Hier is het rustig gelukkig. Kleine meid zit nog lekker in mijn buik en de controles zijn vooralsnog goed. De eerste bonus dag is een feit
Wat goed om te horen! Fijn dat ze nog eventjes blijft zitten @Silvetris Inderdaad maar rustig aan doen. Lastig is dat hè, zeker met die dingetjes in huis die je aan het einde van je zwangerschap nog graag wilt doen. @Beebylove Jij ook maar rustig aan doen ja. Maar beter nu verkouden dan straks met de bevalling Hopelijk is het dan over.
Laten we t hopen dat het dan over is ja haha Maarja er heerst van alles dus we gaan t zien. Al schijnt t dat tijdens de bevalling allemaal even verdwijnt.
@Silvetris ik zag je berichtje ook al op facebook! Ik zou toch echt je rust pakken want anders worden die weeen misschien alleen maar heftiger en krijg je wel ontsluiting. @Kinderwens87 fijn dat alles rustig is! Op naar nog meer dagen! Ik ben gisteren verrast met een babyshower! Was heel gezellig, goed verwend. Inmiddels is de babykamer ook helemaal klaar! Moet nog een paar verzorgingsproducten kopen, twijfel over welke luiers en welke doekjes! Kruidvat luiers zijn veranderd in negatieve zin, pampers hoor je ook wisselende verhalen over..... wat hebben jullie ingeslagen of gaan jullie inslaan?
Luiers enzo moet ik ook nog. Etos en ah schijnen goed te zijn. Ik ga die van de ah proberen. Wij hebben hier helaas geen Etos En qua olie en bad spullen enzo twijfel ik enorm. Man is fan van zwitsal, maar ik wil liever rituals maar zaterdag gaan we dat allemaal even shoppen. Net als een pak flesvoeding voor zekerheid. Voelt prettig om het toch in huis te hebben. Hier in België zijn de winkels veel beperkter open en is het niet overal verkrijgbaar. Verder mis ik nog een flesje alcohol, thermometer (heb er wel een, maar die duurt zo lang) En volgens mij mis ik nog een paar dingen, maar weet even niet wat mm geheugen die mis ik wel hahaa
Wat leuk een babyshower! hebben ze nog een grapje uitgehaald? Ik heb voor in het begin pampers luiers 1+1 gratis bij de Etos ingeslagen omdat een handige streep op zit, plasstrip. dan hoef je eventueel 's nachts niet alles uit te doen. Die hebben ze nu bij de kruidvat in de aanbieding 2+2 gratis. En doekjes ook bij de kruidvat Ben van de aanbiedingen Ik hoef alleen nog badolie enz. alleen ben bang dat als ik teveel zelf haal en iedereen komt straks met vanalles aanzetten dat ik straks veel te veel heb Ik heb een traan gelaten en geaccepteerd dat ik nu hoogzwanger ben en niet alles meer kan. Mijn man gaat proberen deze week kluswerk af te maken en tussendoor huishouden over te nemen. Vriendin van mijn vader komt misschien vandaag ook even helpen
Ze hadden allemaal leuke spelletjes bedacht! Ik heb net bij bol.com pampers besteld en billendoekjes pampers sensitive. Was mooie aanbieding!
Wat leuk een babyshower! Heb ik voor mn zoontje ook gehad. Nu is dat gewoon moeilijker, want ik woon 4 uur van mn vriendinnen vandaan haha. Ik heb gewoon de hele ochtend liggen slapen zal t nodig hebben gehad denk ik. Nu aan de verplichte telefoontjes enzo
Ik heb al flink pampers ingeslagen ,(ook n aanbieding) heb die bij mijn dochter ook gehad.En ben daar tevreden over.Vorige week bij de Kruidvat de Zwitsal billendoekjes ingeslagen de dozen waren 1+1.dus staan 4 dozen op zolder.Dus kan ff vooruit hihi Babykamer moeten we nog2 Wandrekjes en t schap ophangen.En dan nog wat aankleding plaatsen.Maar rest is al klaar. Gisteren ook verrast met een babyshower.Niks geks gedaan.Gewoon gezellig bij mekaar.En wat kleine cadeautjes
Wat leuk die babyshowers! Ik ben gisteren ook verrast met een babyshower. Ik had dus echt niks door. Dat hebben ze toch goed voor elkaar gekregen haha! Ik heb pampers ingeslagen. Op de een of andere manier daar het beste gevoel bij. Maar bij het KDV hebben ze straks luiers van Kruidvat. En billendoekjes van Kruidvat merk en dan sensitive. Daar zit geen rotzooi in. Alles uiteraard in de aanbieding toen ik het kocht
Vreselijke nacht gehad maar dag 2 is in de pocket. Voel me wel helemaal niet fit, veel gerommel gehad vannacht, dus naar huis gaat vandaag sowieso niet gebeuren. Controles vooralsnog wel allemaal goed gelukkig
Het is ook vermoeiend. Zowel geestelijk als lichamelijk. Is het rustiger, zodat je eventueel kan bijslapen? Gelukkig dat de controles goed zijn
Als t rustig blijft mag jr wel naar huis? Ik had bij mn zoontje scheur in de vliezen en mocht ook naar huis, maar moest elke dag voor ctg komen. En 2x per week bloed prikken. Moet jij dat dan ook?
Ik mag ip al naar huis maar dat zit me zelf nog niet lekker.. ook gezien de nacht. Morgen maar weer bekijken
Hoe gaat het nu @Kinderwens87 ? Hier al sinds gisteravond met regelmaat harde buiken. Doet geen pijn gelukkig, maar ga ze zo maar eens timen. Hopelijk niet te regelmatig, want anders ga ik toch maar bellen
Zeker even in de gaten houden. Zeiden ze bij mij dat voorweeen over kunnen gaan in weeën, stapje terug doen. Heb je ze getimed?
Ga ik nu zo doen, want net druk met zoontje. Maar voor mijn gevoel zit er helaas regelmaat in. Heb expres al geen knellende kleding aan zodat dat niet kan triggeren of iets. Maar net al staande in school voel ik t steeds ook gebeuren.