Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Jeetje wat kletsen jullie veel, kan het amper bij houden na anderhalve dag niet gekeken te hebben!
    Maar wat fijn de eerste goede echo @Nieuwsgierigbijtje

@Kinderwens87 Dat misselijk worden nadat je wat gegeten hebt komt mij bekend voor. Had er van de week meerdere keren last van.

@Phloxie Hier zeker 6 weken van tevoren met verlof. Doe fysiek zwaar werk (zorg) en bij mijn dochter ging ik vanaf 26 weken al 50% minder werken.

@Missannie Wat hebben jullie voor pup?

Vanavond gelachen toen ik uit het werk kwam.. Vriend had zonder iets te zeggen een clear blue digital gehaald :roflmao: Of ik die wilde doen want hij wilde graag weten of hij al opgelopen was naar 3+. Gelukkig was dit het geval maar kon er wel om lachen!

Lelie89 en Kinderwens87 vinden dit leuk.
  2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hahaha fijn zon vent:).

Misselijkheid was van korte duur, heb iedere keer korte momenten van misselijkheid maar verder nog weinig last van.. vorige keer was dat een slecht teken dus wat mij betreft mag de misselijkheid komen nu:oops:

3. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oude afspraken halen we inderdaad gewoon weg, anders wordt het wel heel lang. Tijd bij de afspraken neerzetten is geheel vrijblijvend, degene die het niet willen hoeven dit niet natuurlijk.

@Flowerr Wat leuk dat je vriend zo betrokken is.:)

@Kinderwens87 Snap wel dat je dan liever hebt dat de misselijkheid komt.

4. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hoe doen de misselijke of spugende dames dat, sociale dingen doen?
    Ik was op een bbq vandaag en ben dus paar x wc gaan knuffelen. Alleen tja als er net iemand staat te wachten. Wat zeg je dan? Ik ben nu "grieperig" naar huis gegaan

5. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
  6. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Inderdaad aangeven dat je grieperig bent of het eten valt verkeerd. Last van de warmte enz. Wel heel lastig als je zo misselijk bent

7. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Probleem is alleen hebben 14 juli met veelal dezelfde mensen weer een bbq. Kan dan niet weer ziek zijn

8. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Vervelend zeg.
    Ik ben ook erg misselijk, vanochtend voor de eerste keer moeten overgeven. Vorige zwangerschap gehad van week 7 tot 12.. en inderdaad hele dag door spugen.
    Had gisteren ook een bbq en dat was gelukkig bij mij thuis dus als ik me even niet goed voelde ging ik naar de badkamer om mezelf op te frissen.
    Echte tips heb ik ook niet, maar vraag komende week bij de gynaecoloog wel een receptje ivm de misselijkheid.

Ik ga 6 weken van te voren met verlof, net als de vorige zwangerschap!

Fijn weekend allemaal!

9. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    We hebben een Golden Retriever. Het is zo’n lieverd en een kroelkont :)

Eigenlijk wel heel schattig van je vriend haha! En gelukkig dat de test ook was opgelopen!

10. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    De terugreis gisteren was echt een verschrikking, maar godzijdank in het vliegtuig zelf niet misselijk geworden. En weer zo lekker geslapen in mijn eigen bedje. Dat scheelt ook joh. Voel me nu weer een stuk meer uitgerust.

11. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu met je? Hier ook op en af gaande klachten. Nee dat mega zere borsten en vandaag nauwelijks. Gisteren echt erg misselijk en vandaag niet. Verloskundige heeft mij donderdag verteld dat het normaal is dat symptomen fluctueren dus daar hou ik mij maar aan vast.

12. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Fijn dat je weer lekker thuis bent en weer goed uitgerust! Lekker genieten weer

13. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    Wat is de misselijkheid bij vele toegeslagen zeg. Bij mij zijn alle symptomen nog steeds weg, al voor de 6e dag. Ik maak mij erg veel zorgen en ben bang dat het klaar is. ik moet nog 2 weken wachten voor de echo dus zware onzekerheid tot die tijd. :cry:

14. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar:(. Ik ben heel erg moe maar verder... ja een enkele keer een paar minuten misselijk maar verder echt niets:(. En het hieft echt niets te zeggen meid, maar het maakt zo onzeker:(

15. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Fijn dat je verloskundige dat nog even gezegd heeft! Je kunt je zo gek maken als je even niets voelt. Heb jij dat ook?

Ik voelde me vanmorgen toen ik wakker werd eigenlijk best goed. Maar toen maakte ik me meteen weer zorgen natuurlijk, want ik voel geen misselijkheid. Maar die is inmiddels weer terug.
    Begin me nu wel zorgen te maken over het eten. Als ik denk aan ongeveer alle dingen die ik normaal eet, word ik nu al misselijk. Ik weet niet zo goed wat ik dan nu moet eten. De afgelopen dagen waren ook niet bepaald gezond. In een ander land is dat toch altijd onhandiger als je je echt niet lekker voelt. Maar nu thuis dacht ik dat het anders zou zijn.

En maandag weer aan het werk, ben benieuwd hoe dat zal zijn met die misselijkheid.

16. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Wat een warmte he pfieuw. In de loop van de dag krijg ik steeds meer "last" van kwaaltjes en nu met de bbq op het programma is dat best kak :roflmao:

17. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ja heel herkenbaar. Dan spookt er best snel door mijn hoofd: o zie je nou wel... het gaat weer mis of iets. Hormonen nemen echt een loopje met je....

Waar ik wel last van heb is dat ik momenteel echt mijn hart op mijn tong heb. Ben erg scherp tegen bepaalde mensen en merk dat mijn incasseringsvermogen niet al te best is. En ook dat ik erg de rust opzoek en mij niet zo snel onder drukke mensen en situaties wil begeven. En dat met mijn werk is best lastig

18. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik bij mn zoontje van 6 tm 23 weken spugen en verder tot zeker 35 weken misselijk.
    Had dus al voor Ik misselijk werd een voorschrift primperan liggen dat Ik meteen naar de apotheek kon gaan. Maar t werkt dit keer niet. Heb nu ook een drank ipv zetpillen als de vorige x. Ben in staat naar dokter van de wacht te gaan ga proberen te rekken tot maandag

19. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Behalve gevoelige borsten (waarbij de gevoeligheid ook flink is afgenomen) heb ik ook vrij weinig last van kwaaltjes.. Dus ik snap wat je bedoelt, ben er ook best onzeker over. Maar ik probeer wel blij te zijn dat ik iig nog niet misselijk ben. Volgens mij begon dat in mijn vorige zwangerschap ook pas bij 7 weken ofzo. Ik kan ook niet wachten tot mijn echo op 16 juli!

20. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik wil eigenlijk ook 4 weken van tevoren met verlof, maar eerst maar afwachten hoe deze zwangerschap verloopt. Mijn contract loopt ook af op 15 januari (kan nog 1 jaarcontract krijgen en daarna vast) dus ik maak me meer daar druk om haha. En ach anders heb ik dus sowieso 6 weken verlof haha.
    Ik moet nog een weekje werken en dan heerlijk 3 weken vakantie!

Deel Deze Pagina