Wat verdrietig meis!! Zo rot voor je! En als ik t goed begrijp heb je meerdere miskramen al gehad? Ik hoop dat een volgende zwangerschap goed mag gaan. Sterkte
@Phloxie Heel veel sterkte voor jullie! Gaat de verloskundige nog een echo maken om er naar te kijken?
Nee, tenzij ik dat heel graag zou willen. Maar denk niet dat ik dat wil, ik merk aan alles dat het mis is, dus vind dat niet nodig meer.
He meiden, Allereerst gefeliciteerd allemaal.. Ik weet niet zo goed waar ik hoor omdat ik zaterdag positief testte maar ik geen idee heb wanneer ik voor de laatste keer ongesteld werd.. Deze 3de zwangerschap is een complete gewenste verrassing en begint nu eindelijk wat te landen.. Ik heb me ook bij de maart groep aangemeld maar wil jullie vragen of ik mee mag kletsen tot duidelijk is waar ik hoor ... We zijn nu nog op vakantie, komend weekend wil ik thuis een cb digital doen zodat ik iets meer duidelijkheid heb hoe ver ik ongeveer ben en dan zal ik volgende week de vk ook bellen.. Qua klachten heb ik een opgeblazen gevoel en vannochtend waren vooral de geuren van luiers misselijkmakend verder valt t mee gelukkig...
Gaan ze evt nog verwijzen om te onderzoeken waarom je steeds miskramen krijgt? Gaat het steeds rond dezelfde termijn mis? Vind het echt zo verdrietig voor je!
Welkom en gefeliciteerd! Tuurlijk mag je hier meekletsen! Hoe ver denk je zelf dat je bent of heb je echt geen flauw idee?
Vind het echt zo rot voor je. Wat @Blosje89 ook al vroeg, gaan ze wel onderzoeken waarom je steeds miskramen krijgt?
Ik zit iedere keer vol verbazing naar jouw banner te kijken, maar nu weet ik wat ik er aan zie.. het aantal dagen die je nog moet klopt niet.
Dankje, dat is lief. Ook de ander meiden, jullie medeleven doet me goed. Eerste twee waren heel vroeg rond 4 weken en een paar dagen. Deze dus 6 weken en 1 dag. Uit onderzoek naar herhaalde miskramen komt meestal niet zoveel. Maar ga het toch maar voorstellen bij mijn gynaecoloog. Ik hoop zelf dat het gewoon pech is, mijn leeftijd speelt natuurlijk ook mee (37 bijna 38) Ik ben steeds redelijk snel zwanger geworden (3 zwangerschappen uit 8 pogingen) maar blijkbaar zijn ze niet door de keuring gekomen van mijn baarmoeder. Ik probeer het positief te zien, dat er iets mis was met de ontwikkeling van dit vruchtje. Maar verdrietig is het.
Ik denk dat ik nu een dikke 1.5 a 2 weken na mn NOD zit, maar zeker weten doe ik het niet.. weet nog dat ik toen dacht dan ben ik het net voor de vakantie weer geweest of nog een beetje.. we zijn de 22ste op vakantie gegaan...
@Phloxie wat een schrik! Vind het echt super erg voor je! Al voor de derde keer. Ik zou zeker bij de gun vragen voor extra onderzoek! Vaak is het idd dat het vruchtje niet goed is en dat het lichaam het dan oplost..... Heel veel sterkte!
Huh, wat vaag. Ik heb daar helemaal niet op gelet. Het is ook gewoon een standaard banner... Kijk thuis wel of ik het kan fixen hahaha.
Zo, nu is mijn banner wel goed. Vind het maar vaag dat het zo weinig dagen had. Edit: het klopt nog steeds niet met 1 dag maar ik heb geen idee hoe ik dat moet veranderen.