Ik ga straks maar even naar dr huisarts. Heb al bijna 3 weken keelpijn nu. Vanaf dat minder leven voelend Ik wist niet dat t iets ergs voor de baby kon zijn tot t me dit weekend werd verteld
Vannacht pas weer laat in slaap gevallen. Vanmorgen ineens stekende pijn onderin mijn buik, kon niet lopen niets. Ineens was het weer weg Ik ben er echt klaar mee
@Beebylove Dan kun je inderdaad maar even beter naar de huisarts gaan. @Silvetris Nog eventjes volhouden... Ik lag gisteravond op de bank en ineens krampen onderin de buik die kwamen en dan weer weggingen. Ik schrok toch wel eventjes. Maar helaas... Niks... Toen ik opstond en wandelde gingen de krampen weer weg helaas.
@Beebylove Gelukkig dat de huisarts niets bijzonders zag, en dat je je verder geen zorgen hoeft te maken. Dat is toch ook weer een geruststelling lijkt me. Die voorweeen voelen inderdaad niet echt fijn joh. Maar ik heb nog geen idee hoe ‘echte’ weeen voelen, die zullen vast ook niet prettig zijn, ben benieuwd hoe dat gaat zijn als het echt begint zeg maar. Ik ben erg benieuwd naar hoe de bevalling gaat beginnen en hoe dat dan voelt.
Ja best wel. T kon echt van alles zijn. (Volgens Google was ik trouwens al dood ) Echte weeën zijn alles behalve leuk maar daar heb je nog wat aan. Die voorweeen tja met wat geluk is het voorbereiding, maar meestal doet het helemaal niks dus zit je voor niks pijn te lijden
Google is niet je beste vriend bij dit soort dingen haha Dat is dan inderdaad wel minder met voorweeen. Ik denk telkens maar zo dat ik dan mijn ademhaling kan oefenen, zoals geleerd bij zwangerschapsyoga. Maar of dat bij echte weeen ook gaat lukken...
Haha nee meestal niet. Maar kreeg tip van vriendin toch eens naar streptokokken en toxoplasmose te kijken omdat die de keelpijn konden veroorzaken. Dus had ik eens verder gegoogled met in mn achterhoofd dat je de meest vreselijke dingen tegen kon komen. Volgens Google zou ik misschien wel keelkanker kunnen hebben haha
Wat een gerommel bij de meeste. Echt de laatste loodjes. @Beebylove al bij de dokter geweest? @Pinar hoe was je afspraak. Mijn geheugen werkt momenteel echt als een vergiet. Weet dus na 2 dingen lezen al niet meer wat er is geschreven. Hier ook een aantal weken al voorweeen. Weet dat ik al helemaal verstreken ben en ontsluiting heb dus het is enkel wachten op het laatste zetje. Volgende week nog 1 keer groei echo omdat baby vorige week al op de ruim 8 pond werd gemeten. En houd ze de groei aan dan gelijk inleiden. Dus ben benieuwd. Als ze er dan nog in zit.
Oh ja sorry, als je t over vergiet hebt... Hij kon het niet echt goed zien. Waarschijnlijk echt in mn keel net achter mn tong zeg maar. Als ik me niet zieker ging voelen moest ik me geen zorgen maken. Wel een soort spray gehad wat ik tot 6x per dag moet sprayen. Dus we wachten af. Mn buik doet wel echt zeer. Ook steken enzo. Geen idee wat dit is. Ook harde buiken weer. Hopelijk blijven alle baby's morgen binnen met die sneeuw
Ik moet morgen naar het ZH. Gaan we de keizersnee plannen! Qua geheugen/nadenken.... vandaag met zwangerschapszwemmen moesten we tijdens het joggen 1 been omhoog doen en aan de andere kant arm naar voren.... dus links been omhoog en rechts arm naar voren. Moeilijk die coördinatie
Qua geheugen gaat het wel maar soms op woorden/zinnen komen. Vanmorgen opgestaan met pijn in mijn lies kan bijna niet lopen en trap is helemaal lastig. Kan niets anders dan liggen en af en toe zitten. Kleine is ook rustiger dan normaal. Morgenochtend controle en dan gelijk aangeven. Hebben jullie nu ook wekelijks controle? Kijken ze dan ook iedere keer of er ontsluiting is?
Ik heb inmiddels de datum! Volgende week staat de keizersnede gepland. Mijn onderdruk was ook weer te hoog en had een spoortje eiwit in de urine, moet maandag weer even terug komen voor bloeddrukcontrole. Dan ook gelijk langs de Anesthesie.