kunnen wel aanhouden zeiden ze. Heb ik vannacht geweten, slecht geslapen en regelmatig flinke pijn in mijn rug, alles is beurs. En ik moet het nog rustiger aan doen, wilde nog alles een keer goed stoffen en schoonmaken maar dat zit er niet in helaas en hulp vragen is niet mijn sterkste kant Hoe is het @Kinderwens87 rustig gebleven?
Zit ook steeds te kijken of er nieuwe is. Ik lig zelf gevloerd van keelontsteking en flinke verkoudheid. Merk dat mijn lichaam enorm veel rust nodig heeft daardoor. Kleine meid is ook flink rustiger daardoor. Schijnt dus echt zo te werken dat als wij ziek zijn de kleine dit ook voelt. Dus ik doe het maar flink wat rustiger aan.