Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Ik hoop dat alles goed gaat. Sterkte met de pijn. Hopelijk wordt dat snel minder.
Ja maar snap t wel dat je t niet wilde. Als er geen noodzakelijke reden was. Maar verlies je niet stiekem vruchtwater? Want ik had dat bij mn zoontje en daardoor zette de weeën niet door. Met een scheurtje is t of je rommelt verder of t begint. Bij mij heeft t 3 weken gerommeld en toen ingeleid omdat het niet vanzelf meer ging beginnen
Nee geen vrucht water lek. Zelfs weer erg ruim in het vruchtwater. En zelfs na strippen met 4 cm geen vorderingen. Haar hoofdje kan door het vele vruchtwater ook niet goed op de baarmoedermond drukken en dat veroorzaakt waarschijnlijk dat de weeën niet doen wat ze moeten doen. Ben nu wel nerveus. Want hoe gaat het verder lopen. Maar goed ik kan er niets aan veranderen.
Bevallingslijst Uitgerekend 16 - 28 februari 2019 17 februari ♡ Missannie - 30 jaar - 1e kindje 18 februari ♡ Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - onbekend 19 februari ♡ Yvonneh - 30 jaar - 1e kindje Rl84 - 33 jaar - 3e zwangerschap 2e kindje - onbekend 20 februari ♡ Pinar- 31 jaar- 3e kindje - onbekend ♡ Nieuwsgierigbijtje - 34 jaar - 5e kindje 21 februari ♡ Doornroos - 32 jaar - 3e kindje ♡ DerbyDame - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 22 februari Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend 23 februari ♡ Blosje89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Jazziepooh - 27 jaar - 2e kindje 24 februari Dianne - 30 jaar - 4e kindje - onbekend Silvetris - 27 jaar - 3e kindje Nainen - 32 jaar - 3e kindje 25 februari ♡ Beebylove - 32 jaar - 2e kindje Faymylmama - jaar - 3e kindje - onbekend 26 februari ♡ Brondy- 34 jaar - 3de kindje - verrassing 27 februari ♡ Flowerr - 26 jaar - 2de kindje ♡ Liefde28 - 24 jaar - 2e kindje - onbekend - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 20 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(3) | meisje(7) | verrassing(2) onbekend(10) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: SHN, roodborstje2, phloxie, Lelie89, Tal88 Afspraken: Februari 15 - Brondy, controle (38+5) Bevallen: 16 januari, kinderwens87, 31 jaar, 3e kindje, R. 30 januari, beebylove, 32 jaar, 2e kindje, I. 6 februari, Flowerr, 27 jaar, 2de kindje Z.
Hoi dames, Allereerst gefeliciteerd iedereen die is bevallen!! Wat zijn het er al veel joh. Ik ben afgelopen zaterdag bevallen van een prachtig meisje. Ik ben ingeleid, omdat de baby een groeiachterstand heeft. Ze is 47 cm lang, maar weegt maar 2210 gram. Maar ze doet het hartstikke goed en verwacht morgen of overmorgen wel naar huis te mogen.
Hier echt al hele weekend drama. Reflux. Ze zeggen dat t nog niet kan, maar zodra ik haar neer leg op rug of zij zie je dat ze last heeft. Enige manier dat ze goed slaapt is op dr buik op mij. Dan heeft ze geen last van t zuur. Maar durf haar toch ook niet op dr buik te laten slapen in bedje. Vandaag kinderarts maar even bellen
Gefeliciteerd! Je was ruim 38 weken toch. Inderdaad klein maar gelukkig mogen jullie morgen of overmorgen naar huis
Zouden ze je vliezen dan niet breken? Dan ben je en wat vruchtwater kwijt en de kans is groot dat dat toch weeen geeft dan..
Doordat haar hoofdje nu elke keer terug schiet doen ze dat niet zo snel. Omdat de navelstreng kan uitzakken. Maar hoop morgen wel op duidelijkheid.
Ach wat een kleintje idd. Maar gefeliciteerd natuurlijk en hopelijk mogen jullie snel naar huis. @Beebylove Jeetje, dat is vervelend zeg. Maar bij jou ligt ze natuurlijk wat meer rechtop dan in het bedje? Hopelijk gaat het gauw over
Rechter op en dan op dr buik ligt ze t beste, maar in bedje durf ik dat niet. Morgen kunnen we naar de kinderarts
@Jazziepooh Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Nu hopen dat jullie snel naar huis mogen!